Page 33 - net.mototriti.gr-Ginossatis 2023
P. 33

Honda CRF 300 Rally


          Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής

          Ακόμη και αν δεν ασχολείσαι με τον μηχανοκίνητο
        αθλητισμό, σίγουρα γνωρίζεις το Rally Dakar. Το CRF
        300 Rally είναι μια ρέπλικα των CRF 450 Rally που
        τρέχουν στον πιο απαιτητικό χωμάτινο αγώνα και αυ-
        τό φαίνεται ξεκάθαρα όχι μόνο από τα έντονα HRC
        χρώματα αλλά και από τη σχεδίαση. Μπροστά συνα-
        ντάμε ασύμμετρους Led προβολείς και μια μικρή ζε-
        λατίνα, ενώ τα πλαϊνά πλαστικά φθάνουν χαμηλά και

        προσδίδουν όγκο που κάνει τη μοτοσυκλέτα να δεί- Ο πίνακας οργάνων ψηλά θυμίζει διάταξη Rally και
        χνει αρκετά μεγαλύτερη (σε κυβισμό) από ό,τι είναι    αποτελείται από μια νέα και πιο ευανάγνωστη LCD

        στην πραγματικότητα. Το μεταλλικό ρεζερβουάρ με-      οθόνη. Παρότι το ABS αφήνει μέχρι έναν βαθμό
        γάλωσε κατά 2,7 λίτρα σε σχέση με το CRF 250 Rally    τα γλιστρήματα, από το κουμπί δίπλα στην οθόνη
                                                              απενεργοποιείται στον πίσω τροχό
        φθάνοντας τα 12.8, ενώ παραμένουν τα αγωνιστικά
        στοιχεία όπως τα νέα number plates (κάτω από το
        αριστερό υπάρχει αποθηκευτικός χώρος για εργα-
        λεία) και το ίσιο φτερό πίσω που θυμίζει motocross
        όπως αντίστοιχα και το μπροστινό. Τη χωμάτινη αύρα
        ενισχύουν οι ακτινωτοί τροχοί με τα τρακτερωτά ελά-

        στικα, η προστατευτική ποδιά και οι χούφτες, σε ένα
        ποιοτικό σύνολο που κινείται στα πρότυπα της Ιαπω-
        νικής εταιρίας, τόσο στα μηχανικά μέρη όσο και στα
        πλαστικά, τα οποία φαίνεται να αντέχουν ακόμα και
        σε σκληρή χρήση εκτός δρόμου. Έχει δοθεί προσο-
        χή ακόμη και στις βάσεις των Led φλας, καθώς πλέ-     Ο μονοκύλινδρος κινητήρας 286 κ.εκ έχει φιλική-
        ον είναι ελαστικές και πιο ανθεκτικές.                ελαστική λειτουργία και αποδίδει 27 ίππους, ενώ
                                                              πλέον συνδυάζεται και με συμπλέκτη ολίσθησης
          Άνεση - Εργονομία
          H  Rally  εμφάνιση  ταιριάζει  απόλυτα  με  τη  θέση  σπιέ είναι τοποθετημένα ελαφρώς πιο πίσω και είναι

        οδήγησης η οποία κινείται σε εντουράδικα πρότυπα,  αρκετά φαρδιά ακόμα και για οδήγηση με μπότες,
        παρότι κάθεσαι ελαφρώς πιο μέσα στη μοτοσυκλέτα  ενώ μπορείς να οδηγείς εύκολα όρθιος σφίγγοντας
        σε σχέση με τις καθαρόαιμες αγωνιστικές. To τιμόνι  τα γόνατά σου στην ευρύχωρη σέλα. Όσον αφορά
        είναι όσο φαρδύ χρειάζεται (διαθέτει ενσωματωμένα  τον συνεπιβάτη όμως δύσκολα θα σε ακολουθήσει
        αντίβαρα), ενώ η σέλα του νέου μοντέλου έχει πε- εκτός κοντινών διαδρομών, κυρίως λόγω της θέσης
        ρισσότερο αφρώδες και βρίσκεται χαμηλότερα κατά  των  μαρσπιέ  που  του  αντιστοιχούν  καθώς  συνεχί-
        10χιλ (885χιλ από το έδαφος) σε σχέση με το CRF  ζουν να βρίσκονται μακριά και ψηλά.
        250 Rally, κάνοντας ακόμη πιο άνετη την παραμονή       Ο πίνακας οργάνων ψηλά θυμίζει διάταξη Rally και

        πάνω της, επιτρέποντας παράλληλα να ακουμπήσεις  αποτελείται από μια νέα και πιο ευανάγνωστη LCD
        και ευκολότερα τα πόδια σου στο έδαφος. Τα μαρ- οθόνη με μεγαλύτερα ψηφία. Όπως και στο προη-









                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38