Page 23 - net.mototriti.gr-Ginossatis 2023
P. 23
Honda CBR500R
νέο CBR500Rέχει το κέντρο βάρους του ελαφρώς ΤΕΧΝΙΚΑ
πιο μπροστά από την προηγούμενη γενιά, σε ένα πο- ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
σοστό 0,6%. Το συμβατικό πιρούνι, αντικαταστάθη-
κε από ένα USDαπό την Showa, διαμέτρου 41 χιλιο- Τύπος 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 4Β
Κυβισμός (κ.εκ.)
471
στών, το οποίο έρχεται απευθείας από το CBR650R. Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 67x66,8
Συμπίεση (:1)
10,7
Πίσω, το ατσάλινο ψαλίδι είναι λεπτότερο και ελα- Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 47,6/8,600
4,4/6,500
φρύτερο, αλλά και πιο ελαστικό στο εγκάρσιο επίπε- Ροπή (kg-m / σ.α.λ.) Ηλ.Ψεκασμός
Τροφοδοσία
δο. Το αμορτισέρ ρυθμίζεται σε προφόρτιση ελατη- Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 17,1
4
ρίου σε 5 επίπεδα και, σύμφωνα με την Honda, είναι Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 180+
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
ρυθμισμένο ώστε να λειτουργεί σε ισορροπία με το
νέο ανεστραμμένο πιρούνι. Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
Στο δρόμο Αν. Ε / Ρυθμίσεις Showa SFF-B USD, 41 χλστ.
Δ/Α
Διαδρομή (χλστ.)
Παρά τις ομοιότητες με τα άλλα μοντέλα της οικο- Αναρτήσεις - Φρένα Αν. Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ, ΠΕ
Δ/Α
γένειαςτου, το CBR500R διαμορφώνει τον δικό του Διαδρομή (χλστ.) 2Δ/296, 4Ε, ABS
Φρένα Ε (χλστ.)
χαρακτήρα στο δρόμο. Από τα πρώτα χιλιόμετρα μαζί Φρένα Π (χλστ.) Δ/240, 1Ε, ABS
του, σου κάνει εντύπωση η μαλακή και εύχρηστη μα- Ελαστικό Ε 120/70-17”
νέτα του συμπλέκτη, αλλά και το σασμάν-«μέλι» που Ελαστικά Ελαστικό Π 160/60-17”
κάνει τις αλλαγές ταχυτήτων παιχνιδάκι. Ο φιλικότα-
τος δικύλινδρος κινητήρας, αποδεικνύει τις αρετές Μήκος (χλστ.) 2.080
του με τον γλυκό τρόπο απόδοσης στις χαμηλές και Διαστάσεις Πλάτος (χλστ.) 760
τις μεσαίες στροφές, προσφέροντας ικανοποιητικές Μεταξόνιο (χλστ.) 1.410
785
΄Ύψος σέλας (χλστ.)
επιδόσεις στις αστικές συνθήκες. Μπορείς να επι- Βάρος (κιλά γεμάτο) 192
ταχύνεις ζωηρά, αλλά όχι «τρομακτικά» με μπόλικο
γκάζι όπου χρειαστεί, ενώ στους χαμηλότερους ρυθ- τιώνουν την αίσθηση στην μανέτα. Το ABS εμφανί-
μούς η ποιότητα κύλισης και λειτουργίας του μοτέρ ζεται πιο «ετοιμοπόλεμο» από ότι ίσως το περιμέ-
είναι υποδειγματική. Στους ελιγμούς, ο λειτουργικός νει κανείς, επεμβαίνοντας γρήγορα, όμως σε κάθε
συνδυασμός γεωμετρίας και εργονομίας προσδίδει περίπτωση σε γλιτώνει από ευτράπελα στο ολισθη-
μια έντονη γραμμικότητα απόκρισης στις εντολές του ρό οδόστρωμα. Το CBR500Rσε προσκαλεί να βγεις
τιμονιού, ενώ όσο οι ταχύτητες ανεβαίνουν, η αίσθη- από τα αστικά όρια, εξερευνώντας την σπορ οδή-
ση πρόσφυσης και σταθερότητας προσφέρει την γηση στους όμορφους επαρχιακούς που συνδέουν
απαραίτητη σιγουριά. Το CBR500R θα κινηθεί κατά τις ελληνικές πόλεις με τα πέριξ τους. Οι 47,6 ίπποι
πλειοψηφία, μέσα και γύρω από την πόλη, περιβάλ- μπορεί να μην βάζουν φωτιά στην άσφαλτο, αλλά
λοντα στα οποία πραγματικά θα καλύψει κάθε σου εξασφαλίζουν ότι η CBRθα σου προσφέρει απόλαυ-
ανάγκη σύμφωνα με αυτά που προσφέρει. Πιρού- ση, όσο σου «μαθαίνει» τα βασικά της σπορ οδήγη-
νι και αμορτισέρ έχουν σχετικά μαλακές ρυθμίσεις, σης. Από στροφή σε στροφή, η ακρίβεια χειρισμού
απορροφώντας ικανοποιητικά τις κακοτεχνίες του και τα περιθώρια πρόσφυσηςυπό κλίση είναι αξιο-
δρόμου, ενώ και το σύστημα πέδησης λειτουργεί πρεπέστατα και απόλυτα επαρκή για αναβάτες πολ-
όπως πρέπει, με τους δύο δίσκους εμπρός να βελ- λών επιπέδων ικανότητας.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα