Page 30 - net.mototriti.gr-Ginossatis 2023
P. 30
Honda CB 500 X
λογα τις ανάγκες του εκάστοτε αναβάτη, με τον κατά- υποβοήθησης, που επιτρέπει ελαφρύτερες αλλαγές
λογο των αξεσουάρ να περιλαμβάνει κεντρικό σταντ, ταχυτήτων και εξομαλύνει τα απότομα κατεβάσματα,
σχάρα, Top-Box 35 λίτρων, βάσεις και πλαϊνές βαλί- αποτρέποντας το μπλοκάρισμα του πίσω τροχού. Αρ-
τσες, LED προβολείς ομίχλης, θερμαινόμενα γκριπ, κετά οικονομικό σε καύσιμο το CB, με τη μέση κα-
χούφτες, κάγκελα προστασίας, φιμέ ζελατίνα, Tank τανάλωση να κυμαίνεται στα 4,3 λ./100χλμ. και την
Bag, έξοδο ρεύματος, διακοσμητικές αυτοκόλλητες αυτονομία να ξεπερνάει τα 400 χιλιόμετρα από το ρε-
ταινίες τροχών. ζερβουάρ των 17,5 λίτρων.
Κινητήρας Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Ο δικύλινδρος 8-βάλδιδος υγρόψυκτος κινητήρας Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο τύπου διαμάντι πα-
των 471 κυβικών εκατοστών δέχθηκε νέες ρυθμί- ρέμεινε ως είχε, αφού εκτός από ελαφρύ, παρέχει
σεις στο ψεκασμό που βελτιώνουν την καμπύλη ρο- και την απαιτούμενη ακαμψία, συμβάλλοντας σε ένα
πής, ενώ φοράει νέας σχεδίασης ψυγείο, ελαφρύτε- συμπαγές σύνολο. Οι μεγάλες αλλαγές έγιναν σε επί-
ρο κατά 92 γραμμάρια. Παράλληλα, συμμορφώνεται πεδο περιφερειακών, αφού το best seller στην κατη-
με τις Euro 5 προδιαγραφές, ενώ διαθέτει αντικρα- γορία μοτοσυκλετών επί πολλά έτη στην χώρα μας,
δασμικό άξονα για ομαλότερη λειτουργία. Η απόδο- απέκτησε νέο αναβαθμισμένο σετ αναρτήσεων. Το
ση του παραμένει στους 47,6 ίππους στις 8.600σαλ νέο CB φοράει πλέον ένα ολόχρυσο ανεστραμμένο
και τα 4,4 kg-m ροπής στις 6.500σαλ., αφού εκτός πιρούνι της Showa, τεχνολογίας Separate Function
από την φιλικότητα και την ισορροπημένη απόδοση Fork Big Piston (SFF-BP). Είναι παρόμοιο με αυτό
που τον χαρακτηρίζει, διατηρεί το πλεονέκτημα της που χρησιμοποιούν τα CB650R και CBR650R, με την
συμβατότητας με διπλώματα Α2. Το 6-τάχυτο κιβώ- ρύθμιση της απόσβεσης στο ένα καλάμι και τη ρύθμι-
τιο ταχυτήτων χρησιμοποιεί συμπλέκτης ολίσθησης- ση του ελατηρίου στο άλλο. Στο πίσω μέρος, το μονό
Eπιστροφή στα περιεχόμενα