Page 27 - net.mototriti.gr-Ginossatis 2023
P. 27
Honda CRF1100 Africa Twin DCT
εξαιρετικό της ζύγισμα την κάνει να μοιάζει με σα-
φώς μικρότερο μοντέλο καθώς κινείται στους δρό- ΤΕΧΝΙΚΑ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
μους της πόλης. Σε αυτό βοηθάει τα μέγιστα το με-
γάλο κόψιμο του τιμονιού και η θέση οδήγησης που Τύπος 4T, 2K, Υ/Ψ, 8β
1084
Κυβισμός (κ.εκ.)
είναι ιδανική για χρήση στην άσφαλτο αλλά και στο Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 92 Χ 81,5
10,1
χώμα. Η Ιαπωνική μοτοσυκλέτα σου επιτρέπει να κι- Συμπίεση (:1) 102/7500
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
νείσαι με ρυθμούς scooter, με το τιμόνι της να περ- Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 10,7/6250
νά εύκολα πάνω από τους περισσότερους καθρέπτες Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
18,8
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
των αυτοκινήτων. Οι μαλακές και πλήρως ρυθμιζό- Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 5,5
μενες αναρτήσεις προσφέρουν πολύ καλή ποιότητα Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 200+
κύλισης και καταπίνουν με βουλιμία τις ανωμαλίες Τύπος Ατσάλινο περιμετρικό
των ελληνικών δρόμων. Ο κινητήρας ξετυλίγει ομοι- Αν. Ε / Ρυθμίσεις “Ανεστραμμένο 45χιλ.
Showa ΠΕ,ΑΕ, ΑΣ”
όμορφα το κουβάρι της ιπποδύναμης και το DCT, που Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) 230
εκτός των άλλων πλεονεκτημάτων προσθέτει και ιδι- Αν. Π / Ρυθμίσεις Μονο αμορτισέρ Showa, ΠΕ, ΑΕ, ΑΣ
Διαδρομή (χλστ.)
220
ότητες commuting, είναι ευλογία ειδικά μέσα στην Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/310, 4Ε, ABS
Δ/256, 1Ε, ABS
Φρένα Π (χλστ.)
πυκνή κίνηση. Με τις νέες ρυθμίσεις, οι 2 πρώτες Ελαστικό Ε 90/90-21’’
σχέσεις έχουν γίνει πιο ομαλές κατά την εκκίνηση Ελαστικά Ελαστικό Π 150/70-18’’
και όταν κινείσαι σε πολύ χαμηλές ταχύτητες χωρίς
να επηρεάζονται οι επιδόσεις. Τα 3,7 δευτερόλεπτα
σε επιτάχυνση 0-100 και τα 5,2 για τις ρεπρίζ 60-120 Μήκος (χλστ.) 2330
Πλάτος (χλστ.)
960
αποτυπώνουν τη δυναμική του κινητήρα. Τα 6 mode Διαστάσεις Μεταξόνιο (χλστ.) 1575
οδήγησης, 4 preset και 2 custom, καλύπτουν οποια- ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 850-870
248
Βάρος (κιλά)
δήποτε συνθήκη, από βροχή μέχρι άσφαλτο και χώ-
μα και μεταβάλλουν ανάλογα την ιπποδύναμη και φρένα είναι πάντα εκεί για να βάζουν τα πράγματα
την παρεμβατικότητα των ηλεκτρονικών. Η κοντή σε τάξη όταν χρειαστεί με το 100-0 να ολοκληρώνε-
ζελατίνα, που θα φανεί χρήσιμη κυρίως στην εκτός ται σε 44,9 μέτρα. Εκεί που η άσφαλτος τελειώνει, η
δρόμου οδήγηση, κάνει πολύ καλή δουλειά για το Africa τιμάει την καταγωγή της. Με τη φιλικότητα που
μέγεθός της και μπορείς να ταξιδεύεις με ταχύτητες τη διακρίνει, σε βάζει στο παιχνίδι και σε αφήνει να
της τάξης των 120-140 χλμ./ώρα, χωρίς ιδιαίτερες ξεχάσεις ότι οδηγείς ένα mega on-off, έτσι το μόνο
αναταράξεις. Στις στροφές η Africa συνεχίζει να κι- που σκέφτεσαι είναι ο δρόμος που απλώνεται μπρο-
νείται με χάρη και αρχοντιά. Μπορεί εύκολα να ακο- στά σου. Τα ηλεκτρονικά και οι αναρτήσεις το μετα-
λουθήσει τις επιθυμίες του αναβάτη και να πιάσει τρέπουν σε ένα από τα πιο εύκολα διαχειρίσιμα μο-
έναν πολύ γρήγορο ρυθμό με το πιρούνι να κρατά ντέλα στο χώμα και θα σε ξελασπώσει κυριολεκτικά
βιδωμένο τον τροχό στην άσφαλτο και το όλο σύνο- και μεταφορικά μέσα από δύσβατα μονοπάτια. Το μι-
λο να εμπνέει εμπιστοσύνη ανεβάζοντας την αυτο- κρότερο βάρος, και το στενότερο πλαίσιο, συνθέτουν
πεποίθηση. Οι αλλαγές κατεύθυνσης έρχονται γρή- ένα ευέλικτο σύνολο με ομοιόμορφα χαρακτηριστικά
γορα, ο κινητήρας διαθέτει την απαραίτητη ροπή και απόδοσης παντού και πάντα, το οποίο καταπίνει χώ-
δύναμη για να κρατήσει ψηλά το ενδιαφέρον και τα ματα, πέτρες και άμμο για πρωινό.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα