Page 14 - net.mototriti.gr-Ginossatis 2023
P. 14

Honda CL 500














































        κλείδωμα του τιμονιού, μια λύση που αποπνέει ρε- σης, ενώ όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα της Honda
        τρό αύρα, στερώντας όμως πόντους από την πρα- με τον ίδιο κινητήρα έτσι και το CL500 δεν διαθέτει
        κτικότητα.                                            επιλογή  χαρτογράφησης  ή  ηλεκτρονικά  βοηθήμα-
          Κινητήρας                                           τα. Ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι γνωστός και για

          Ο δικύλινδρος, υγρόψυκτος εν σειρά κινητήρας  τη χαμηλή του κατανάλωση κάτι που διαπιστώσαμε
        471 κυβικών ο οποίος αποτελεί την καρδιά του νέ- για ακόμη μια φορά, καθώς έπρεπε να προσπαθή-
        ου  μοντέλου,  μας  έχει  ήδη  συστηθεί  από  την  θη- σουμε για να δούμε τη μέση τιμή να ξεπερνά τα 4,0
        τεία του στη σειρά CB αλλά και στο CMX 500 Rebel.  λτ/100χλμ. Σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 12
        Στην περίπτωση του CL500 έχουν γίνει οι απαραίτη- λίτρων, η αυτονομία κυμαίνεται κοντά στα 300 χιλιό-
        τες αλλαγές σύμφωνα με τον χαρακτήρα του, οπότε  μετρα που είναι υπεραρκετά για το αστικό περιβάλλον
        συναντάμε διαφορετική χαρτογράφηση, ανασχεδια- και όχι μόνο.
        σμένη εισαγωγή, νέα εξάτμιση καθώς και κοντύτε-        Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

        ρη τελική μετάδοση (πίσω γρανάζι με 41 δόντια αντί     Δοκιμασμένες λύσεις επιλέχθηκαν τόσο για το ατσά-
        40  στο  Rebel).  Η  απόδοσήτου  αγγίζει  τους  46  ίπ- λινο πλαίσιο όσο και για το επίσης ατσάλινο ψαλίδι
        πους στις 8.500 σ.α.λ με 4,4 χλγμ ροπής στις 6.250  που προέρχονται αυτούσια από το CMX 500 Rebel,
        σ.α.λ.(μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα Α2), το 6τά- όχι όμως και για το υποπλαίσιοτο οποίο σχεδιάστη-
        χυτο  κιβώτιο  συνεργάζεται  με  συμπλέκτη  ολίσθη- κε αποκλειστικά για τις ανάγκες του CL500. Το βάρος









                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19