Page 686 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 686

GPX POPz


















































        με τη σειρά του στο «νοικοκυρεμένο» σύνολο, αφού  σεις «περισσότερη» επιφάνεια για να κάτσεις. Από

        την διατηρεί καθαρή, αυξάνει τη διάρκεια ζωής της  την πλευρά του συνεπιβάτη, η κλίση της σέλας φέρ-
        και ελαχιστοποιεί τη συντήρηση.                       νει το σώμα προς τα εμπρός αν και οι δύο χειρολα-
          Άνεση – εργονομία                                   βές κάτω από τη σέλα αποδεικνύονται αρκετά χρη-
          Ανεβαίνοντας στο GPΧ POPz, συνειδητοποιείς ότι  στικές.  Αυτό όμως που θα θέλαμε με σιγουριά, είναι
        η θέση οδήγησης διαθέτει τις ιδανικές διαστάσεις  περισσότερο αφρώδες υλικό στη σέλα για να γίνει
        στο  «τρίγωνο»  τιμόνι  –μαρσπιέ-  σέλα.  Ξεκινώντας  ακόμα πιο ξεκούραστη στην πολύωρη οδήγηση.
        με το τιμόνι, να αναφέρουμε πως βρίσκεται στη σω-      Παρόλα αυτά, η κεντρική δοκός του πλαισίου εί-
        στή απόσταση από τα χέρια, ενώ τα μαρσπιέ βρίσκο- ναι αρκετά χαμηλά κάνοντας το «ανέβα-κατέβα» μία

        νται ακριβώς κάτω από τη σέλα του οδηγού, δημι- εύκολη υπόθεση, ειδικά αν κάνεις συχνές στάσεις
        ουργώντας μία ήπια γωνία στα γόνατα των ποδιών  στις μετακινήσεις σου. Το ιδιαίτερα χαμηλό βάρος
        που δεν κουράζει. Από την άλλη, η σέλα είναι επίπε- του μοντέλου θα παίξει κι αυτό το ρόλο του, εφό-
        δη και σε φέρνει ελαφρώς μπροστά, ενώ στην περί- σον τα σχεδόν 100 κιλά του είναι εύκολα διαχειρίσι-
        πτωση που είσαι λιγάκι μεγαλόσωμος ίσως να ζητή- μα στις μανούβρες του αστικού περιβάλλοντος, ακό-











                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   681   682   683   684   685   686   687   688   689   690   691