Page 43 - net.mototriti.gr-Ginossatis 2023
P. 43

Honda Africa Twin 1100 Adventure Sports


        παραμένει αλουμινένιο, ενώ το εντυπωσιακό αλουμι-
        νένιο ψαλίδι έλκει την έμπνευσή του από το CRF450R,      ΤΕΧΝΙΚΑ
                                                                 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        όπως χαρακτηριστικά δηλώνει η Honda, με στόχο την
        κορυφαία πρόσφυση και αίσθηση στον πίσω τροχό.           Τύπος                            4T, 2K, Υ/Ψ
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
                                                                                                       1.084
        Καθώς δοκιμάζαμε την κορυφαία έκδοση του μοντέ-         Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   92 x 81,5
        λου, οι αναρτήσεις φυσικά είναι ηλεκτρονικά ελεγχό-      Συμπίεση (:1)                           10,1
        μενες, από την Showa. Το σύστημα EERA λαμβάνει           Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)            102/7,500
                                                                                                  10,7/6,250
        δεδομένα από την IMU 6 αξόνων του μοντέλου, ενώ          Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)            Ηλ. Ψεκασμός
                                                                 Τροφοδοσία
        η Africa Twin φέρει 3 ρυθμίσεις για τον δρόμο (Soft,     Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)         24,8
        Mid, Hard). Εκτός δρόμου, η ρύθμιση Off-Road  ου-        Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                 5,5
        σιαστικά καθιστά το πιρούνι πλήρως ενεργητικό, με-       Τύπος           Ατσάλινο ημίδιπλης ραχ/λιάς
                                                                 Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις   Ηλεκτρονική USD
        ταβάλλοντας τις ρυθμίσεις ανάλογα με την ταχύτητα                                     Showa, 45χλστ.
        του, ενώ το πίσω αμορτισέρ σκληραίνει περισσότερο.      Αναρτήσεις - Φρένα   Διαδρομή (χλστ.)    230
                                                                 Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις   Ηλεκτρονικό μονό
        Η ηλεκτρονική ρύθμιση της προφόρτισης του ελατηρί-         Διαδρομή (χλστ.)         αμορτισέρ Showa
                                                                                                         220
        ου του αμορτισέρ, κάνει παιχνιδάκι το σετάρισμα ανά-     Φρένα Ε (χλστ.)             2Δ/310, 4Ε, ABS
                                                                                              Δ/256, 1Ε, ABS
                                                                 Φρένα Π (χλστ.)
        λογα με το φόρτωμα της μοτοσυκλέτας, αλλά και τις        Ελαστικό Ε                        90/90-21”
        ίδιες τις προτιμήσεις του αναβάτη της.                  Ελαστικά    Ελαστικό Π            150/70-18”
          Στο δρόμο
          Η… πληθωρική σιλουέτα της Africa Twin είναι ένας
        παράγοντας που πρέπει να έχεις στο νου σου, κάνο-        Μήκος (χλστ.)                         2.330
                                                                 Πλάτος (χλστ.)
                                                                                                         960
        ντας στατικές μανούβρες ή ξεπαρκάροντας, μιας και       Διαστάσεις  Μεταξόνιο (χλστ.)          1.575
        τα 250 κιλά της είναι αισθητά. Όμως, το πολύ μεγά-       Ύψος σέλας (χλστ.)                  850/870
                                                                 Βάρος (κιλά)
                                                                                                         250
        λο κόψιμο του τιμονιού βοηθά σημαντικά στις μικρές
        ταχύτητες, ενώ όταν ξεκινήσεις να «ρολάρεις», το ζύ- μου και μερικές φορές, μια σχέση κάτω είναι απα-
        γισμα αποδεικνύεται πολύ καλό και δεν τρομάζει τον  ραίτητη. Η ποιότητα κύλισης του Africa Twin είναι

        αναβάτη πουθενά. Εντός πόλης, το μόνο που χρειά- αρχοντική, ενώ οι ηλεκτρονικές αναρτήσεις με τις
        ζεται να κάνεις είναι να επιλέξεις το «D» στο κιβώ- διόλου  ευκαταφρόνητες  διαδρομές,  απορροφούν
        τιο και να αφήσεις τον φοβερά ελαστικό δικύλινδρο  τα πάντα στο διάβα τους «στρώνοντας» τους κάκι-
        κινητήρα του Africa Twin να αναλάβει τα υπόλοι- στους δρόμους μιας μέσης ελληνικής πόλης. Η στι-
        πα.  Η ροπή είναι παρούσα σχεδόν από το ρελαντί  βαρότητα του συνόλου εξασφαλίζει τον έλεγχο στις
        και η απόκριση του ηλεκτρονικού γκαζιού είναι άρι- μανούβρες, με προβλέψιμη συμπεριφορά και περι-
        στη. Ευπρόσδεκτη είναι η δυνατότητα του αναβάτη  θώρια πρόσφυσης.
        να «επέμβει» στο κιβώτιο ταχυτήτων με τα πλήκτρα       Έξω από την πόλη, το Africa Twin 1100 μπορεί να

        «+» και «-», κυρίως για ένα κατέβασμα σε προσπέ- «απλώσει» τα χαρίσματα του και να σου δώσει τον κα-
        ραση, χωρίς να ανοίξεις πολύ το γκάζι.  Όπως έχου- λύτερο εαυτό του. Σε αυτοκινητόδρομο  και μεγάλα
        με γράψει και στο παρελθόν, η ρύθμιση D του DCT  κομμάτια ευθείας, το Africa Twin κυλά στιβαρά τους
        χρησιμοποιεί  τον  κινητήρα  σχεδόν  αποκλειστικά  τροχούς του, με την ανεμοκάλυψη του σε πολύ καλό
        στις χαμηλές στροφές, υπέρ της οικονομίας καυσί- επίπεδο, ειδικά στην ψηλότερη θέση της ζελατίνας.









                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48