Page 7 - net.mototriti.gr-Ginossatis 2023
P. 7

Honda XL 750 Transalp


          Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα                           ΤΕΧΝΙΚΑ
          Οι Ιάπωνες έδωσαν μεγάλη σημασία στην κατα-            ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        σκευή του πλαισίου και την εξοικονόμηση βάρους.
        Έτσι, το τύπου διαμάντι ατσάλινο πλαίσιο ζυγίζει μό-     Τύπος                         4T, 2K, Υ/Ψ, 8β
                                                                                                         755
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
        λις 18,3 κιλά, που σημαίνει ότι είναι 10% ελαφρύ-       Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   87 Χ 63,5
                                                                 Συμπίεση (:1)
                                                                                                          11
        τερο από το αντίστοιχο του CB 500X. Το ενισχυμένο        Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)              92/9500
                                                                                                    7,6/7250
        υποπλαίσιο χρησιμοποιεί ατσάλινους σωλήνες για           Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)             Ηλ.Ψεκασμός
                                                                 Τροφοδοσία
        αντοχή και ακαμψία, ακόμα και όταν το Transalp τα-       Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)          17
                                                                                                          5,8
        ξιδεύει με συνεπιβάτη και αποσκευές. Οι αναρτή-          Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)               200+
                                                                 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
        σεις εξυπηρετούν τον πολλαπλό ρόλο του μεσαίου
        on-off της Honda. Το ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ.         Τύπος               Ατσάλινο τύπου διαμάντι
                                                                                               Ανεστραμμένο
                                                                 Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις
        SFF-CATM (Separate Function Fork-Cartridge) της          πιρούνι Showa 43ιλ., ΠΕ                 200
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
        Showa  με  διαδρομή  200  χιλιοστών,  και  το  πίσω     Αναρτήσεις - Φρένα   Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις
                                                                 Αμορτισέρ Monoshock, ψαλίδι Pro-Link, ΠΕ
        αμορτισέρ με ξεχωριστό δοχείο της Showa με δια-          Διαδρομή (χλστ.)                        190
        δρομή 190 χιλιοστά, δέχονται αμφότερα ρυθμίσεις          Φρένα Ε (χλστ.)             2Δ/310, 2Ε, ABS
                                                                                              Δ/256, 1Ε, ABS
                                                                 Φρένα Π (χλστ.)
        στην προφόρτιση του ελατηρίου.                           Ελαστικό Ε                        90/90-21’’
          Στο δρόμο                                             Ελαστικά    Ελαστικό Π            150/70-18’’
          Οδηγώντας το νέο Τransalp δεν περιμένεις τίπο-
        τα λιγότερο από τη γνωστή ομοιογένεια που χαρα-          Μήκος (χλστ.)                          2323
        κτηρίζει όλα τα μοντέλα της Honda. Η ευχάριστη          Διαστάσεις  Πλάτος (χλστ.)               838
        θέση οδήγησης με αρκετό χώρο για τα χέρια και            Μεταξόνιο (χλστ.)                      1560
                                                                 ΄Ύψος σέλας (χλστ.)
                                                                                                         850
        τα πόδια καθώς και η άνετη εργονομία, είτε οδη-          Βάρος (κιλά)                            208
        γείς καθιστός είτε όρθιος εκτός δρόμου, συνδυά-

        ζονται με τον ροπάτο κινητήρα χαρίζοντας απολαυ- στατικά επιτυχίας για σωστή συμπεριφορά ενώ η
        στικές διαδρομές στον αναβάτη του. Η λειτουργία  γεωμετρία του συνόλου εξασφαλίζει ευκολία χει-
        του κινητήρα είναι υποδειγματική και ανεβάζει επί- ρισμού και άνεση σε κάθε συνθήκη. Ακόμα και
        πεδα το Ιαπωνικό adventure. Ελαστικός και χωρίς  μέσα στην πόλη, είναι εκπληκτικός ο τρόπος που
        κραδασμούς στις χαμηλές, βγάζει δόντια μετά τις  το Transalp αλλάζει κατευθύνσεις, ενώ χάρη στο
        4.000 στροφές επιταχύνοντας δυνατά μέχρι το κο- κοφτερό τιμόνι, τον βελούδινο συμπλέκτη και το
        ντέρ να δείξει τα 220χλμ./ώρα με την 6η να χρησι- εξαιρετικό ζύγισμα, θα περάσει «αέρα» μέσα στο
        μεύει σαν overdrive.  Το 0-100 ολοκληρώνεται σε 4  μποτιλιάρισμα χωρίς να σε κουράζει. Στον ανοι-

        δευτερόλεπτα ενώ για τις ρεπρίζ 60-120 χρειάζεται  χτό δρόμο, το μεσαίο Ιαπωνικό «καταπίνει αβία-
        5,4 δεύτερα. Οι 92 ίπποι τοποθετούν το Transalp  στα χιλιομετρικές αποστάσεις με ένα ή δυο άτομα
        στην πρώτη θέση της κατηγορίας του από πλευ- στη  σέλα  του  και  ανεξάρτητα  από  την  διαδρο-
        ράς απόδοσης, την ώρα που το συνολικό βάρος  μή που θα επιλέξεις, αλλά από το κατά τα άλλα
        οριακά  ξεπερνάει  τα  200  κιλά  χαρίζοντας  του  πλήρες ηλεκτρονικό πακέτο απουσιάζει το cruise
        μια εξαιρετική αναλογία κιλών ανά ίπποι. Δυνα- control, χρήσιμο εργαλείο κατά την κίνηση σε αυ-
        τός κινητήρας και ελαφρύ πλαίσιο αποτελούν συ- τοκινητοδρόμους.









                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12