Page 6 - net.mototriti.gr-Ginossatis 2023
P. 6
Honda XL 750 Transalp
στερό μέρος του τιμονιού, ώστε να μην αποσπάται βαλβίδες εισαγωγής διαμέτρου 35,5 mm (με ανύ-
η προσοχή του οδηγού κατά την οδήγηση. Ο φω- ψωση 9,3 mm) μέσω έκκεντρου και τις βαλβίδες
τισμός είναι εξολοκλήρου LED ενώ τα πίσω φλας εξαγωγής διαμέτρου 29 mm μέσω βραχίονα. Οι
διαθέτουν τη λειτουργία Emergency Stop Signal κύλινδροι χρησιμοποιούν επίστρωση Ni-SiC (καρ-
(ESS) για να προειδοποιήσουν τους άλλους χρή- βίδιο νικελίου-πυριτίου), όπως στα CRF450R και
στες του δρόμου σε απότομο φρενάρισμα. Στο στά- CBR1000RR-R Fireblade, για την αύξηση της από-
νταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται επίσης πίσω σχά- δοσης του κινητήρα. Για την εξάλειψη των κραδα-
ρα και υποδοχή USB κάτω από το κάθισμα. σμών έχουν χρησιμοποιηθεί δυο αντικραδασμικοί
Κινητήρας άξονες. Η μετάδοση γίνεται μέσω συμπλέκτη ολί-
Ο κινητήρας του νέου Transalp είναι σχεδιασμέ- σθησης υποβοήθησης και η μέση κατανάλωση των
νος από λευκό χαρτί. Δικύλινδρος 8-βάλβιδος με 5,8 λ./100χλμ. στέλνει την αυτονομία στα 300 χιλιό-
διαστήματα ανάφλεξης 270ο και χωρητικότητα μετρα με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 17 λίτρων. Ο
755κ.εκ., αποδίδει 92 ίππους στις 9.500σαλ και μέ- Throttle by wire έλεγχος του κινητήρα προσφέρει
γιστη ροπή 7,6 kg-m στις 7.250σαλ κατατάσσοντας 4 προεπιλεγμένα προγράμματα οδήγησης SPORT,
το νέο μοντέλο ως το ισχυρότερο στην κατηγορία STANDARD, RAIN και GRAVEL συν ένα πλήρως πα-
του. Ο νέος κινητήρας είναι εξαιρετικά συμπαγής ραμετροποιήσιμο από τον αναβάτη USER mode τα
και ελαφρύς, λόγω της κεφαλής Unicam (δανει- οποία μεταβάλουν ανάλογα την απόδοση και την
σμένη από το CRF450R) η οποία διαχειρίζεται τις απόκριση του κινητήρα.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα