Page 682 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 682
Benelli RCX 185
μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού της Delphi, ενώ η με- πίστονη πίσω, καθώς και δικάναλο ABS. Οι τροχοί των
τάδοση γίνεται μέσω ενός κιβωτίου 6 σχέσεων με συ- 17 ιντσών τυλίγονται από ελαστικά διαμέτρου 70/90
μπλέκτη υγρού τύπου. μπροστά και 110/70 πίσω.
Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα Στο δρόμο
Η δοκιμασμένη λύση του διπλού σωληνωτού πλαι- Παπί σημαίνει ευκολία και πρακτικότητα, με το RCX
σίου ατσάλινης κατασκευής, προσφέρει στο παπί της να ανταποκρίνεται πλήρως στα δύο αυτά προαπαιτού-
Benelli στιβαρότητα και ακαμψία ακόμα και κάτω από μενα και να τα διανθίζει με επιδόσεις και σπορ συμπε-
συνθήκες πίεσης. Το RCX εντυπωσιάζει και σε επίπε- ριφορά. Η θέση οδήγησης δεν ξενίζει και σε τοποθετεί
δο περιφερειακών. Οι αναρτήσεις παραπέμπουν πε- επάνω στο παπί, με το εργονομικό τρίγωνο να προ-
ρισσότερο σε μοτοσυκλέτα παρά σε παπί, καθώς εξο- σφέρει σωστή στήριξη σε χέρια, πόδια και κορμό του
πλίζεται με ανεστραμμένο πιρούνι με διαδρομή 88 αναβάτη. Η εξοικείωση έρχεται με το καλημέρα, οι δι-
χιλιοστά μπροστά και μονό υδραυλικό αμορτισέρ με ακόπτες βρίσκονται στις γνώριμες θέσεις, ενώ το μό-
ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου διαδρομής 27 χι- νο που μαρτυράει τη διπλή προσωπικότητα του RCΧ
λιοστών πίσω. Το σύστημα πέδησης χρησιμοποιεί δί- είναι η ύπαρξη συμπλέκτη στα αριστερά του τιμονιού.
σκους τύπου μαργαρίτα και στους δύο τροχούς (240 Ο κινητήρας εκκινεί με ηλεκτρική μίζα, με ανεβασμέ-
και 220 mm) με διπίστονη δαγκάνα εμπρός και μονο- νο το πλαϊνό σταντ. Η ραφιναρισμένη λειτουργία του
Eπιστροφή στα περιεχόμενα