Page 35 - net.mototriti.gr-Ginossatis 2023
P. 35
Honda CRF 300 Rally
και ακόμη μεγαλύτερη διαδρομή (260χιλ), όση ακρι-
βώς έχει και το πίσω αμορτισέρ. Αυξημένη κατά 5 χιλ ΤΕΧΝΙΚΑ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
είναι και η απόσταση από το έδαφος που πλέον αγ-
γίζει τα 275χιλ. Τύπος 1Κ, 4T, Υ/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.)
286
Οδηγώντας Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 76x63
Παρά την εμφάνισή του που παραπέμπει στο Rally Συμπίεση (:1) 10,7
Dakar, το CRF 300 Rally μπορεί κάλλιστα να εκτε- Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 27/8.500
λεί χρέη commuter στην πόλη. Άλλωστε η αστική Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 2,7/6.500
ζούγκλα είναι ένα από τα πεδία για τα οποία κατα- Τροφοδοσία Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
12,8
σκευάστηκε. Ο γλυκός τρόπος που αποδίδει ο μο-
νοκύλινδρος κινητήρας το κάνει εύκολο σε όλες τις Τύπος Ατσάλινο, σωληνωτό
Ανεστραμμένο
συνθήκες, ο συμπλέκτης είναι μαλακός, ενώ το τιμό- Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις πιρούνι 43 χλστ.
νι κόβει αρκετά και περνά πάνω από τους καθρέπτες Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (.αρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό
των περισσότερων αυτοκινήτων ώστε να μην μπλο- Διαδρομή (χλστ.) αμορτισέρ, ΠΕ
260
κάρεις στην πυκνή κίνηση. Τα 153 κιλά του συμβάλ- Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ, 296χλστ., δαγκάνα 2Ε
Δ, 220 χλστ., δαγκάνα 1Ε
Φρένα Π (χλστ.)
λουν με τον τρόπο τους στην ευελιξία και οι μαλακές Ελαστικό Ε 80/120-21’’
αναρτήσεις καταπίνουν με χαρακτηριστική ευκολία Ελαστικά Ελαστικό Π 120/80-18’’
οποιαδήποτε λακκούβα βρεθεί στο δρόμο σου, απο-
δεικνύοντας τη χρησιμότητα τους στην καθημερινό-
τητα. Οι 27 ίπποι σε συνδυασμό με τις κοντύτερες Μήκος (χλστ.) 2230
920
Πλάτος (χλστ.)
σχέσεις το κάνουν ζωηρό στις επιταχύνσεις ειδικά σε Διαστάσεις Μεταξόνιο (χλστ.) 1455
σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, ενώ η τελική συ- ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 885
Βάρος (κιλά πλήρες)
153
νεχίζει να ξεπερνά τα 150χλμ/ώρα ώστε να κινείσαι
με άνεση ακόμη και στον αυτοκινητόδρομο παρά τα να ξύνει τα μασρπιέ του στην άσφαλτο, δεν περιμέ-
χωμάτινα ελαστικά. Εκεί η ιδανική ταχύτητα είναι κο- νεις άλλωστε κάτι τέτοιο από μια χωμάτινη μοτοσυ-
ντά στα 110χλμ/ώρα όπου παραμένει σταθερό χωρίς κλέτα, όμως με πιο σφικτές αναρτήσεις είναι σίγουρο
κραδασμούς, επιτρέποντάς σου να διανύσεις ακού- ότι θα γινόταν πολύ πιο διασκεδαστικό σε κάθε δια-
ραστα αρκετά μεγάλες αποστάσεις για τα δεδομένα δρομή. Ούτως ή άλλως με το CRF 300 Rally μπορείς
της κατηγορίας. να εξερευνήσεις οποιαδήποτε διαδρομή, ανεξάρτη-
Σε δρόμο με στροφές θα παρατηρήσεις ότι οι μα- τα αν αυτή είναι στρωμένη με άσφαλτο.
λακές αναρτήσεις που φαντάζουν ιδανικές για την Στο χώμα είναι εξίσου εύκολο και ιδανικό για τον
πόλη λειτουργούν εις βάρος της σπορ συμπεριφο- αρχάριο που κάνει τα πρώτα του βήματα, καθώς έχει
ράς. Η Honda έδωσε μεγαλύτερο βάρος στην άνεση, ό,τι χρειάζεται για να κολλήσεις το μικρόβιο της off-
με αποτέλεσμα η μεταφορά βάρους στα έντονα φρε- road οδήγησης. Μπορείς να οδηγείς εύκολα όρθιος
ναρίσματα και στις επιταχύνσεις να χαλά την ισορ- και να ανοίγεις άφοβα το γκάζι χωρίς να φοβάσαι για
ροπία της μοτοσυκλέτας η οποία στη γρήγορη οδή- απότομα ξεκολλήματα του πίσω τροχού, ενώ το μι-
γηση εμφανίζει τάσεις πλεύσεις ειδικά από το πίσω κρό βάρος δεν θα σταθεί εμπόδιο ακόμη και αν δια-
μέρος. Σίγουρα ο ρόλος του CRF 300 Rally δεν είναι σχίζεις ένα δύσβατο μονοπάτι.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα