Page 18 - net.mototriti.gr-Ginossatis 2023
P. 18

Honda CBR 1000RR-R SP




































        μπιέλες είναι κατασκευασμένες από τιτάνιο και φυ- λίγα δεν είναι.
        σικά ελαφρύτερες κατά 50% σε σχέση με τις ατσά-        Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
        λινες, ενώ οι εκκεντροφόροι έχουν επίστρωση DLC        Στην τελευταία του γενιά το CBR διαθέτει ένα ολο-
        για μειωμένες τριβές (πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα  καίνουργιο αλουμινένιο πλαίσιο με τέσσερα συγκολ-
        παραγωγής) και χρησιμοποιούν ένα νέο σύστημα κί- λημένα τμήματα, καθώς οι μειωμένες διαστάσεις του
        νησης με ένα επιπλέον γρανάζι και κοντύτερη καδέ- κινητήρα έδωσαν και νέες δυνατότητες στην κατα-
        να. Ο λόγος φυσικά δεν είναι άλλος από το υψηλό- σκευή του. Η κάθετη και η στρεπτική ακαμψία αυ-

        τερο στροφάρισμα. Οι βαλβίδες ανοίγουν πλέον με  ξήθηκαν κατά 18% και 9% αντίστοιχα, ενώ η πλευ-
        νέα κοκοράκια με αποτέλεσμα τη μείωση της αδρά- ρική  μειώθηκε  κατά  11%  με  σκοπό  να  αυξηθεί  η
        νειας  κατά  75%,  ενώ  η  συμπίεση  έχει  ανέβει  στο  σταθερότητα  της  μοτοσυκλέτας  αλλά  και  η  αίσθη-
        13,4:1, με τις εσωτερικές τριβές να είναι μειωμένες  ση που λαμβάνει ο αναβάτης. Οι βάσεις του κινητή-
        σε όλα τα μέρη του κινητήρα.                          ρα είναι πλέον έξι, ενώ αλλαγές είχαμε και στη γεω-
          Για το 2022 συναντάμε αλλαγές στην εισαγωγή αέ- μετρία. Το μεταξόνιο είναι μακρύτερο 1.460χιλ αντί
        ρα και το φιλτροκούτι (από το 2020 το ram air περνά  για 1.405χιλ, η γωνία κάστερ 24ο αντί για 23ο και το
        από το κέντρο του πλαισίου, καθώς όπως προαναφέ- ίχνος 102χιλ αντί για 96χιλ, νούμερα που υποδηλώ-

        ραμε η κλασσική κλειδαριά που θα ¨έκοβε¨ τη ροή  νουν ότι δόθηκε μεγάλο βάρος στη σταθερότητα της
        του αέρα προς το σύστημα της εισαγωγής έδωσε τη  μοτοσυκλέτας. Μακρύτερο κατά 30.5χιλ είναι και το
        θέση της στο σύστημα Keyless), στην τελική μετάδο- ψαλίδι το οποίο κατασκευάζεται από 18 διαφορετικά
        ση (πίσω γρανάζι 43 αντί για 41) με σκοπό να βελτιω- πάχη αλουμινίου ώστε το βάρος του να παραμείνει
        θεί η απόδοση στο χαμηλό μεσαίο φάσμα στροφών,  στα ίδια ακριβώς επίπεδα με την προηγούμενη γενιά
        στην εξάτμιση τιτανίου της Akrapovic και φυσικά στις  σε αντίθεση με την πλευρική του ακαμψία που μειώ-
        ρυθμίσεις των ηλεκτρονικών βοηθημάτων που μόνο  θηκε κατά 15% για καλύτερη αίσθηση. Αλλαγές εί-









                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23