Page 11 - net.mototriti.gr-Ginossatis 2023
P. 11

Honda CB750 Hornet


        κατά 1,9 kg σε σχέση με αυτό του CB650R) συμ-            ΤΕΧΝΙΚΑ
        βάλλοντας ώστε το συνολικό βάρος της μοτοσυ-             ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        κλέτας  με  πλήρη  υγρά  να  μην  ξεπερνά  τα  190
        κιλά. Η γεωμετρία έχει αρκετά σπορ χαρακτηριστι-         Τύπος                            4Τ, 2Κ, Υ/Ψ
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
                                                                                                         755
        κά, αφού η γωνιά κάστερ των 25οκαι το ίχνος των         Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   87Χ 63,5
        99χιλ συνδυάζονται με μεταξόνιο 1.420χιλ (30 χιλ         Συμπίεση (:1)                           11,0

        κοντύτερο από το CB650R).                                Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)           90,5/9.500
                                                                 Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
                                                                                                    7,6/7.250
          Οδηγώντας                                              Τροφοδοσία                     Ηλ.Ψεκασμός
          Το Hornet ανέκαθεν εξυπηρετούσε πολλαπλούς             Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                   6
        σκοπούς και η κίνηση στην πόλη ήταν φυσικά ένας          Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)         15,2
        από αυτούς. Εκεί το νέο μοντέλο θυμίζει μοτοσυ-          Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις      Ανεστραμμένο
        κλέτα μικρότερης κατηγορίας, αφού οι μαζεμένες             Διαδρομή (χλστ.)        τηλεσκοπικό 41χιλ
                                                                                                         130
        του διαστάσεις, το μικρό βάρος και ο τρόπος που         Αναρτήσεις - Φρένα   Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Αμορτισέρ, ΠΕ
                                                                                                         150
        ελίσσεται πραγματικά εντυπωσιάζουν, ειδικά όταν          Διαδρομή (χλστ.)         2Δ 296χιλ, 4Ε, ABS
                                                                 Φρένα Ε (χλστ.)
        σκεφτείς  ότι  πρόκειται  για  μια  μοτοσυκλέτα  755     Φρένα Π (χλστ.)           Δ 240χιλ, 1Ε, ABS
        κυβικών. Όπως στις περισσότερες naked το τιμό-           Ελαστικό Ε                       120/70-17’’
        νι μπορεί να μην κόβει ιδιαίτερα, είναι όμως αρκε-      Ελαστικά    Ελαστικό Π            160/60-17’’
        τά στενό με αποτέλεσμα η διέλευση ανάμεσα στα
        αυτοκίνητα να μην αποτελεί πρόβλημα στην καθη-           Μήκος (χλστ.)                         2.090
        μερινή  μετακίνηση.  Στο  αστικό  περιβάλλον  μπο-      Διαστάσεις  Πλάτος (χλστ.)               780
        ρείς να κινείσαι ακόμη και με ταχύτητες παπιού. Η        Μεταξόνιο (χλστ.)                     1.420
                                                                 ΄Ύψος σέλας (χλστ.)
                                                                                                         795
        ρύθμιση των αναρτήσεων έχει σπορ προσανατολι-            Βάρος (κιλά πλήρης)                     190
        σμό οπότε δεν ¨καταπίνει¨ τις λακκούβες με χάρη

        Adventure μοτοσυκλέτας αλλά δεν σου ¨σπαέι¨  μα στο αρχικό άνοιγμα του γκαζιού (ειδικά όταν
        και τη μέση, το κιβώτιο είναι θετικό και ακριβές,  έχεις επιλεγμένο το sportmode) και συνεχίζει να
        ενώ  η  λειτουργία  του  κινητήρα  είναι  κλασική  επιταχύνει  γρυλίζοντας  σαν  V2  μέχρι  την  ηλε-
        Honda και αυτό σημαίνει ότι δεν πρόκειται ποτέ  κτρονικά περιορισμένη τελική των 220χλμ/ώρα,
        να σε ενοχλήσουν κραδασμοί ή σκορτσαρίσματα  αποδεικνύοντας ότι ο νέος κινητήρας είναι ξεκά-
        στις χαμηλές στροφές.                                 θαρα ένα από τα πιο δυνατά του χαρτιά. Οκ, μπο-
          Όταν βέβαια ανοίξεις λίγο περισσότερο το γκά- ρεί να μην ¨ξυρίζει¨ στα ψηλά όπως ένα τετρα-
        ζι τότε καταλαβαίνεις γιατί ονομάζεται σφήκα αλ- κύλινδρο, όμως η απόδοση πάνω από τις 10.500

        λά και γιατί οι δικύλινδροι εν σειρά είναι η νέα  σ.α.λ του κόφτη, απλώς δεν σε απασχολεί. Άλλω-
        τάση  στους  κινητήρες  της  μεσαίας  κατηγορίας.  στε τα 3.8΄΄ που χρειάζεται  για το 0-100χλμ/ώρα,
        Ανά πάσα ώρα και στιγμή είναι έτοιμο να τσιμπή- τα 7,9΄΄ για το 0-160 και τα 13,8΄΄ για το 0-200 θα
        σει οποιονδήποτε το αμφισβητήσει, αφού η δύ- καλύψουν ακόμη και τους fan των απόλυτων επι-
        ναμη είναι διαθέσιμη από χαμηλά και κορυφώ- δόσεων, ειδικά αν συνυπολογίσουν ότι τα παρα-
        νεται μετά τις 7.000 όπου δείχνει τον καλό του  πάνω νούμερα συνδυάζονται με μέση κατανάλω-
        εαυτό.  Πετάγεται  μπροστά  με  ένα  μικρό  τίναγ- ση της τάξεως των 6.0λτ/100 χλμ.









                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16