Page 47 - net.mototriti.gr-Ginossatis 2023
P. 47

Honda ADV 350


        λιοστών με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω, σε συνεργα-
        σία με δικάναλο σύστημα ABS, καθώς και το σύστη-         ΤΕΧΝΙΚΑ
                                                                 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        μα Emergency Stop Signal (ESS) που ενεργοποιεί τα
        πίσω φλας σε απότομο φρενάρισμα, προειδοποιώ-            Τύπος                            4T, 1K, Υ/Ψ
                                                                                                         330
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
        ντας τους οδηγούς που ακολουθούν. Οι αλουμινέ-          Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   77 X 70,7
                                                                                                         10,5
        νιοι τροχοί των 15 ιντσών μπροστά και 14 ιντσών πί-      Συμπίεση (:1)                     29,2/7500
                                                                 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
        σω τυλίγονται από ελαστικά Metzeler Karoo Street         Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                 3,2/5250
        σε διαστάσεις 120/70 και 140/70 αντίστοιχα.  Το συ-      Τροφοδοσία                     Ηλ.Ψεκασμός
                                                                 Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
                                                                                                         11,7
        νολικό  βάρος  του  X-ADV  350  φτάνει  τα  186  κιλά    Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                 4,3
        πλήρες υγρών.                                            Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)             155+
          Στο δρόμο                                              Τύπος                    Ατσάλινο σωληνωτό
          Το  ADV  350  τοποθετείται  κάπου  ανάμεσα  σε         Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις      Ανεστραμμένο

                                                                                                πιρούνι 37χιλ
        urban και adventure, αποτελώντας στην ουσία  ένα        Αναρτήσεις - Φρένα   Διαδρομή (χλστ.)    125
                                                                 Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις   Διπλό αμορτισέρ
        crossover  scooter  πολλαπλών  δυνατοτήτων.  Αυτό        Διαδρομή (χλστ.)             Δ/256, 2Ε, ABS
                                                                                                         130
                                                                 Φρένα Ε (χλστ.)
        είναι κάτι που εισπράττεις  και  στην  καθημερινότη-     Φρένα Π (χλστ.)              Δ/240, 1Ε, ABS
        τα σου, ανεξάρτητα από το πεδίο που θα επιλέξεις         Ελαστικό Ε                       120/70-15’’
        να κινηθείς. Ευέλικτο και με σωστή κατανομή βά-         Ελαστικά    Ελαστικό Π            140/70-14’’
        ρους, διαχειρίζεται με μαεστρικό τρόπο τις αλλαγές
        κατευθύνσεων, με το φαρδύ τιμόνι να δίνει απόλυ-
        το έλεγχο στους ελιγμούς μέσα στην πόλη. Οι δια-         Μήκος (χλστ.)                          2200
                                                                 Πλάτος (χλστ.)
                                                                                                         895
        στάσεις του είναι τόσο-όσο, για να χωθείς στα στενά     Διαστάσεις  Μεταξόνιο (χλστ.)           1520
        περάσματα της πόλης, ενώ χάρη στην άμεση από-            ΄Ύψος σέλας (χλστ.)                     195
                                                                                                         186
                                                                 Βάρος (κιλά)
        κριση του γκαζιού γεμίζει σε πρώτο χρόνο κάθε κε-
        νό που δημιουργείται μέσα στο κυκλοφοριακό κομ- τελούν σημείο αναφοράς για την κατηγορία. Παρά
        φούζιο. Οι αρετές του κινητήρα είναι γνωστές από το  τη σφιχτή ρύθμιση τους, φιλτράρουν αποτελεσματι-

        Forza και το SH. Η «ηλεκτρική» λειτουργία του και η  κά κάθε κακοτεχνία του οδοστρώματος χωρίς να με-
        απουσία κραδασμών είναι παροιμιώδης, ενώ τα απο- ταφέρουν  κοπανήματα  και  κραδασμούς  στον  ανα-
        θέματα  ισχύος  επαρκούν  για  άμεσες  επιταχύνσεις  βάτη  και  ειδικά  στον  συνεπιβάτη,  όπως  συμβαίνει
        και  γρήγορες  προσπεράσεις.  Στον  ανοιχτό  δρόμο,  συχνά στα scooter με διπλά αμορτισέρ. Αυτό αποτε-
        η εξαιρετική ποιότητα κύλισης διατηρείται μέχρι και  λεί ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του ADV
        την τελική των 155+ χλμ./ώρα, ενώ τα φρένα, υπο- 350  έναντι του ανταγωνισμού. Παράλληλα κρατούν
        λείπονται σε αίσθηση και χρειάζονται αρκετή πίεση  βιδωμένο το ADV 350 στην άσφαλτο όταν ανεβάσεις
        στις δύο μανέτες, αλλά επιβραδύνουν δυνατά επα- ρυθμούς σε στριφτερές διαδρομές. Μεταφέροντας

        ναφέροντας την τάξη χωρίς ιδιαίτερο κόπο δράμα- λεπτομερέστατη πληροφόρηση μέσω του ανεστραμ-
        τα. Σε αυτές τις συνθήκες, αυτό που θα ενοχλήσει  μένου πιρουνιού, το ADV 350 πλαγιάζει εύκολα στις
        είναι η προστασία από τον αέρα, καθώς η ζελατίνα  εισόδους των στροφών, ενώ εξίσου εύκολα διατη-
        δεν προσφέρει επαρκή κάλυψη ακόμα και όταν ρυθ- ρεί την κλίση του ή αλλάζει πορεία γραμμή εφόσον
        μιστεί στο ανώτερο σημείο της. Οι αναρτήσεις απο- χρειαστεί.









                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52