Page 19 - net.mototriti.gr-Ginossatis 2023
P. 19
Honda CBR 1000RR-R SP
χαμε και στο υποπλαίσιο καθώς κατασκευάζεται από ΤΕΧΝΙΚΑ
αλουμινένιους σωλήνες μικρής διαμέτρου συμβάλ- ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
λοντας με τον τρόπο του ώστε το συνολικό βάρος της
μοτοσυκλέτας με πλήρη υγρά να μην ξεπερνά τα 201 Τύπος 4Τ, 4Κ, Υ/Ψ, 4β/κ
Κυβισμός (κ.εκ.)
1000
κιλά. Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 81 Χ 48,5
Οδηγώντας Συμπίεση (:1) 13,4
Αφού ο Δημήτρης έκανε τους πρώτους αναγνω- Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 214,5/14.500
ριστικούς γύρους, έφτασε η στιγμή να δούμε και Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 11,4/12.500
εμείς πώς μεταφράζεται η παραπάνω τεχνολογία σε Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
16
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
μια σφικτή πίστα όπως αυτή των Μεγάρων. Το πρώ-
το που σου κάνει εντύπωση μόλις ξεκινήσεις είναι η Τύπος Αλουμινένιο δύο δοκών
ελαφριά αίσθηση και η κοφτερή συμπεριφορά που Αν. Ε / Ρυθμίσεις USD 43χιλ, πλήρως ρυθμ.
Διαδρομή (χλστ.)
125
σε συνδυασμό με τις μαζεμένες διαστάσεις σε κάνει Αναρτήσεις - Φρένα Αν. Π / Ρυθμίσεις Αμορτισέρ, πλήρως ρυθμ.
143
να νομίζεις ότι οδηγείς supersport και όχι superbike. Διαδρομή (χλστ.) 2Δ 330χιλ, 4Ε, ABS
Φρένα Ε (χλστ.)
Η ευκολία με την οποία αλλάζει κατεύθυνση είναι Φρένα Π (χλστ.) Δ 220χιλ, 2Ε, ABS
πρωτοφανής για 1000αρι όπως και ο τρόπος που Ελαστικό Ε 120/70-17’’
βουτά στο εσωτερικό της στροφής κρατώντας με Ελαστικά Ελαστικό Π 200/55-17’’
ακρίβεια χιλιοστού τη γραμμή που έχεις επιλέξει όση
φόρα και αν ¨κουβαλάς¨. Μια φόρα που όπως δια- Μήκος (χλστ.) 2.100
πιστώσαμε χρειάζεσαι, αφού όσο και αν ακούγεται Διαστάσεις Πλάτος (χλστ.) 745
περίεργο supersport θυμίζει και ο τρόπος που απο- Μεταξόνιο (χλστ.) 1.460
΄Ύψος σέλας (χλστ.)
830
δίδει ο κινητήρας. Για να δείξει το καλό του πρόσω- Βάρος (κιλά) 201 (πλήρης υγρών)
πο εκλιπαρεί για στροφάρισμα, όμως το πολύ μακρύ
γρανάζωμα και η χάραξη των Μεγάρων δεν ήταν ο λαγή στα γρανάζια ακόμη και για track day, κάτι που
ιδανικός συνδυασμός για να απολαύσεις τη δύναμή επαλήθευσε τρεις μέρες αργότερα ο Δημήτρης. Με-
του, ειδικά αν το στροφόμετρο βρισκόταν κάτω από ρικά δόντια στην τελική μετάδοση μεταμόρφωσαν κυ-
τις 6.000σ.α.λ όπου το κλαπέτο της Akrapovic παρέ- ριολεκτικά τη μοτοσυκλέτα, αφού στη δεύτερη ¨βόλ-
μενε κλειστό. Από εκεί και πάνω, όσο ανέβαιναν οι τα¨ και χωρίς να έχει γράψει αγωνιστικά χιλιόμετρα
στροφές του κινητήρα, η απόδοση και ο ήχος άλλα- στη σέλα της, γύρισε με άνεση σε χρόνους πανελλη-
ζαν άρδην. Η δύναμη έκανε την εμφάνιση της και το νίου πρωταθλήματος με μονές προσθήκες τα αγωνι-
πίσω ελαστικό της Bridgestone βασιζόταν στο εξαι- στικά μαρσπιέ και ένα ζευγάρι σλικ ελαστικά. Το κο-
ρετικό traction control για να διατηρήσει την πρόσφυ- ντύτερο γρανάζωμα ¨ξυπνάει¨ τη μοτοσυκλέτα και η
ση του, μιας και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα ανέβηκαν γλυκιά απόκριση στο δεξί γκριπ (ακόμη και στον πιο
πολλά επίπεδα σε σχέση με την προηγούμενη γενιά ¨άγριο¨ χάρτη) σου επιτρέπει να εκμεταλλευτείς τη
και σε βοηθούν να πας γρήγορα χωρίς να παρεμβαί- δύναμη της, έχοντας φυσικά στο πλευρό σου το εξαι-
νουν άσκοπα. ρετικό πλαίσιο-ψαλίδι και τις αναρτήσεις που δου-
Στην πίστα των Σερρών τα πράγματα θα ήταν διαφο- λεύουν σωστά, αφού ακόμη και στις εργοστασιακές
ρετικά, στα Μέγαρα όμως είναι επιβεβλημένη μια αλ- ρυθμίσεις αντεπεξέρχονται στην γρήγορη οδήγηση.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα