Page 681 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 681

Benelli RCX 185



          Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
          Άκρως επιθετική η εμφάνιση του νέου υπερπαπιού
        της Benelli, το οποίο είναι πλήρως ανεπτυγμένο από
        το R&D Style Center της Benelli στο Pesaro της Ιταλί-
        ας. Ολόκληρη η σιλουέτα φέρει έντονες γωνίες κατά
        μήκος της, σε διάφορα σημεία υπάρχουν αεραγωγοί
        καλυμμένοι με σίτες και έντονα λογότυπα για πιο σπορ

        εμφάνιση, ενώ η ελαφρώς ανασηκωμένη ουρά «κλεί-
        νει» με ένα τριγωνικής διάταξης φανάρι. Επιβλητικό το
        εμπρός μέρος με τα φώτα ημέρας να θυμίζουν αγρι-
        εμένα μάτια και να καταλήγουν σε ένα μυτάκι carbon
        style. Ο προβολέας βρίσκεται στο εμπρός μέρος του
        τιμονιού, ενώ τα φλας έχουν ενσωματωθεί στα πλαϊνά    Ένας μεγάλος πίνακας οργάνων με σκούρο φόντο
                                                              και λευκές ψηφιακές ενδείξεις φροντίζει για την
        φέρινγκ για πιο καθαρή εικόνα. Φυσικά, ο φωτισμός  απαραίτητη πληροφόρηση του αναβάτη.
        είναι τύπου LED  από άκρη σε άκρη. Το ισχυρό όνομα

        της Benelli  εγγυάται υψηλή ποιότητα κατασκευής κάτι
        που γίνεται άμεσα αντιληπτό από τα υλικά που έχουν
        χρησιμοποιηθεί, τη συναρμογή και τη βαφή τους.
          Άνεση – Εργονομία
          Παρά τα εν γένει σπορ χαρακτηριστικά του, το RCX
        προσφέρει  γενναίες  δόσεις  άνεσης  στον  αναβάτη
        του. Η σέλα, με ύψος στα 790 χιλιοστά, είναι 2 επι-
        πέδων με χαρακτηριστική λευκή ραφή και  διαθέτει
        αντιολισθητική επένδυση αλλά μόνο για τον αναβάτη.
        Το αφρώδες της έχει μέτρια αίσθηση αλλά  δεν κου-

        ράζει στην πολύωρη χρήση, ενώ ικανοποιητικό είναι     Η σέλα, με ύψος στα 790 χιλιοστά, είναι 2 επιπέδων
        και το τμήμα, που έχει προβλεφθεί για  τον συνεπι-    με χαρακτηριστική λευκή ραφή και  διαθέτει
                                                              αντιολισθητική επένδυση αλλά μόνο για τον
        βάτη. Κάτω από τη σέλα δεν υπάρχει αποθηκευτικός  αναβάτη. Το αφρώδες της έχει μέτρια αίσθηση
        χώρος, αφού εκεί βρίσκεται το φιλτροκούτι και το ρε-  αλλά  δεν κουράζει στην πολύωρη χρήση, ενώ
        ζερβουάρ των 4,8 λίτρων, με τη τάπα του δοχείου να    ικανοποιητικό είναι και το τμήμα, που έχει
                                                              προβλεφθεί για  τον συνεπιβάτη.
        φέρει λαστιχάκι συγκράτησης για να μην το χάσεις κα-
        τά τον ανεφοδιασμό. Αντί αυτού, μια μεγάλου μεγέ-      Κινητήρας

        θους θήκη βρίσκεται στο αριστερό μέρος της ποδιάς      Το super παπί της Benelli τροφοδοτείται από ένα μο-
        και μπορεί να φιλοξενήσει μικροαντικείμενα μέχρι και  νοκύλινδρο  4-βάλβιδο  σύνολο  174κ.εκ  με  2  εκκε-
        μπουκαλάκι νερού. Εξερευνώντας την περιοχή του τι- ντροφόρους επικεφαλής και σύστημα υδρόψυξης, το
        μονιού, θα βρεις τους διακόπτες σε γνώριμη θέση και  οποίο αποδίδει 17,8 ίππους στις 9.500σαλ. και μέγιστη
        στο κέντρο ένα μεγάλο πίνακα οργάνων με σκούρο  ροπή 1,55 kg-m στις 6.000σαλ. Με εξέχων χαρακτη-
        φόντο και λευκές ψηφιακές ενδείξεις με όλες τις απα- ριστικό τη χρήση 3 μπουζί για βελτιστοποίηση της καύ-
        ραίτητες πληροφορίες για τον αναβάτη. Η κλειδαριά,  σης, ο κινητήρας συμμορφώνεται πλήρως με τις προ-
        υπεύθυνη για την εκκίνηση και το άνοιγμα της σέλας,  διαγραφές ρύπων Euro 5, ενώ παράλληλα είναι και
        διαθέτει ειδικό πορτάκι που ανοίγει με το πίσω μέρος  οικονομικός με τη μέση κατανάλωση καυσίμου να πε-
        του κλειδιού, για  μεγαλύτερη ασφάλεια.               ριορίζεται στα Χ λίτρα/100χλμ. Η τροφοδοσία γίνεται

                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   676   677   678   679   680   681   682   683   684   685   686