Page 45 - net.mototriti.gr-Ginossatis 2023
P. 45

Honda ADV 350


          Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής

          Κατά μάνα κατά κύρη, αφού η ομοιότητα του ADV
        350 με το γενεαλογικό του δέντρο είναι έκδηλη. Το
        νέο μοντέλο έχει κληρονομήσει την φιλοσοφία του
        μεγάλου του αδερφού, με τη σύγχρονη σχεδίαση να
        ενσωματώνει αρκετά στοιχεία περιπέτειας. Η μετω-
        πική  επιφάνεια  καλύπτεται  από  δύο  προβολείς,  οι
        οποίο  διατρέχουν  ολόκληρο  το  εμπρός  μέρος  της
        μάσκας, ενώ η σφηνοειδής ουρά καταλήγει σε ένα
        παραλληλόγραμμο φανάρι που συμβάλει στην σπορ
        εικόνα του μοντέλου. Ο φωτισμός είναι full LED με     Η LCD οθόνη οργάνων έχει μεγάλη ευκρίνεια σε

        τους προβολείς να φέρουν και φώτα ημέρας DRL.         όλες τις συνθήκες, ενώ διαθέτει ενσωματωμένη
                                                              λειτουργία πολυμέσων Honda Smartphone Voice
        Φυσικά δεν περνούν απαρατήρητα τα χρυσά καλά- Control System για σύνδεση smartphone μέσω
        μια του ανεστραμμένου πιρουνιού, ενώ οι χούφτες,      Bluetooth και διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων
        η ζελατίνα, τα άβαφα πλαστικά στα ευαίσθητα ση-       και μουσικής.
        μεία, την ανασηκωμένη εξάτμιση και τα ελαστικά μει-
        κτής χρήσης, προωθούν ξεκάθαρα το σκληροτράχη-
        λο χαρακτήρα και τις χωμάτινες προθέσεις του νέου
        μοντέλου.

          Εργονομία – Άνεση
          Η θέση οδήγησης θυμίζει κατά πολύ εκείνη του X-
        ADV και φέρνει περισσότερο σε μοτοσυκλέτα παρά
        σε scooter. Ο κορμός παραμένει όρθιος έχοντας σε
        ιδανική απόσταση το φαρδύ τιμόνι μεταβλητής διατο-
        μής, ενώ αρκετός είναι και ο διαθέσιμος χώρος για
        τα πόδια, με σωστές γωνίες για τα γόνατα και τις κε- Το ADV 350 εφοδιάζεται με τον μονοκύλινδρο
        κλιμένες πλατφόρμες να υποδέχονται με άνεση ακό-      υγρόψυκτο κινητήρα μειωμένων τριβών eSP+ των
        μα και μεγάλα πέλματα. Η σέλα είναι δύο επιπέδων      330 κυβικών. Η απόδοση του φτάνει τους 29,2
                                                              ίππους στις 7.500 σ.α.λ και τα 3,2kg-m μέγιστης
        με ύψος 795 χιλιοστά, αλλά το φαρδύ εμπρός της μέ- ροπής στις 5.250 σ.α.λ, ενώ συνδυάζεται με
        ρος και το μεγάλο κεντρικό τούνελ θα δυσκολέψουν      σύστημα Honda Selectable Torque Control (HSTC)
        αναβάτες μέτριου αναστήματος να πατήσουν και τα       δύο επιπέδων.
        δύο πόδια στο έδαφος. Διαθέτει μέτριας σκληρότη- σφέρει με μεγάλο χώρο αποσκευών 48 λίτρων κά-
        τας αφρώδες, ενώ είναι ιδιαίτερα ευρύχωρη υπο- τω από τη σέλα ο οποίος  μπορεί να φιλοξενήσει
        στηρίζοντας  παράλληλα και τη μέση του αναβάτη.  μέχρι και δύο full face κράνη, ενώ το βαθύ ντουλα-
        Ο συνεπιβάτης έχει αρκετό χώρο στη διάθεσή του  πάκι στα αριστερά της ποδιάς προσφέρει επιπλέον
        αλλά και όμορφες χειρολαβές που δεν αλλοιώνουν  χώρο για μικροαντικείμενα άμεσης πρόσβασης αλ-

        τη σχεδίαση του μοντέλου. Βασικό χαρακτηριστικό  λά και υποδοχή USB-C για φόρτιση ηλεκτρικών συ-
        του νέου μοντέλου είναι η πρακτικότητα που προ- σκευών.









                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50