Page 15 - net.mototriti.gr-Ginossatis 2023
P. 15
Honda CL 500
του νέου μοντέλου ανέρχεται στα 192 κιλά με πλή- ΤΕΧΝΙΚΑ
ρη υγρά, ενώ στον τομέα των αναρτήσεων συναντάμε ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
τηλεσκοπικό πιρούνι 41χιλ χωρίς ρυθμίσεις και δύο
αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου σε 5 Τύπος 4T, 2K, Υ/Ψ
471
Κυβισμός (κ.εκ.)
θέσεις. Οι τροχοί φορούν τα ελαστικά μικτής χρήσης Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 67 Χ 66,8
Trailmax Mixtour της Dunlop σε διαστάσεις 110/80- Συμπίεση (:1) 10,7
46/ 8500
19 και 150/70-17 και παρότι κατασκευάζονται από χυ- Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 4,4 / 6250
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
τό αλουμίνιο διαθέτουν αρκετές ακτίνες για το απα- Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός
ραίτητο look, ενώ την πέδηση αναλαμβάνει η Nissin. Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 12
Μπροστά συναντάμε έναν δίσκο 310χιλ με διπίστονη Κατανάλωση (Μέση λτ./100χλμ.) 4,0
δαγκάνα και πίσω έναν δίσκο 245χιλ με μονοπίστονη Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
δαγκάνα, χωρίς φυσικά να λείπει το δικάναλο ABS το Αν. Ε / Ρυθμίσεις Συμβατικό πιρούνι 41χιλ,
Διαδρομή (χλστ.)
150
οποίο δεν παρέχει δυνατότητα απενεργοποίησης. Αναρτήσεις - Φρένα Αν. Π / Ρυθμίσεις Δύο αμορτισέρ, ΠΕ 5
145
Οδηγώντας Διαδρομή (χλστ.) Δ / 310, 2Ε, ABS
Φρένα Ε (χλστ.)
Τα πράγματα είναι απλά όταν ξεκινάς την πρώτη βόλ- Φρένα Π (χλστ.) Δ / 240, 1Ε, ABS
τα με το CL500, αφού κατευθείαν νιώθεις άνετα μαζί Ελαστικό Ε 110/80-19’’
του, όπως συμβαίνει με τις περισσότερες μοτοσυκλέ- Ελαστικά Ελαστικό Π 150/70-17’’
τες της Honda. Εκπληρώνοντας τις προσδοκίες, απο-
δεικνύεται ευέλικτο και εύκολο στην πόλη, με το σω- Μήκος (χλστ.) 2.175
στό του ζύγισμα και το χαμηλό του ύψος να βοηθούν Διαστάσεις Πλάτος (χλστ.) 831
ιδιαίτερα τους νεότερους αναβάτες. Ο συμπλέκτης εί- Μεταξόνιο (χλστ.) 1.485
΄Ύψος σέλας (χλστ.)
790
ναι μαλακός και το τιμόνι, χωρίς να είναιτόσο πλατύ Βάρος (κιλά πλήρες) 192
ώστε να εμποδίζει, κόβει ικανοποιητικά με αποτέλε-
σμα η μοτοσυκλέτα να έχει κύκλο στροφής 2,6 μέτρα, να επιταχύνει από τα 0-100χλμ/ώρα σε 6,1΄΄ αλλά
κάτι ιδιαίτερα σημαντικό στην πυκνή κίνηση. Σημαντι- και για να στείλει το κοντέρ πάνω από τα 170χλμ/
κή επίσης σε αυτές τις συνθήκες και όχι μόνο είναι ώρα, αποδεικνύοντας ότι μπορεί εύκολα να βγει
και η λειτουργία του δικύλινδρου κινητήρα, ο οποί- έξω από τα τείχη της πόλης και να ταξιδεύει με τα-
ος αισθάνεται ιδιαίτερα άνετα όταν κινείται στο χαμη- χύτητες πάνω από τα 120χλμ/ώρα χωρίς ενοχλη-
λό-μεσαίο φάσμα στροφών. Ελαστικός και έτοιμος να τικούς κραδασμούς, αλλά και χωρίς να ζητά απα-
επιταχύνει ομαλά τη μοτοσυκλέτα όποτε το ζητήσεις γορευτικές ποσότητες βενζίνης. Παρότι το setup
ακόμη και με μια ταχύτητα πάνω θα αντεπεξέλ- των αναρτήσεων είναι αρκετά μαλακό για να μπο-
θει σε κάθε περιβάλλον με την απόκριση στο γκά- ρείς να περνάς αναίμακτα πάνω από τις περισσότε-
ζι να είναι ιδιαίτερα γλυκιά κάνοντας την απου- ρες κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων, το CL500
σία tractioncontrolνα περνά απαρατήρητη. Παρά δεν θα δυσανασχετήσει ούτε όταν αντικρίσεις την
τα ελαστικά μικτής χρήσης ο πίσω τροχός ακόμη πρώτη στροφή. Αποδεικνύεται ευέλικτο και διασκε-
και στην ελληνική άσφαλτο θα γλιστρήσει μόνο αν δαστικό, με κάποια κουνήματα να εμφανίζονται κυ-
το επιδιώξεις, αλλά αυτό σε καμία περίπτωση δεν ρίως από το πίσω μέρος όταν το πιέζεις στο όριο,
σημαίνει ότι είναι αργό. Οι 46 ίπποι του αρκούν για χωρίς όμως ποτέ να σε τρομάζει.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα