Page 22 - net.mototriti.gr-Ginossatis 2023
P. 22

Honda CBR500R




































        σβέλτη οδήγηση καθώς η σιλουέτα του μοντέλου εί- και όχι μόνο, με την οικονομία καυσίμου και την ομα-
        ναι ιδιαίτερα στενή από το ρεζερβουάρ και κάτω.       λή λειτουργία να είναι τα δυνατά χαρτιά του. Η τε-
          Κινητήρας                                           χνική ανάλυση της Hondaγια τον κινητήρα πάει αρ-
          Το μοτέρ-πασπαρτού! Η επιτυχία του δικύλινδρου  κετά βαθιά, αναφέροντας μεταξύ άλλων την ύπαρξη
        των 471 κ.εκ. πλέον δεν μετράται «εντός Honda»,  αντικραδασμικού άξονα και τις πολλαπλές λύσεις για
        αφού ήδη έχουν εμφανιστεί στην αγορά πολλά ξα- μείωση θορύβου και τριβών στο εσωτερικό του μο-
        δερφάκια του. Στην τελευταία του έκδοση, ο κινητή- τέρ. Φυσικά όλα αυτά είναι δεδομένα που θα απα-

        ρας υπέστη αλλαγές σε αρκετά σημεία, ενώ συμμορ- σχολήσουν τους πιο… αφοσιωμένους της μηχανο-
        φώθηκε και με τις προδιαγραφές Euro 5. Σύμφωνα  λογίας, αλλά το πιο εντυπωσιακό από όλα είναι η
        με την Honda, το μοτέρ έχει ισχύ αυξημένη κατά 4%  πολύ χαμηλή κατανάλωση του μοτέρ αυτού. «Γράψα-
        μεταξύ των 3.000 και 7.000 σ.α.λ., ενώ ο ψεκασμός  με» μέση τιμή στα 4,0 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, ενώ
        έχει ρυθμιστεί για καλύτερη «αίσθηση ροπής». Ακό- στις μετρήσεις μας πετύχαμε ακόμα και το 3,8/100 –
        μα, ο κινητήρας έχει συμπλέκτη ολίσθησης-υποβο- νούμερα που, μόλις πριν 5-6 χρόνια, χαρακτήριζαν
        ήθησης  που  εξομαλύνει  την  συμπεριφορά  του  πί- scooters300-400 κυβικών! Έτσι, η θεωρητική αυτο-
        σω τροχού στα κατεβάσματα, ενώ το σύστημα ψύξης  νομία του μοντέλου εκτοξεύεται στα 420 χιλιόμετρα,

        του εξοπλίζεται με νέο ψυγείο μικρότερου βάρους.  χάρη στο ρεζερβουάρ των 17,1 λίτρων.
        Η ισχύς των 47,6 ίππων στις 8.600 στροφές κρατά το     Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα
        μοντέλο στο όριο του διπλώματος A2, ενώ η μέγιστη      Η φέρουσα κατασκευή της μοτοσυκλέτας είναι ένα
        ροπή αγγίζει τα 4,4 kgmστις 6.500 στροφές.            πλαίσιο από ατσάλι, τύπου διαμαντιού και είναι το μό-
          Παρά την «χαμηλών τόνων» αποστολή του, ο δι- νο σημείο που έμεινε απαράλλαχτο, στο κομμάτι του
        κύλινδρος της Hondaείναι ένας από τους πιο τεχνο- στησίματος. Η Hondaάλλαξε πολλά πράγματα επανα-
        λογικά προηγμένους κινητήρες στην κατηγορία του  προσδιορίζοντας το ζύγισμα και τα περιφερειακά. Το









                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27