Page 19 - net.mototriti.gr-Ginossatis 2023
P. 19

Honda CBR 1000RR-R SP


        χαμε και στο υποπλαίσιο καθώς κατασκευάζεται από         ΤΕΧΝΙΚΑ
        αλουμινένιους σωλήνες μικρής διαμέτρου συμβάλ-           ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        λοντας με τον τρόπο του ώστε το συνολικό βάρος της
        μοτοσυκλέτας με πλήρη υγρά να μην ξεπερνά τα 201         Τύπος                      4Τ, 4Κ, Υ/Ψ, 4β/κ
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
                                                                                                        1000
        κιλά.                                                   Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   81 Χ 48,5
          Οδηγώντας                                              Συμπίεση (:1)                           13,4

          Αφού ο Δημήτρης έκανε τους πρώτους αναγνω-             Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)         214,5/14.500
        ριστικούς  γύρους,  έφτασε  η  στιγμή  να  δούμε  και    Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)              11,4/12.500
        εμείς πώς μεταφράζεται η παραπάνω τεχνολογία σε          Τροφοδοσία                     Ηλ.Ψεκασμός
                                                                                                          16
                                                                 Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
        μια σφικτή πίστα όπως αυτή των Μεγάρων. Το πρώ-
        το που σου κάνει εντύπωση μόλις ξεκινήσεις είναι η       Τύπος                Αλουμινένιο δύο δοκών
        ελαφριά αίσθηση και η κοφτερή συμπεριφορά που            Αν. Ε / Ρυθμίσεις   USD 43χιλ, πλήρως ρυθμ.
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                         125
        σε συνδυασμό με τις μαζεμένες διαστάσεις σε κάνει       Αναρτήσεις - Φρένα   Αν. Π / Ρυθμίσεις   Αμορτισέρ, πλήρως ρυθμ.
                                                                                                         143
        να νομίζεις ότι οδηγείς supersport και όχι superbike.    Διαδρομή (χλστ.)         2Δ 330χιλ, 4Ε, ABS
                                                                 Φρένα Ε (χλστ.)
        Η ευκολία με την οποία αλλάζει κατεύθυνση είναι          Φρένα Π (χλστ.)           Δ 220χιλ, 2Ε, ABS
        πρωτοφανής  για  1000αρι  όπως  και  ο  τρόπος  που      Ελαστικό Ε                       120/70-17’’
        βουτά  στο  εσωτερικό  της  στροφής  κρατώντας  με      Ελαστικά    Ελαστικό Π            200/55-17’’
        ακρίβεια χιλιοστού τη γραμμή που έχεις επιλέξει όση
        φόρα και αν ¨κουβαλάς¨. Μια φόρα που όπως δια-           Μήκος (χλστ.)                         2.100
        πιστώσαμε χρειάζεσαι, αφού όσο και αν ακούγεται         Διαστάσεις  Πλάτος (χλστ.)               745
        περίεργο supersport θυμίζει και ο τρόπος που απο-        Μεταξόνιο (χλστ.)                     1.460
                                                                 ΄Ύψος σέλας (χλστ.)
                                                                                                         830
        δίδει ο κινητήρας. Για να δείξει το καλό του πρόσω-      Βάρος (κιλά)            201 (πλήρης υγρών)
        πο εκλιπαρεί για στροφάρισμα, όμως το πολύ μακρύ

        γρανάζωμα και η χάραξη των Μεγάρων δεν ήταν ο  λαγή στα γρανάζια ακόμη και για track day, κάτι που
        ιδανικός συνδυασμός για να απολαύσεις τη δύναμή  επαλήθευσε τρεις μέρες αργότερα ο Δημήτρης. Με-
        του, ειδικά αν το στροφόμετρο βρισκόταν κάτω από  ρικά δόντια στην τελική μετάδοση μεταμόρφωσαν κυ-
        τις 6.000σ.α.λ όπου το κλαπέτο της Akrapovic παρέ- ριολεκτικά τη μοτοσυκλέτα, αφού στη δεύτερη ¨βόλ-
        μενε κλειστό. Από εκεί και πάνω, όσο ανέβαιναν οι  τα¨ και χωρίς να έχει γράψει αγωνιστικά χιλιόμετρα
        στροφές του κινητήρα, η απόδοση και ο ήχος άλλα- στη σέλα της, γύρισε με άνεση σε χρόνους πανελλη-
        ζαν άρδην. Η δύναμη έκανε την εμφάνιση της και το  νίου πρωταθλήματος με μονές προσθήκες τα αγωνι-
        πίσω ελαστικό της Bridgestone  βασιζόταν στο εξαι- στικά μαρσπιέ και ένα ζευγάρι σλικ ελαστικά. Το κο-

        ρετικό traction control για να διατηρήσει την πρόσφυ- ντύτερο γρανάζωμα ¨ξυπνάει¨ τη μοτοσυκλέτα και η
        ση του, μιας και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα ανέβηκαν  γλυκιά απόκριση στο δεξί γκριπ (ακόμη και στον πιο
        πολλά επίπεδα σε σχέση με την προηγούμενη γενιά  ¨άγριο¨ χάρτη) σου επιτρέπει να εκμεταλλευτείς τη
        και σε βοηθούν να πας γρήγορα χωρίς να παρεμβαί- δύναμη της, έχοντας φυσικά στο πλευρό σου το εξαι-
        νουν άσκοπα.                                          ρετικό πλαίσιο-ψαλίδι και τις αναρτήσεις που δου-
          Στην πίστα των Σερρών τα πράγματα θα ήταν διαφο- λεύουν σωστά, αφού ακόμη και στις εργοστασιακές
        ρετικά, στα Μέγαρα όμως είναι επιβεβλημένη μια αλ- ρυθμίσεις αντεπεξέρχονται στην γρήγορη οδήγηση.









                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24