Page 31 - net.mototriti.gr-Ginossatis 2023
P. 31

Honda CB 500 X


        αμορτισέρ έχει αναθεωρηθεί για καλύτερη συνερ-
        γασία με το νέο πιρούνι, ενώ προσφέρει δυνατότη-         ΤΕΧΝΙΚΑ
                                                                 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        τα ρύθμισης προφόρτισης ελατηρίου σε 5 θέσεις. Το
        φρένα  αναβαθμίστηκαν  και  πλέον  εξοπλίζονται  με      Τύπος                            4T, 2K, Υ/Ψ
                                                                                                         471
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
        δύο δίσκους 296χλστ. τύπου μαργαρίτα, έναντι του        Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   67 Χ 66,8
                                                                                                         10,7
        μονού δίσκου 310χλστ. στην προηγούμενη έκδοση,           Συμπίεση (:1)                     47,6/8600
                                                                 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
        καθώς και διπίστονες δαγκάνες της Nissin. Πίσω συ-       Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                 4,4/6500
        ναντάμε δίσκο 240χλστ. τύπου μαργαρίτα με μονοπί-        Τροφοδοσία                    Ηλ. Ψεκασμός
                                                                                                         17,5
                                                                 Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
        στονη δαγκάνα, ενώ το σύστημα πέδησης επιτηρείται        Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                 4,3
        από δικάναλο ABS.                                        Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)             170+
          Στο δρόμο                                              Τύπος                    Ατσάλινο σωληνωτό
                                                                                               Ανεστραμμένο
          Η επιτυχία του CB 500 Χ βασίζεται στον πολυχρη-        Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις    πιρούνι 41χιλ., ΠΕ

        στικό του χαρακτήρα ο οποίος ισορροπεί ιδανικά με-      Αναρτήσεις - Φρένα   Διαδρομή (χλστ.)    150
        ταξύ πρακτικότητας στην καθημερινότητα της πόλης         Αν. Π / Ρυθμίσεις      Prolink, ΠΕ 5 θέσεων
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                         150
        και adventure δυνατοτήτων σε ταξίδια και χωματό-         Φρένα Ε (χλστ.)             2Δ/296, 2Ε, ABS
                                                                 Φρένα Π (χλστ.)
                                                                                              Δ/240, 1Ε, ABS
        δρομους.  Στα  ήδη  υπάρχοντα  πλεονεκτήματα  της        Ελαστικό Ε                       110/80-19’’
        ευελιξίας, της άνετης θέσης οδήγησης και του ρα-        Ελαστικά    Ελαστικό Π            160/60-17’’
        φιναρισμένου κινητήρα, η Honda πρόσθεσε στη νέα
        γενιά του μοντέλου αναβαθμισμένες αναρτήσεις κά-
        τι που γίνεται άμεσα αντιληπτό. Το CB έχει γίνει πιο     Μήκος (χλστ.)                          2155
                                                                 Πλάτος (χλστ.)
                                                                                                         830
        στιβαρό σε αίσθηση και νιώθεις ότι «πατάει» καλύ-       Διαστάσεις  Μεταξόνιο (χλστ.)           1445
        τερα στο δρόμο, ενώ οι εντολές που φτάνουν στον          ΄Ύψος σέλας (χλστ.)                     830
                                                                 Βάρος (κιλά)
                                                                                                         199
        αναβάτη έρχονται με μεγαλύτερη σαφήνεια και λε-
        πτομέρεια. Συγκριτικά με τα προηγούμενο μοντέλο,  πιο πειστικό στα φρεναρίσματα. Παράγεις καλύτε-
        το κέντρο βάρους έχει μετακινηθεί ελαφρώς προς τα  ρα αποτελέσματα εξασκώντας λιγότερη πίεση στη

        εμπρός - από 48/52 στο 48,7/51,3 - βελτιώνοντας με  μανέτα του φρένου, ενώ υπερτερεί και σε απόλυ-
        αυτό τον τρόπο την πρόσφυση του εμπρός τροχού  τη δύναμη σε επιβράδυνση πανικού χωρίς παράλ-
        και την πληροφόρηση του αναβάτη. Το μεταξόνιο πα- ληλα να εμφανίζει σημάδια κόπωσης ή αδυναμίας
        ραμένει στα 1.445χλστ. με τη γωνία κάστερ και το  στη συνεχή χρήση. Οι μετρήσεις, σύμφωνα με τις
        ίχνος τροχού στα 27,5°/108χλστ., ενώ το βάρος αγ- οποίες το CB επιβραδύνει από τα 100 στα 0 σε 41,6
        γίζει τα 199 κιλά. Το CB 500 Χ παραμένει ευέλικτο  μέτρα, αποδεικνύουν την αποτελεσματικότητα των
        αλλά έχει αποκτήσει ένα πιο σπορ προφίλ. Είναι πιο  αλλαγών. Από εκεί και πέρα, τα πράγματα είναι λί-
        άμεσο και πιο κοφτερό στις αντιδράσεις του ανα- γο-πολύ γνωστά. Ο ανανεωμένος κινητήρας ανεβά-

        βάτη,  επιδεικνύει  μεγαλύτερη  ουδετερότητα  όταν  ζει πρόθυμα στροφές μέχρι τον κόφτη, χωρίς να έχει
        βρίσκεται υπό κλίση, ενώ η ήδη πολύ καλή ποιό- χάσει την φιλικότητα και την ομοιογένεια του. Επιτα-
        τητα κύλισης ανέβηκε ένα σκαλί παραπάνω. Επιτυ- χύνει αβίαστα από τα 0 στα 100 μέσα σε 6,1 δευτερό-
        χημένη κρίνεται και η αναθεώρηση του συστήμα- λεπτα, ενώ σε συνθήκες προσπέρασης από τα 60 στα
        τος πέδησης με τα διπλά δισκόφρενα. Το CB είναι  120 με 4η σχέση, χρειάζεται 8,6 δεύτερα.









                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36