Page 21 - net.mototriti.gr-Ginossatis 2023
P. 21
Honda CBR500R
Εμφάνιση-ποιότητα
Ξεφεύγοντας ελαφρώς από την… δημοσιογραφική
γλώσσα, η πρώτη λέξη που σου έρχεται στο μυαλό
κοιτάζοντας το CBR500R είναι: «Μπάνικο». Νεανικός
χαρακτηρισμός, που αποδίδεται σε κάτι που ξεχωρί-
ζει και τραβάει την προσοχή, και το CBR500R το πε-
τυχαίνει αβίαστα. Πιο «αιχμηρό» από ποτέ, εμπνευ-
σμένο και από τα CBR650R και CBR 1000 Fireblade,
το 500R κάνει αισθητή την παρουσία του. Μπρο-
στά, εμφανίζεται επιβλητικό, ογκώδες και αιχμηρό Η οθόνη ενδείξεων ακολουθεί τα πρότυπα που
όσο χρειάζεται ώστε να υποστηρίζει την supersport έχει θέσει η Honda στα μοντέλα της τα τελευταία
ταυτότητα του. Πίσω, η ουρά μικραίνει και έχει αε- χρόνια, ενώ είναι πλήρης πληροφοριών.
ροδυναμικά ανοίγματα και σφηνοειδή απόληξη, με
αποτέλεσμα η σχεδίαση της CBR500R έχει αισθη-
τό «οπτικό βάρος» στο εμπρόσθιο μέρος. Στην δεύ-
τερη ματιά, ανακαλύπτεις δύο «πτερύγια» στο κάτω
μέρος των πλευρικών fairing, που ταιριάζουν γάντι
με τις εμφανισιακές επιταγές των εποχών. Η ζελα-
τίνα είναι ιδιαίτερα κοντή και οι καθρέπτες είναι το-
ποθετημένοι στο εμπρόσθιο fairing. Το USD πιρούνι
στο εμπρός μέρος, συνυπογράφει την εμφανισιακή
ταυτότητα της μοτοσυκλέτας, που θυμίζει μοντέλο
μεγαλύτερου κυβισμού, χάρη στην full-size διάπλα-
ση της. Το εμπρός φανάρι, είναι ακόμα ένα στοιχείο
που το μοντέλο μοιράζεται με το CBR650R, ενώ τα Αν και αυτή την φορά βρίσκεται πίσω από πλήρες
φλας είναι LED. Στα πρότυπα που μας έχει συνηθί- fairing, ο γνωστός δικύλινδρος και οι αρετές του
σει η Big-H, το επίπεδο της ποιότητας κατασκευής εί- δεν κρύβονται. Ζωηρός όσο χρειάζεται για το CBR
ναι κορυφαίο, και για το CBR500R. Όντας το πλέον και με απίστευτα χαμηλή κατανάλωση.
«ντυμένο» από τα μοντέλα της σειράς των CB500, η νη με το «καλημέρα σας». Αν και φέρει κλιπ-ον, αυ-
συναρμολόγηση και το φινίρισμα του CBR500Rδεν τά είναι αρκετά ψηλά και έτσι τα χέρια του αναβάτη
επιδέχονται κριτικής, όπως επίσης και η επιλογή των είναι πάνω από την τιμονόπλακα, ενώ είναι παράλ-
επιμέρους υλικών και το βάψιμο. Πρόκειται για μια ληλα πολύ ανοικτά, αγκαλιάζοντας την μοντέρνα ερ-
μοτοσυκλέτα που φλερτάρει με επίπεδο ποιότητας γονομική γλώσσα των supersport. Τα μαρσπιέ είναι
ανώτερων κατηγοριών. τοποθετημένα ιδιαίτερα χαμηλά και αρκετά μπροστά,
Άνεση-εργονομία σε μια «συμβατική» θέση και έτσι, ο αναβάτης βρί-
Το CBR500Rδεν είναι «παραδοσιακό» supersport, σκεται σε σχεδόν όρθια στάση κατά την οδήγηση του
δηλαδήμε… την κακή και απόλυτηέννοια στην εργο- CBR. Το μόνο που θα θέλαμε είναι δυνατότητα καλύ-
νομία του. Αντιθέτως, η θέση οδήγησης είναι φιλόξε- τερου «κρατήματος» με τα γόνατα, όταν αρχίζει η πιο
Eπιστροφή στα περιεχόμενα