Page 17 - net.mototriti.gr-Ginossatis 2023
P. 17

Honda CBR 1000RR-R SP


          Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής

          Από  την  πρώτη  ματιά  καταλαβαίνεις  ότι  η  νέα
        CBR1000RR-R δεν έχει καμία σχέση με τις προη-
        γούμενες γενιές. Εμφανώς πιο σύγχρονη, πολύ πιο
        επιθετική και μαζεμένη σε διαστάσεις, δείχνει από
        μακριά τις προθέσεις της και στην έκδοση SP τρα-
        βά αμέσως το βλέμμα σου. Η ποιότητα είναι απλώς
        κορυφαία από άκρη σε άκρη, ενώ τα χρώματα HRC
        τονίζουν ακόμη περισσότερο το αγωνιστικό της προ-
        φίλ, θυμίζοντάς σου  γιατί είναι κατασκευασμένη. Οι   Η έγρωμη TFT οθόνη μεγάλωσε φτάνοντας τις
        αλλαγές για το 2022 περιορίζονται στα ελαφρώς δι-     5 ίντσες καθώς ήταν απαραίτητο για να βλέπεις
                                                              με μια γρήγορη ματιά οποιαδήποτε πληροφορία
        αφορετικά γραφικά καθώς και στις ζάντες οι οποίες  σύμφωνα με την απεικόνιση που έχεις επιλέξει
        είναι πλέον χρυσές.
          Άνεση – Εργονομία
          Τα γνωστά κλισέ με τα οποία έχουμε συνδυάσει
        την εργονομία της Honda τόσα χρόνια ανήκουν πλέ-
        ον στο παρελθόν. Δεν είναι ένα ¨άνετο¨ superbike
        όπως  οι  προηγούμενες  γενιές,  ούτε    αισθάνεσαι
        αμέσως ότι την οδηγείς χρόνια αν έχεις έρθει από δι-

        αφορετική κατηγορία. Είναι πολεμική μηχανή και αυ-
        τό ακριβώς σου έρχεται στο μυαλό όταν κάτσεις στη
        σέλα της. Η θέση οδήγησης έγινε πολύ πιο επιθετική
        και λόγω του χαμηλότερου ρεζερβουάρ νιώθεις ότι       Το τετρακύλινδρο ξυράφι των 1000 κ.εκ
                                                              σχεδιάστηκε από λευκό χαρτί και αρέσκεται
        κάθεσαι πάνω στη μοτοσυκλέτα όταν κρατάς τα ανοι- να δουλεύει στα κόκκινα αποδίδοντας  214
        κτά τοποθετημένα κλιπ ον, όπως σε ένα πραγματικό      ίππους στις 14.500 σ.α.λ. Πλέον συνεργάζεται
        αγωνιστικό. Ο όγκος που βλέπεις μπροστά σου είναι     με κορυφαία ηλεκτρονικά για να μπορείς να
                                                              εκμεταλλευτείς τη δύναμη του σε όλες τις
        ελάχιστος για τετρακύλινδρη μοτοσυκλέτα, όμως η  συνθήκες
        σχεδίαση του φέρινγκ δεν σε αφήνει ακάλυπτο όταν
        ταμπουρωθείς πίσω του, αποδεικνύοντας ότι η αε- και 12.500 στροφές αντίστοιχα, στόχος δεν ήταν μό-

        ροδυναμική έπαιξε βασικό ρόλο στο σχεδιασμό του. νο η απόλυτη δύναμη. Οι διαστάσεις του είναι ιδιαί-
          Κινητήρας                                           τερες μαζεμένες με τα σφυρήλατα έμβολα (ίδια με
          Η Honda επιμένει στην τετρακύλινδρη εν σειρά διά- της εξωτικής RC213V-S) να είναι ελαφρύτερα έχο-
        ταξη, είναι άλλωστε συνυφασμένη με το όνομα CBR,  ντας  παράλληλα  μεγαλύτερη  διάμετρο  (81χιλ  αντί
        αυτή τη φορά όμως ο 1000αρης κινητήρας σχεδιά- 76χιλ) και αρκετά μικρότερη διαδρομή από την προ-
        στηκε από λευκό χαρτί με σκοπό να είναι ο δυνα- ηγούμενη γενιά (48,5χιλ αντί 55,1χιλ) ώστε να στρο-
        τότερος ανάμεσα στον ιαπωνικό ανταγωνισμό αλλά  φάρει ψηλά και να αποδίδει μεγαλύτερη ισχύ (ειδικά
        και στην ιστορία της εταιρίας. Παρότι όμως αποδί- μπεκ ψεκάζουν λάδι στα έμβολα για να διατηρηθεί η

        δει 214,5 ίππους με 11,3 χλγμ ροπής στις 14.500  θερμοκρασία τους χαμηλά στις υψηλές στροφές). Οι









                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22