Page 34 - net.mototriti.gr-Ginossatis 2023
P. 34

Honda CRF 300 Rally






































        γούμενο  μοντέλο  δίπλα  της  βρίσκεται  ένα  κουμπί  τες 5 σχέσεις του κιβωτίου είναι κοντύτερες σε κλι-
        που  απενεργοποιεί  το  ABS  στον  πίσω  τροχό,  ενώ  μάκωση (κάτι που ζητούσαμε από το προηγούμενο
        ακριβώς από πάνω, στη βάση που στηρίζεται η ζελα- μοντέλο) σε αντίθεση με την 6η που είναι πιο μακριά
        τίνα μπορεί να τοποθετηθεί gps ή road book, όπως  για οδήγηση σε συνθήκες cruising. Επιπρόσθετα, ο
        σε μια πραγματική αγωνιστική μοτοσυκλέτα.             συμπλέκτης είναι πλέον τύπου ολίσθησης και απαιτεί
          Κινητήρας                                           κατά 20% μικρότερη δύναμη στην αριστερή μανέτα.
          Ο  υγρόψυκτος  μονοκύλινδρος  κινητήρας  έπρε-       Πλαίσιο
        πε να καλύπτει τις προδιαγραφές euro 5 οπότε ¨με-      Παρότι η εμφάνισή του θυμίζει αυτό του προηγού-
        γάλωσε¨ αγγίζοντας πλέον τα 286 κυβικά χάρη στη  μενου μοντέλου, το ατσάλινο πλαίσιο του CRF 300

        μεγαλύτερη διαδρομή του εμβόλου. Το αποτέλεσμα  Rally έχει επανασχεδιαστεί με αποτέλεσμα να είναι
        όμως δεν είναι μόνο οι μειωμένοι ρύποι αφού τόσο  ελαφρύτερο κατά 2,15 κιλά συμβάλλοντας ώστε η
        η ιπποδύναμη όσο και η ροπή αυξήθηκαν κατά 10%  μοτοσυκλέτα  να σταματά τη ζυγαριά στα 153 κιλά
        και 18% αντίστοιχα. Αποδίδει 3 επιπλέον ίππους φτά- με πλήρη υγρά. Για καλύτερη αίσθηση στην οδήγηση
        νοντας τους 27 στις 8.500 σ.α.λ. ενώ η ροπή των 2.7  μειώθηκε κατά 25%  και η ακαμψία του χάρη στο μι-
        χλγμ κορυφώνεται στις 6.500 σ.α.λ (200 σ.α.λ χαμη- κρότερο πλάτος και τη διάμετρο των σωλήνων.
        λότερα από πριν) με την κατανάλωση να παραμένει        Αντίστοιχα μειωμένη είναι και η ακαμψία του νέου
        στα γνωστά χαμηλά επίπεδα, αφού η μέση τιμή κατά  αλουμινένιου ψαλιδιού το οποίο με τη σειρά του είναι

        τη διάρκεια της δοκιμής ανήλθε στα 3.5 λτ/100χλμ.     ελαφρύτερο κατά 500γρ και στενότερο κατά 15χιλ
          Οι αλλαγές φυσικά δεν περιορίζονται μόνο στον  ακριβώς πίσω από το σημείο όπου εδράζεται. Αλλα-
        κυβισμό αφού συναντάμε νέο χρονισμό, ανασχεδια- γές έχουμε και στις αναρτήσεις, καθώς το ανεστραμ-
        σμένη εισαγωγή αέρα και νέα εξάτμιση, ενώ οι πρώ- μένο πιρούνι 43χιλ της Showa έχει νέο σετάρισμα









                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39