Page 43 - net.mototriti.gr-Ginossatis 2023
P. 43
Honda Africa Twin 1100 Adventure Sports
παραμένει αλουμινένιο, ενώ το εντυπωσιακό αλουμι-
νένιο ψαλίδι έλκει την έμπνευσή του από το CRF450R, ΤΕΧΝΙΚΑ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
όπως χαρακτηριστικά δηλώνει η Honda, με στόχο την
κορυφαία πρόσφυση και αίσθηση στον πίσω τροχό. Τύπος 4T, 2K, Υ/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.)
1.084
Καθώς δοκιμάζαμε την κορυφαία έκδοση του μοντέ- Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 92 x 81,5
λου, οι αναρτήσεις φυσικά είναι ηλεκτρονικά ελεγχό- Συμπίεση (:1) 10,1
μενες, από την Showa. Το σύστημα EERA λαμβάνει Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 102/7,500
10,7/6,250
δεδομένα από την IMU 6 αξόνων του μοντέλου, ενώ Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) Ηλ. Ψεκασμός
Τροφοδοσία
η Africa Twin φέρει 3 ρυθμίσεις για τον δρόμο (Soft, Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 24,8
Mid, Hard). Εκτός δρόμου, η ρύθμιση Off-Road ου- Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 5,5
σιαστικά καθιστά το πιρούνι πλήρως ενεργητικό, με- Τύπος Ατσάλινο ημίδιπλης ραχ/λιάς
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Ηλεκτρονική USD
ταβάλλοντας τις ρυθμίσεις ανάλογα με την ταχύτητα Showa, 45χλστ.
του, ενώ το πίσω αμορτισέρ σκληραίνει περισσότερο. Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) 230
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Ηλεκτρονικό μονό
Η ηλεκτρονική ρύθμιση της προφόρτισης του ελατηρί- Διαδρομή (χλστ.) αμορτισέρ Showa
220
ου του αμορτισέρ, κάνει παιχνιδάκι το σετάρισμα ανά- Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/310, 4Ε, ABS
Δ/256, 1Ε, ABS
Φρένα Π (χλστ.)
λογα με το φόρτωμα της μοτοσυκλέτας, αλλά και τις Ελαστικό Ε 90/90-21”
ίδιες τις προτιμήσεις του αναβάτη της. Ελαστικά Ελαστικό Π 150/70-18”
Στο δρόμο
Η… πληθωρική σιλουέτα της Africa Twin είναι ένας
παράγοντας που πρέπει να έχεις στο νου σου, κάνο- Μήκος (χλστ.) 2.330
Πλάτος (χλστ.)
960
ντας στατικές μανούβρες ή ξεπαρκάροντας, μιας και Διαστάσεις Μεταξόνιο (χλστ.) 1.575
τα 250 κιλά της είναι αισθητά. Όμως, το πολύ μεγά- Ύψος σέλας (χλστ.) 850/870
Βάρος (κιλά)
250
λο κόψιμο του τιμονιού βοηθά σημαντικά στις μικρές
ταχύτητες, ενώ όταν ξεκινήσεις να «ρολάρεις», το ζύ- μου και μερικές φορές, μια σχέση κάτω είναι απα-
γισμα αποδεικνύεται πολύ καλό και δεν τρομάζει τον ραίτητη. Η ποιότητα κύλισης του Africa Twin είναι
αναβάτη πουθενά. Εντός πόλης, το μόνο που χρειά- αρχοντική, ενώ οι ηλεκτρονικές αναρτήσεις με τις
ζεται να κάνεις είναι να επιλέξεις το «D» στο κιβώ- διόλου ευκαταφρόνητες διαδρομές, απορροφούν
τιο και να αφήσεις τον φοβερά ελαστικό δικύλινδρο τα πάντα στο διάβα τους «στρώνοντας» τους κάκι-
κινητήρα του Africa Twin να αναλάβει τα υπόλοι- στους δρόμους μιας μέσης ελληνικής πόλης. Η στι-
πα. Η ροπή είναι παρούσα σχεδόν από το ρελαντί βαρότητα του συνόλου εξασφαλίζει τον έλεγχο στις
και η απόκριση του ηλεκτρονικού γκαζιού είναι άρι- μανούβρες, με προβλέψιμη συμπεριφορά και περι-
στη. Ευπρόσδεκτη είναι η δυνατότητα του αναβάτη θώρια πρόσφυσης.
να «επέμβει» στο κιβώτιο ταχυτήτων με τα πλήκτρα Έξω από την πόλη, το Africa Twin 1100 μπορεί να
«+» και «-», κυρίως για ένα κατέβασμα σε προσπέ- «απλώσει» τα χαρίσματα του και να σου δώσει τον κα-
ραση, χωρίς να ανοίξεις πολύ το γκάζι. Όπως έχου- λύτερο εαυτό του. Σε αυτοκινητόδρομο και μεγάλα
με γράψει και στο παρελθόν, η ρύθμιση D του DCT κομμάτια ευθείας, το Africa Twin κυλά στιβαρά τους
χρησιμοποιεί τον κινητήρα σχεδόν αποκλειστικά τροχούς του, με την ανεμοκάλυψη του σε πολύ καλό
στις χαμηλές στροφές, υπέρ της οικονομίας καυσί- επίπεδο, ειδικά στην ψηλότερη θέση της ζελατίνας.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα