Page 30 - net.mototriti.gr-Ginossatis 2023
P. 30

Honda CB 500 X






































        λογα τις ανάγκες του εκάστοτε αναβάτη, με τον κατά- υποβοήθησης, που επιτρέπει ελαφρύτερες αλλαγές
        λογο των αξεσουάρ να περιλαμβάνει κεντρικό σταντ,  ταχυτήτων και εξομαλύνει τα απότομα κατεβάσματα,
        σχάρα, Top-Box 35 λίτρων, βάσεις και πλαϊνές βαλί- αποτρέποντας το μπλοκάρισμα του πίσω τροχού. Αρ-
        τσες, LED προβολείς ομίχλης, θερμαινόμενα γκριπ,  κετά οικονομικό σε καύσιμο το CB, με τη μέση κα-
        χούφτες, κάγκελα προστασίας, φιμέ ζελατίνα, Tank  τανάλωση να κυμαίνεται στα 4,3 λ./100χλμ. και την
        Bag, έξοδο ρεύματος, διακοσμητικές αυτοκόλλητες  αυτονομία να ξεπερνάει τα 400 χιλιόμετρα από το ρε-
        ταινίες τροχών.                                       ζερβουάρ των 17,5 λίτρων.
          Κινητήρας                                             Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
          Ο δικύλινδρος 8-βάλδιδος υγρόψυκτος κινητήρας        Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο τύπου διαμάντι πα-

        των 471 κυβικών εκατοστών δέχθηκε νέες ρυθμί- ρέμεινε ως είχε, αφού εκτός από  ελαφρύ, παρέχει
        σεις στο ψεκασμό που βελτιώνουν την καμπύλη ρο- και την απαιτούμενη ακαμψία, συμβάλλοντας σε ένα
        πής, ενώ φοράει νέας σχεδίασης ψυγείο, ελαφρύτε- συμπαγές σύνολο. Οι μεγάλες αλλαγές έγιναν σε επί-
        ρο κατά 92 γραμμάρια. Παράλληλα, συμμορφώνεται  πεδο περιφερειακών, αφού το best seller στην κατη-
        με τις Euro 5 προδιαγραφές, ενώ διαθέτει αντικρα- γορία μοτοσυκλετών επί πολλά έτη στην χώρα μας,
        δασμικό άξονα για ομαλότερη λειτουργία. Η απόδο- απέκτησε νέο αναβαθμισμένο σετ αναρτήσεων. Το
        ση του παραμένει στους 47,6 ίππους στις 8.600σαλ  νέο CB φοράει πλέον ένα ολόχρυσο ανεστραμμένο
        και τα 4,4 kg-m ροπής στις 6.500σαλ., αφού εκτός  πιρούνι της Showa, τεχνολογίας Separate Function

        από την φιλικότητα και την ισορροπημένη απόδοση  Fork Big Piston (SFF-BP). Είναι παρόμοιο με αυτό
        που τον χαρακτηρίζει, διατηρεί το πλεονέκτημα της  που χρησιμοποιούν τα CB650R και CBR650R, με την
        συμβατότητας με διπλώματα Α2. Το 6-τάχυτο κιβώ- ρύθμιση της απόσβεσης στο ένα καλάμι και τη ρύθμι-
        τιο ταχυτήτων χρησιμοποιεί συμπλέκτης ολίσθησης- ση του ελατηρίου στο άλλο. Στο πίσω μέρος, το μονό









                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35