Page 46 - net.mototriti.gr-Ginossatis 2023
P. 46

Honda ADV 350






































          Κινητήρας                                           σμικός άξονας ελαχιστοποιεί τους κραδασμούς, ενώ
          Το  ADV  350  εφοδιάζεται  με  ένα  μονοκύλιν- ο φυγοκεντρικός συμπλέκτης συνεργάζεται με ένα
        δρο υγρόψυκτο κινητήρα μειωμένων τριβών eSP+  κιβώτιο CVT (V-Matic) με την τελική μετάδοση να γί-
        (Enhanced Smart Power+) με χωρητικότητα 330 κυ- νεται με ιμάντα.
        βικών. Για βελτίωση της ψύξης του, ένα μπεκ ψεκάζει    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
        λάδι στο πίσω τμήμα του εμβόλου, ενώ οι εσωτερι-       Το  ατσάλινο  σωληνωτό  πλαίσιο  του  X-ADV  350
        κές τριβές έχουν μειωθεί χάρη στην έκκεντρη τοπο- έχει σχεδιαστεί για μέγιστη αντοχή και ακαμψία τό-
        θέτηση του κυλίνδρου κατά 5 χιλιοστά, στην υιοθέτη- σο στους δρόμους της πόλης όσο και σε off-road
        ση υδραυλικού τεντωτήρα καδένας εκκεντροφόρου  μονοπάτια, ενώ η τοποθέτηση του ψυγείου, του ρε-

        και στη χρήση αντλίας επιστροφής λαδιού. Η από- ζερβουάρ και την μπαταρίας στο κάτω μέρος, χαμη-
        δοση του φτάνει τους 29,2 ίππους στις 7.500 σ.α.λ  λώνουν το κέντρο βάρους του scooter. Οι αναρτή-
        και τα 3,2kg-m μέγιστης ροπής στις 5.250 σ.α.λ, ενώ  σεις της Showa είναι με διαφορά ότι ποιοτικότερο
        συνδυάζεται με σύστημα Honda Selectable Torque  στην κατηγορία. Το ανεστραμμένο πιρούνι 37 χιλιο-
        Control (HSTC) δύο επιπέδων, το οποίο εξασφαλί- στών, με διαδρομή 125 χιλιοστών, στηρίζεται επάνω
        ζει την απαραίτητη πρόσφυση στον πίσω τροχό και  σε τιμονόπλακες μεγάλου μεγέθους που αυξάνουν
        μπορεί να απενεργοποιηθεί κατά βούληση. Σε επίπε- την ακαμψία του εμπρός μέρους. Στο πίσω μέρος,
        δο μετρήσεων, ολοκληρώνει το 0-100 σε 9,5 δευτε- ένα monoblock αλουμινένιο ψαλίδι συνδέεται με δι-

        ρόλεπτα, ενώ οι επιταχύνσεις 50-100 διαρκούν 6,8  πλά αμορτισέρ διαδρομής 130 χιλιοστών, τα οποία
        δευτερόλεπτα. Ο κινητήρας είναι εναρμονισμένος με  διαθέτουν  ξεχωριστό  δοχείο  αερίου.  Την  επιβρά-
        τις νόρμες Euro 5, με τη μέση κατανάλωση να μην  δυνση αναλαμβάνουν ένας δίσκος 256 χιλιοστών με
        ξεπερνάει τα 4,3 λ./100χλμ. Ένας νέος αντικραδα- 2-πίστονη δαγκάνα μπροστά και ένας δίσκος 240 χι-









                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51