Page 15 - net.mototriti.gr-Ginossatis 2023
P. 15

Honda CL 500


        του νέου μοντέλου ανέρχεται στα 192 κιλά με πλή-         ΤΕΧΝΙΚΑ
        ρη υγρά, ενώ στον τομέα των αναρτήσεων συναντάμε         ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        τηλεσκοπικό πιρούνι 41χιλ χωρίς ρυθμίσεις και δύο
        αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου σε 5          Τύπος                            4T, 2K, Υ/Ψ
                                                                                                         471
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
        θέσεις. Οι τροχοί φορούν τα ελαστικά μικτής χρήσης      Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   67 Χ 66,8
        Trailmax Mixtour της Dunlop σε διαστάσεις 110/80-        Συμπίεση (:1)                           10,7
                                                                                                    46/ 8500
        19 και 150/70-17 και παρότι κατασκευάζονται από χυ-      Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)            4,4 / 6250
                                                                 Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
        τό αλουμίνιο διαθέτουν αρκετές ακτίνες για το απα-       Τροφοδοσία                    Ηλ. Ψεκασμός
        ραίτητο look, ενώ την πέδηση αναλαμβάνει η Nissin.       Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)          12
        Μπροστά συναντάμε έναν δίσκο 310χιλ με διπίστονη         Κατανάλωση (Μέση  λτ./100χλμ.)           4,0
        δαγκάνα και  πίσω έναν δίσκο 245χιλ με μονοπίστονη       Τύπος                    Ατσάλινο σωληνωτό
        δαγκάνα, χωρίς φυσικά να λείπει το δικάναλο ABS το       Αν. Ε / Ρυθμίσεις   Συμβατικό πιρούνι 41χιλ,
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                         150
        οποίο δεν παρέχει δυνατότητα απενεργοποίησης.           Αναρτήσεις - Φρένα   Αν. Π / Ρυθμίσεις    Δύο αμορτισέρ, ΠΕ 5
                                                                                                         145
          Οδηγώντας                                              Διαδρομή (χλστ.)            Δ / 310, 2Ε, ABS
                                                                 Φρένα Ε (χλστ.)
          Τα πράγματα είναι απλά όταν ξεκινάς την πρώτη βόλ-     Φρένα Π (χλστ.)             Δ / 240, 1Ε, ABS
        τα με το CL500, αφού κατευθείαν νιώθεις άνετα μαζί       Ελαστικό Ε                       110/80-19’’
        του, όπως συμβαίνει με τις περισσότερες μοτοσυκλέ-      Ελαστικά    Ελαστικό Π            150/70-17’’
        τες της Honda. Εκπληρώνοντας τις προσδοκίες, απο-
        δεικνύεται ευέλικτο και εύκολο στην πόλη, με το σω-      Μήκος (χλστ.)                         2.175
        στό του ζύγισμα και το χαμηλό του ύψος να βοηθούν       Διαστάσεις  Πλάτος (χλστ.)               831
        ιδιαίτερα τους νεότερους αναβάτες. Ο συμπλέκτης εί-      Μεταξόνιο (χλστ.)                     1.485
                                                                 ΄Ύψος σέλας (χλστ.)
                                                                                                         790
        ναι μαλακός και το τιμόνι, χωρίς να είναιτόσο πλατύ      Βάρος (κιλά πλήρες)                     192
        ώστε να εμποδίζει, κόβει ικανοποιητικά με αποτέλε-

        σμα η μοτοσυκλέτα να έχει κύκλο στροφής 2,6 μέτρα,  να επιταχύνει από τα 0-100χλμ/ώρα σε 6,1΄΄ αλλά
        κάτι ιδιαίτερα σημαντικό στην πυκνή κίνηση. Σημαντι- και για να στείλει το κοντέρ πάνω από τα 170χλμ/
        κή επίσης σε αυτές τις συνθήκες και όχι μόνο είναι  ώρα, αποδεικνύοντας ότι μπορεί εύκολα να βγει
        και η λειτουργία του δικύλινδρου κινητήρα, ο οποί- έξω από τα τείχη της πόλης και να ταξιδεύει με τα-
        ος αισθάνεται ιδιαίτερα άνετα όταν κινείται στο χαμη- χύτητες πάνω από τα 120χλμ/ώρα χωρίς ενοχλη-
        λό-μεσαίο φάσμα στροφών. Ελαστικός και έτοιμος να  τικούς κραδασμούς, αλλά και χωρίς να ζητά απα-
        επιταχύνει ομαλά τη μοτοσυκλέτα όποτε το ζητήσεις  γορευτικές ποσότητες βενζίνης. Παρότι το setup
        ακόμη  και  με  μια  ταχύτητα  πάνω  θα  αντεπεξέλ- των αναρτήσεων είναι αρκετά μαλακό για να μπο-

        θει σε κάθε περιβάλλον με την απόκριση στο γκά- ρείς να περνάς αναίμακτα πάνω από τις περισσότε-
        ζι να είναι ιδιαίτερα  γλυκιά κάνοντας την απου- ρες κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων, το CL500
        σία  tractioncontrolνα  περνά  απαρατήρητη.  Παρά  δεν θα δυσανασχετήσει ούτε όταν αντικρίσεις την
        τα ελαστικά μικτής χρήσης ο πίσω τροχός ακόμη  πρώτη στροφή. Αποδεικνύεται ευέλικτο και διασκε-
        και στην ελληνική άσφαλτο θα γλιστρήσει μόνο αν  δαστικό, με κάποια κουνήματα να εμφανίζονται κυ-
        το επιδιώξεις, αλλά αυτό σε καμία περίπτωση δεν  ρίως από το πίσω μέρος όταν το πιέζεις στο όριο,
        σημαίνει ότι είναι αργό. Οι 46 ίπποι του αρκούν για  χωρίς όμως ποτέ να σε τρομάζει.









                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20