Page 38 - net.mototriti.gr-Ginossatis 2023
P. 38
Honda NT 1100 DCT
ληλα, συνδέεται μέσω Bluetooth με smartphone συ- Κινητήρας
σκευές Android και Apple και δίνει δυνατότητα δια- Ο κινητήρας του Honda NT 1100 δεν είναι άλλος
χείρισης μουσικής, κλήσεων, πλοήγησης καθώς και από το δικύλινδρο, οκταβάλβιδο σε σειρά σύνολο
όλων των διαθέσιμων εφαρμογών των δύο οικοσυ- των 1.084 κ.εκ. που συναντάμε και στην Africa. Απο-
στημάτων, εύκολα και με ασφάλεια. Η μετάβαση στο δίδει 102 ίππους στις 7.250σαλ. και μέγιστη ροπή
μενού ρυθμίσεων γίνεται είτε μέσω αφής είτε από 10,6 kg-m στις 6.250σαλ, ενώ συμμορφώνεται με τις
τους διακόπτες στο αριστερό μέρος του τιμονιού, προδιαγραφές Euro 5. Τα περισσότερα χαρακτηριστι-
όμως θα χρειαστείς ορισμένο χρόνο μέχρι να εξοι- κά έχουν διατηρηθεί αυτούσια, εκτός από ορισμένες
κειωθείς απόλυτα μαζί του. Ο πλαϊνές αποσπώμενες ρυθμίσεις στους αυλούς εισαγωγής και την εξάτμιση
βαλίτσες ανήκουν στον στάνταρ εξοπλισμό και είναι για ομαλότερες επιταχύνσεις και καλύτερο ήχο στις
ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του ΝΤ 1100. Εκτο- χαμηλές στροφές. Σίγουρα ο κινητήρας δεν είναι ο
ξεύουν τα επίπεδα πρακτικότητας, ενώ τονίζουν το δυνατότερος της κατηγορίας αλλά πετυχαίνει απόλυ-
τουριστικό προφίλ του. Το τελικό της εξάτμισης είναι τα το σκοπό του για ομοιόμορφη και μεστή απόδοση
χαμηλά τοποθετημένο, για μεγιστοποίηση της χωρη- παντού και πάντα.
τικότητας της δεξιάς βαλίτσας στα 32 λίτρα, με την Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
αριστερή να προσφέρει ακόμα 33 λίτρα. Η πρακτι- Το νέο Honda NT 1100 πορεύτηκε με δοκιμα-
κότητα αναβαθμίζεται με θερμαινόμενα γκριπ, cruise σμένες λύσεις σε επίπεδο αντοχής και ακαμψίας
control, θύρα USB, κεντρικό σταντ και παροχή ρεύ- του συνόλου. Έτσι δομείται γύρω από ένα ατσάλινο
ματος ACC 12V , ενώ τα φλας αυτόματης ακύρωσης σωληνωτό πλαίσιο και ένα βιδωτό αλουμινένιο υπο-
και το σύστημα Emergency Stop Signals ενισχύουν πλαίσιο, ίδια με αυτά που χρησιμοποιεί και η Africa.
την premium εικόνα του μοντέλου. Φυσικά οι αναρτήσεις έχουν πιο ασφάλτινα χαρακτη-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα