Page 31 - net.mototriti.gr-Ginossatis 2023
P. 31
Honda CB 500 X
αμορτισέρ έχει αναθεωρηθεί για καλύτερη συνερ-
γασία με το νέο πιρούνι, ενώ προσφέρει δυνατότη- ΤΕΧΝΙΚΑ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
τα ρύθμισης προφόρτισης ελατηρίου σε 5 θέσεις. Το
φρένα αναβαθμίστηκαν και πλέον εξοπλίζονται με Τύπος 4T, 2K, Υ/Ψ
471
Κυβισμός (κ.εκ.)
δύο δίσκους 296χλστ. τύπου μαργαρίτα, έναντι του Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 67 Χ 66,8
10,7
μονού δίσκου 310χλστ. στην προηγούμενη έκδοση, Συμπίεση (:1) 47,6/8600
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
καθώς και διπίστονες δαγκάνες της Nissin. Πίσω συ- Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 4,4/6500
ναντάμε δίσκο 240χλστ. τύπου μαργαρίτα με μονοπί- Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός
17,5
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
στονη δαγκάνα, ενώ το σύστημα πέδησης επιτηρείται Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 4,3
από δικάναλο ABS. Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 170+
Στο δρόμο Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
Ανεστραμμένο
Η επιτυχία του CB 500 Χ βασίζεται στον πολυχρη- Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις πιρούνι 41χιλ., ΠΕ
στικό του χαρακτήρα ο οποίος ισορροπεί ιδανικά με- Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) 150
ταξύ πρακτικότητας στην καθημερινότητα της πόλης Αν. Π / Ρυθμίσεις Prolink, ΠΕ 5 θέσεων
Διαδρομή (χλστ.)
150
και adventure δυνατοτήτων σε ταξίδια και χωματό- Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/296, 2Ε, ABS
Φρένα Π (χλστ.)
Δ/240, 1Ε, ABS
δρομους. Στα ήδη υπάρχοντα πλεονεκτήματα της Ελαστικό Ε 110/80-19’’
ευελιξίας, της άνετης θέσης οδήγησης και του ρα- Ελαστικά Ελαστικό Π 160/60-17’’
φιναρισμένου κινητήρα, η Honda πρόσθεσε στη νέα
γενιά του μοντέλου αναβαθμισμένες αναρτήσεις κά-
τι που γίνεται άμεσα αντιληπτό. Το CB έχει γίνει πιο Μήκος (χλστ.) 2155
Πλάτος (χλστ.)
830
στιβαρό σε αίσθηση και νιώθεις ότι «πατάει» καλύ- Διαστάσεις Μεταξόνιο (χλστ.) 1445
τερα στο δρόμο, ενώ οι εντολές που φτάνουν στον ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 830
Βάρος (κιλά)
199
αναβάτη έρχονται με μεγαλύτερη σαφήνεια και λε-
πτομέρεια. Συγκριτικά με τα προηγούμενο μοντέλο, πιο πειστικό στα φρεναρίσματα. Παράγεις καλύτε-
το κέντρο βάρους έχει μετακινηθεί ελαφρώς προς τα ρα αποτελέσματα εξασκώντας λιγότερη πίεση στη
εμπρός - από 48/52 στο 48,7/51,3 - βελτιώνοντας με μανέτα του φρένου, ενώ υπερτερεί και σε απόλυ-
αυτό τον τρόπο την πρόσφυση του εμπρός τροχού τη δύναμη σε επιβράδυνση πανικού χωρίς παράλ-
και την πληροφόρηση του αναβάτη. Το μεταξόνιο πα- ληλα να εμφανίζει σημάδια κόπωσης ή αδυναμίας
ραμένει στα 1.445χλστ. με τη γωνία κάστερ και το στη συνεχή χρήση. Οι μετρήσεις, σύμφωνα με τις
ίχνος τροχού στα 27,5°/108χλστ., ενώ το βάρος αγ- οποίες το CB επιβραδύνει από τα 100 στα 0 σε 41,6
γίζει τα 199 κιλά. Το CB 500 Χ παραμένει ευέλικτο μέτρα, αποδεικνύουν την αποτελεσματικότητα των
αλλά έχει αποκτήσει ένα πιο σπορ προφίλ. Είναι πιο αλλαγών. Από εκεί και πέρα, τα πράγματα είναι λί-
άμεσο και πιο κοφτερό στις αντιδράσεις του ανα- γο-πολύ γνωστά. Ο ανανεωμένος κινητήρας ανεβά-
βάτη, επιδεικνύει μεγαλύτερη ουδετερότητα όταν ζει πρόθυμα στροφές μέχρι τον κόφτη, χωρίς να έχει
βρίσκεται υπό κλίση, ενώ η ήδη πολύ καλή ποιό- χάσει την φιλικότητα και την ομοιογένεια του. Επιτα-
τητα κύλισης ανέβηκε ένα σκαλί παραπάνω. Επιτυ- χύνει αβίαστα από τα 0 στα 100 μέσα σε 6,1 δευτερό-
χημένη κρίνεται και η αναθεώρηση του συστήμα- λεπτα, ενώ σε συνθήκες προσπέρασης από τα 60 στα
τος πέδησης με τα διπλά δισκόφρενα. Το CB είναι 120 με 4η σχέση, χρειάζεται 8,6 δεύτερα.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα