Page 46 - net.mototriti.gr-Ginossatis 2023
P. 46
Honda ADV 350
Κινητήρας σμικός άξονας ελαχιστοποιεί τους κραδασμούς, ενώ
Το ADV 350 εφοδιάζεται με ένα μονοκύλιν- ο φυγοκεντρικός συμπλέκτης συνεργάζεται με ένα
δρο υγρόψυκτο κινητήρα μειωμένων τριβών eSP+ κιβώτιο CVT (V-Matic) με την τελική μετάδοση να γί-
(Enhanced Smart Power+) με χωρητικότητα 330 κυ- νεται με ιμάντα.
βικών. Για βελτίωση της ψύξης του, ένα μπεκ ψεκάζει Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
λάδι στο πίσω τμήμα του εμβόλου, ενώ οι εσωτερι- Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο του X-ADV 350
κές τριβές έχουν μειωθεί χάρη στην έκκεντρη τοπο- έχει σχεδιαστεί για μέγιστη αντοχή και ακαμψία τό-
θέτηση του κυλίνδρου κατά 5 χιλιοστά, στην υιοθέτη- σο στους δρόμους της πόλης όσο και σε off-road
ση υδραυλικού τεντωτήρα καδένας εκκεντροφόρου μονοπάτια, ενώ η τοποθέτηση του ψυγείου, του ρε-
και στη χρήση αντλίας επιστροφής λαδιού. Η από- ζερβουάρ και την μπαταρίας στο κάτω μέρος, χαμη-
δοση του φτάνει τους 29,2 ίππους στις 7.500 σ.α.λ λώνουν το κέντρο βάρους του scooter. Οι αναρτή-
και τα 3,2kg-m μέγιστης ροπής στις 5.250 σ.α.λ, ενώ σεις της Showa είναι με διαφορά ότι ποιοτικότερο
συνδυάζεται με σύστημα Honda Selectable Torque στην κατηγορία. Το ανεστραμμένο πιρούνι 37 χιλιο-
Control (HSTC) δύο επιπέδων, το οποίο εξασφαλί- στών, με διαδρομή 125 χιλιοστών, στηρίζεται επάνω
ζει την απαραίτητη πρόσφυση στον πίσω τροχό και σε τιμονόπλακες μεγάλου μεγέθους που αυξάνουν
μπορεί να απενεργοποιηθεί κατά βούληση. Σε επίπε- την ακαμψία του εμπρός μέρους. Στο πίσω μέρος,
δο μετρήσεων, ολοκληρώνει το 0-100 σε 9,5 δευτε- ένα monoblock αλουμινένιο ψαλίδι συνδέεται με δι-
ρόλεπτα, ενώ οι επιταχύνσεις 50-100 διαρκούν 6,8 πλά αμορτισέρ διαδρομής 130 χιλιοστών, τα οποία
δευτερόλεπτα. Ο κινητήρας είναι εναρμονισμένος με διαθέτουν ξεχωριστό δοχείο αερίου. Την επιβρά-
τις νόρμες Euro 5, με τη μέση κατανάλωση να μην δυνση αναλαμβάνουν ένας δίσκος 256 χιλιοστών με
ξεπερνάει τα 4,3 λ./100χλμ. Ένας νέος αντικραδα- 2-πίστονη δαγκάνα μπροστά και ένας δίσκος 240 χι-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα