Page 25 - net.mototriti.gr-Ginossatis 2023
P. 25

Honda CRF1100 Africa Twin DCT


          Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής

          Άκρως επιθετικός ο σχεδιασμός, με το μαζεμένο
        φέρινγκ, το βαμμένο κόκκινο υποπλαίσιο, την επι-
        βλητική μάσκα με τους στρογγυλούς- σήμα κατατε-
        θέν της Africa- προβολείς και την κοντή ζελατίνα, να
        χαρίζουν το επιθυμητό rally στυλ. Στο νέο μοντέλο
        έχουν προστεθεί μαύρα πλαϊνά καλύμματα αλουμι-
        νίου και γραφικά «Big Logo» που συμπληρώνουν τη
        δυναμική εικόνα του Ιαπωνικού On-Off. Παράλλη-

        λα, οι προστατευτικές χούφτες, η αλουμινένια καρί- Η έγχρωμη TFT οθόνη αφής 6,5 ιντσών παρέχει
        να του κινητήρα, η επίπεδη σέλα, το ανασηκωμένο       δυνατότητα συνδεσιμότητας μέσω Bluetooth με

        τελικό της εξάτμισης και οι ακτινωτοί τροχοί, δίνουν   smartphone συσκευές Android και Apple.
        έμφαση στον off-road χαρακτήρα της.
          Εργονομία - Άνεση
          Εξοπλισμένη στο ζενίθ, η Honda Africa 1100 είναι
        έτοιμη να προσφέρει μια μοναδική περιπέτεια στον
        αναβάτη της. Η άριστη εργονομία  δεν συνιστά δη-
        μοσιογραφική υπερβολή, αλλά περιγράφει με ακρί-
        βεια  αυτό που εισπράττεις όταν βρεθείς πίσω από το

        τιμόνι της. Η σέλα με ύψος στα 850 χιλιοστά (διαθέ-
        τει και ρύθμιση στα 870mm) έχει μεγάλο μήκος, σω-
        στό πλάτος και “ενώνεται” πολύ γλυκά με το ρεζερ-
        βουάρ. Το τελευταίο διαθέτει εσοχές στα πλαϊνά του  Ο δικύλινδρος κινητήρας φτάνει τα 1.084 κ.εκ.,
        και επιτρέπει στον αναβάτη να μετακινείται απρόσκο-   αποδίδοντας μέγιστη ισχύς 102 ίππων στις 7500
        πτα μπρος-πίσω σε όρθια στάση, με τα γόνατά του να    σ.α.λ. με τη μέγιστη ροπή να ανέρχεται  στα 10,7
                                                              kg-m στις 6250. Η μετάδοση διπλού συμπλέκτη
        μη βρίσκουν κανένα εμπόδιο. Η εύκολη πρόσβαση  έχει δεχθεί αναβαθμίσεις στον προγραμματισμό
        του αναβάτη στη σέλα, μεγαλώνει την ευχρηστία και     του αλγόριθμου του DCT, για καλύτερο έλεγχο της
        ικανοποιεί σε άνεση παρά το μέτριο γέμισμα της σε     μοτοσυκλέτας με 1η και 2η σχέση επιλεγμένες, με
                                                              στόχο την μεγαλύτερη καθημερινή πρακτικότητα.
        αφρώδες υλικό. Μεγάλο και το κομμάτι που αναλο-
        γεί στον συνεπιβάτη, ο οποίος στηρίζεται σε ευμεγέ- Apple. Αυτό συνεπάγεται διαχείριση μουσικής, κλή-
        θεις χειρολαβές που εκτείνονται μέχρι την αλουμινέ- σεων, πλοήγησης καθώς και χρήση όλων των διαθέ-
        νια πίσω σχάρα, η οποία αποτελεί νέα προσθήκη στο  σιμων εφαρμογών, εύκολα και με ασφάλεια. Στο κά-
        στάνταρ εξοπλισμό, για άμεση τοποθέτηση top box.  τω μέρος μια μικρότερη οθόνη ενημερώνει ψηφιακά
        Μια έγχρωμη TFT οθόνη αφής 6,5 ιντσών με αυτό- τον οδηγό με βασικές πληροφορίες όπως ταχύτητα,
        ματη φωτεινότητα, αποτελεί το επίκεντρο την πληρο- χιλιομετρητής και σχέση κιβωτίου, όταν στη μεγάλη
        φόρησης για όλες τις παραμέτρους της μοτοσυκλέ- οθόνη τρέχει κάποια ανοιχτή εφαρμογή. Η μετάβαση

        τας, ενώ παρέχει δυνατότητα συνδεσιμότητας μέσω  στο μενού ρυθμίσεων γίνεται είτε μέσω αφής (ακόμα
        Bluetooth  με  smartphone  συσκευές  Android  και  και με γάντια) είτε από τους διακόπτες στο αριστερό









                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30