Page 26 - net.mototriti.gr-Ginossatis 2023
P. 26
Honda CRF1100 Africa Twin DCT
μέρος του τιμονιού, όμως χρειάζεται ορισμένο χρόνο ση επιλεγμένες, με στόχο την μεγαλύτερη καθημε-
μέχρι να εξοικειωθείς απόλυτα μαζί του. ρινή πρακτικότητα. Ο κινητήρας εκτός από τη ροπή
Κινητήρας και την ελαστικότητα του, διακρίνεται και σε επίπε-
Ο δικύλινδρος κινητήρας φτάνει τα 1.084 κ.εκ., δο κατανάλωσης, με τη μέση τιμή να βρίσκεται στα
αποδίδοντας μέγιστη ισχύς 102 ίππων στις 7500 5,5λ./100χλμ.
σ.α.λ. με τη μέγιστη ροπή να ανέρχεται στα 10,7 Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
kg-m στις 6250 και ταυτόχρονη αύξηση της απόδο- Το νέο ατσάλινο περιμετρικό πλαίσιο έχει ανανε-
σης σε όλο το φάσμα στροφών (6% σε πολλά ση- ωθεί. Διατήρησε τα έξι σημεία επαφής με τον κινη-
μεία) σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο. Η μο- τήρα, ώστε να προσφέρει την απαιτούμενη ακαμψία,
νάδα μέτρησης αδράνειας (IMU) έξι αξόνων παρέχει αλλά έχει λεπτύνει σε αρκετά μέρη με στόχο τον κα-
ακρίβεια στη διαχείριση του συστήματος ελέγχου λύτερο έλεγχο του μπροστινού στις στροφές και στο
πρόσφυσης πίσω τροχού (HSTC) και του ελέγχου φρενάρισμα. Το νέο αποσπώμενο αλουμινένιο υπο-
ανύψωσης του μπροστινού τροχού. Μια OFF ROAD πλαίσιο σε συνδυασμό με το νέο μονοκόμματο χυτό
ρύθμιση προστέθηκε στα προεπιλεγμένα προγράμ- αλουμινένιο ψαλίδι, επέφεραν μείωση βάρους βελ-
ματα URBAN, TOUR και GRAVEL, ενώ το σύστημα τιώνοντας παράλληλα τη συμπεριφορά του Africa. Το
ABS διαθέτει offroad ρυθμίσεις με διακόπτη απενερ- σετ ανάρτησης προέρχεται από την Showa και απο-
γοποίησης στον πίσω τροχό. Η μοναδικής σχεδίασης τελείται από ανεστραμμένο πιρούνι 45 χιλιοστών με
μετάδοση διπλού συμπλέκτη (DCT) της Honda παρέ- διαδρομή 230χιλ. και μονό αμορτισέρ με διαδρομή
χεται ως επιλογή και έχει δεχθεί αναβαθμίσεις στον 220χιλ, αμφότερα πλήρως ρυθμιζόμενα.
προγραμματισμό του αλγόριθμου του DCT, για κα- Στο δρόμο
λύτερο έλεγχο της μοτοσυκλέτας με 1η και 2η σχέ- Η Africa έχει ιδιαίτερα ανάλαφρη αίσθηση και το
Eπιστροφή στα περιεχόμενα