Page 39 - net.mototriti.gr-Ginossatis 2023
P. 39
Honda NT 1100 DCT
ριστικά για γρηγορότερη γεωμετρία. Το ανεστραμμέ-
νο πιρούνι 43 χιλιοστών τύπου cartridge προέρχεται ΤΕΧΝΙΚΑ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
από τη Showa, έχει διαδρομή 150 χιλιοστών και δι-
αθέτει ρυθμιζόμενη προφόρτιση. Από την ίδια εται- Τύπος 4T, 2K, Υ/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.)
1084
ρεία και με ίδια διαδρομή, το μονό πίσω αμορτισέρ, Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 92 X 81,5
το οποίο προσφέρει υδραυλική προφόρτιση ελατηρί- Συμπίεση (:1) 10,1
ου. Το μεταξόνιο φτάνει τα 1535 χιλιοστά, με γωνία Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 102/7500
10,6/6250
κάστερ 26,5 μοίρες και ίχνος στα 108 χιλιοστά, ενώ η Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) Ηλ. Ψεκασμός
Τροφοδοσία
απόσταση από το έδαφος βρίσκεται στα 175 χιλιοστά. Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 20,4
Στο δρόμο Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 6,4
Άνετο και απολαυστικό. Γύρω από τις δύο αυτές Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
έννοιες συνοψίζεται η γενικότερη φιλοσοφία κατα- Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμμένο
πιρούνι 43χιλ.
σκευής του νέου ΝΤ 1100. Ένα αίσθημα οικειότη- Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) 150
τας αποκομίζεις από τα πρώτα λεπτά συμβίωσης μαζί Αν. Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ, ΠΕ
150
Διαδρομή (χλστ.)
του, με τη θέση οδήγησης να διαδραματίζει σημα- Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/310, 4Ε, ABS
Δ/256, 1Ε, ABS
Φρένα Π (χλστ.)
ντικό ρόλο σε αυτό. Το εργονομικό τρίγωνο τοποθε- Ελαστικό Ε 120/70-17’’
τεί τον κορμό σε μια όρθια φυσική στάση, με τα χέ- Ελαστικά Ελαστικό Π 180/55-17’’
ρια να έχουν άμεση επαφή με το τιμόνι και τα γόνατα
να «λυγίζουν» σε γωνίες ταξιδιού. Ο αναβάτης γίνεται
ένα με τη μοτοσυκλέτα, νιώθοντας την προστασία που Μήκος (χλστ.) 2240
Πλάτος (χλστ.)
865
του παρέχει το φαρδύ φέρινγκ, ενώ οι διαστάσεις της Διαστάσεις Μεταξόνιο (χλστ.) 1535
μοτοσυκλέτας την τοποθετούν σε daily zone γκρουπ, Ύψος σέλας (χλστ.) 820
248
Βάρος (κιλά)
αφού δεν είναι απαγορευτικές ακόμα και για κίνηση
σε πυκνές αστικές συνθήκες. Αυτό φυσικά δε σημαί- να αποδίδει ομαλότερα και πιο γραμμικά, καθώς εκ-
νει ότι θα επιδοθείς σε αλλεπάλληλους ελιγμούς και πληρώνει τις όποιες προσδοκίες σε θέματα ευχρηστί-
κυνηγητό παπιών και scooter, όμως θα καταφέρεις να ας χωρίς να υστερεί σε επίπεδο επιδόσεων. Τα πρώ-
ξεγλιστρήσεις χωρίς ιδιαίτερο κόπο, αναδεικνύοντας τα 100 έρχονται αβίαστα σε 4,5 δευτερόλεπτα με τις
και μια άλλη πτυχή του ΝΤ. Ακόμα και με τις πλαϊνές ρεπρίζ 60-120 να διαρκούν μόλις 5,4 δεύτερα. Η αί-
βαλίτσες τοποθετημένες - δεν υπερβαίνουν τα 900 χι- σθηση της επιτάχυνσης είναι πιο αργή σε σχέση με μια
λιοστά πλάτους - θα χωρέσεις ανάμεσα σε μποτιλιαρι- Africa, όμως στο τέρμα γκάζι τα τριψήφια νούμερα εμ-
σμένα αυτοκίνητα χωρίς να ανησυχείς μήπως ξηλώ- φανίζονται εν ριπή οφθαλμού στο κοντέρ. Η απόκριση
σεις κάτι. Μπορείς να υπολογίσεις σχετικά εύκολα το του γκαζιού είναι άμεση και η λειτουργία του κινητή-
διαθέσιμο χώρο, από το σχεδόν ίδιου πλάτους φαρ- ρα υποδειγματική χωρίς τον παραμικρό κραδασμό.
δύ τιμόνι. Ο δικύλινδρος κινητήρας ταιριάζει απόλυ- Σε συνδυασμό με το ημι-αυτόματο κιβώτιο DCT, όλα
τα την πολυμορφικότητα του ΝΤ. Οι Ιάπωνες δεν κυ- «κυλούν» απολαυστικά. Η υπεροχή του DCT έναντι
νήγησαν τις απόλυτες επιδόσεις, αφού θα μπορούσε του χειροκίνητου κιβωτίου, ειδικά σε συνθήκες πό-
να φορεθεί ο 1000αρης του CB αν ήταν αυτό το ζη- λης όταν έχεις να διαχειριστείς μια μεγάλη μοτοσυ-
τούμενο. Επιλέχθηκε το μοτέρ του Africa, ρυθμισμένο κλέτα όπως το ΝΤ, είναι ξεκάθαρη.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα