Page 11 - net.mototriti.gr-Ginossatis 2023
P. 11
Honda CB750 Hornet
κατά 1,9 kg σε σχέση με αυτό του CB650R) συμ- ΤΕΧΝΙΚΑ
βάλλοντας ώστε το συνολικό βάρος της μοτοσυ- ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
κλέτας με πλήρη υγρά να μην ξεπερνά τα 190
κιλά. Η γεωμετρία έχει αρκετά σπορ χαρακτηριστι- Τύπος 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.)
755
κά, αφού η γωνιά κάστερ των 25οκαι το ίχνος των Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 87Χ 63,5
99χιλ συνδυάζονται με μεταξόνιο 1.420χιλ (30 χιλ Συμπίεση (:1) 11,0
κοντύτερο από το CB650R). Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 90,5/9.500
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
7,6/7.250
Οδηγώντας Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
Το Hornet ανέκαθεν εξυπηρετούσε πολλαπλούς Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 6
σκοπούς και η κίνηση στην πόλη ήταν φυσικά ένας Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 15,2
από αυτούς. Εκεί το νέο μοντέλο θυμίζει μοτοσυ- Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμμένο
κλέτα μικρότερης κατηγορίας, αφού οι μαζεμένες Διαδρομή (χλστ.) τηλεσκοπικό 41χιλ
130
του διαστάσεις, το μικρό βάρος και ο τρόπος που Αναρτήσεις - Φρένα Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Αμορτισέρ, ΠΕ
150
ελίσσεται πραγματικά εντυπωσιάζουν, ειδικά όταν Διαδρομή (χλστ.) 2Δ 296χιλ, 4Ε, ABS
Φρένα Ε (χλστ.)
σκεφτείς ότι πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα 755 Φρένα Π (χλστ.) Δ 240χιλ, 1Ε, ABS
κυβικών. Όπως στις περισσότερες naked το τιμό- Ελαστικό Ε 120/70-17’’
νι μπορεί να μην κόβει ιδιαίτερα, είναι όμως αρκε- Ελαστικά Ελαστικό Π 160/60-17’’
τά στενό με αποτέλεσμα η διέλευση ανάμεσα στα
αυτοκίνητα να μην αποτελεί πρόβλημα στην καθη- Μήκος (χλστ.) 2.090
μερινή μετακίνηση. Στο αστικό περιβάλλον μπο- Διαστάσεις Πλάτος (χλστ.) 780
ρείς να κινείσαι ακόμη και με ταχύτητες παπιού. Η Μεταξόνιο (χλστ.) 1.420
΄Ύψος σέλας (χλστ.)
795
ρύθμιση των αναρτήσεων έχει σπορ προσανατολι- Βάρος (κιλά πλήρης) 190
σμό οπότε δεν ¨καταπίνει¨ τις λακκούβες με χάρη
Adventure μοτοσυκλέτας αλλά δεν σου ¨σπαέι¨ μα στο αρχικό άνοιγμα του γκαζιού (ειδικά όταν
και τη μέση, το κιβώτιο είναι θετικό και ακριβές, έχεις επιλεγμένο το sportmode) και συνεχίζει να
ενώ η λειτουργία του κινητήρα είναι κλασική επιταχύνει γρυλίζοντας σαν V2 μέχρι την ηλε-
Honda και αυτό σημαίνει ότι δεν πρόκειται ποτέ κτρονικά περιορισμένη τελική των 220χλμ/ώρα,
να σε ενοχλήσουν κραδασμοί ή σκορτσαρίσματα αποδεικνύοντας ότι ο νέος κινητήρας είναι ξεκά-
στις χαμηλές στροφές. θαρα ένα από τα πιο δυνατά του χαρτιά. Οκ, μπο-
Όταν βέβαια ανοίξεις λίγο περισσότερο το γκά- ρεί να μην ¨ξυρίζει¨ στα ψηλά όπως ένα τετρα-
ζι τότε καταλαβαίνεις γιατί ονομάζεται σφήκα αλ- κύλινδρο, όμως η απόδοση πάνω από τις 10.500
λά και γιατί οι δικύλινδροι εν σειρά είναι η νέα σ.α.λ του κόφτη, απλώς δεν σε απασχολεί. Άλλω-
τάση στους κινητήρες της μεσαίας κατηγορίας. στε τα 3.8΄΄ που χρειάζεται για το 0-100χλμ/ώρα,
Ανά πάσα ώρα και στιγμή είναι έτοιμο να τσιμπή- τα 7,9΄΄ για το 0-160 και τα 13,8΄΄ για το 0-200 θα
σει οποιονδήποτε το αμφισβητήσει, αφού η δύ- καλύψουν ακόμη και τους fan των απόλυτων επι-
ναμη είναι διαθέσιμη από χαμηλά και κορυφώ- δόσεων, ειδικά αν συνυπολογίσουν ότι τα παρα-
νεται μετά τις 7.000 όπου δείχνει τον καλό του πάνω νούμερα συνδυάζονται με μέση κατανάλω-
εαυτό. Πετάγεται μπροστά με ένα μικρό τίναγ- ση της τάξεως των 6.0λτ/100 χλμ.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα