Page 677 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 677

Zero DSR/X


          Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
          Η εμφάνιση του DSR/Χ και οι τροχοί 19-17 ιντσών
        προσδίδουν ξεκάθαρα μια Adventure αύρα, όμως η
        σχεδιαστική του φιλοσοφία συμπλέει με την ασφάλ-
        τινη SR/S, κάτι που σημαίνει ότι δεν χαρακτηρίζε-
        ται από ακρότητες. Μοντέρνο, αλλά χωρίς φουτου-

        ριστικές υπερβολές, το σχήμα του θα γίνει εύκολα
        αποδεκτό από μεγάλο μέρος αναβατών, χωρίς αυ-         Η σέλα διαθέτει ικανοποιητικό αφρώδες και με
        τό να σημαίνει ότι δεν έχει και την δική του ταυτό-   ύψος στα 828 χιλ επιτρέπει να πατήσεις εύκολα τα
                                                              πόδια σου στο έδαφος.
        τητα. Το μπροστινό μέρος τραβά τα βλέμματα χάρη
        στους διπλούς Led προβολείς, ενώ η σχεδίαση των
        πλαστικών (εκεί οπού συνήθως βρίσκεται το ρεζερ-
        βουάρ) μαζί με το μέγεθος της μπαταρίας δημιουρ-
        γούν τους γνωστούς όγκους που έχουμε συνηθίσει

        σε μια adventure μοτοσυκλέτα. Ο μόνος όγκος που
        λείπει είναι αυτός της εξάτμισης, κάτι που συμβάλλει
        στη minimal σχεδίαση του πίσω μέρους.
          Όπως και στα υπόλοιπα μοντέλα της Zero, η ποιό-     Δεν είναι η μεγαλύτερη που έχεις συναντήσει
                                                              σε μοτοσυκλέτα όμως είναι ευκρινής σε όλες
        τητα κατασκευής είναι made in USA και αυτό σημαί-     τις συνθήκες. Το μενού είναι εύκολο και
        νει ότι δεν θα βρεις ψεγάδια σε μηχανικά ή πλαστικά  μεταξύ άλλων περιλαμβάνει και τη λειτουργία
        μέρη, αλλά ούτε και στο φινίρισμα. Έχει δοθεί προ-    παρκαρίσματος με όπισθεν.
        σοχή σε κάθε λεπτομέρεια, όπως ακριβώς αρμόζει         Η  πληροφόρηση  του  αναβάτη  γίνεται  μέσω  μιας
        σε μια μοτοσυκλέτα μεγάλης κατηγορίας.                TFT οθόνης, η οποία χωρίς να είναι η μεγαλύτερη
          Άνεση – Εργονομία                                   που έχεις συναντήσει σε μοτοσυκλέτα χαρακτηρίζε-

          Adventure φυσικά δεν πρέπει να είναι μόνο η σχε- ται από την ευκρίνειά της σε όλες τις συνθήκες, επι-
        δίαση αλλά και η εργονομία, χωρίς αυτό να σημαί- τρέποντάς σου να δεις με μια γρήγορη ματιά κάθε
        νει ότι μιλάμε για μια 100% χωμάτινη θέση οδήγη- πληροφορία που χρειάζεσαι. Στο κέντρο της δεσπό-
        σης. Το σώμα τοποθετείται σε όρθια στάση ¨μέσα¨  ζει το ταχύμετρο με μεγάλα ψηφία και μια κυκλική
        στη  μοτοσυκλέτα,  με  το  τιμόνι  να  βρίσκεται  σχετι- μπάρα, ενώ ακριβώς από κάτω βρίσκεται η ένδει-
        κά μακριά από τα χέρια του αναβάτη και τα μαρσπιέ  ξη για το ποσοστό ροπής και ανάκτησης ενέργειας.
        χαμηλά, δημιουργώντας ένα άνετο τρίγωνο για με- Τα χρώματα αλλάζουν σύμφωνα με το επιλεγμένο
        γάλες  αποστάσεις.  Η  σέλα  διαθέτει  ικανοποιητικό  mode, ενώ το μενού είναι απλό και εύκολο στη χρή-

        αφρώδες και με ύψος στα 828 χιλ επιτρέπει να πα- ση του, με την περιήγηση να γίνεται από τους διακό-
        τήσεις τα πόδια σου στο έδαφος, ενώ στον κατάλο- πτες στην αριστερή πλευρά του τιμονιού. Η παροχή
        γο των αξεσουάρ υπάρχει χαμηλότερη (805χιλ) αλλά  12V, το Cruise control και οι θερμαινόμενες χειρολα-
        και υψηλότερη (865χιλ) η οποία είναι πιο κατάλληλη  βές δίνουν μερικούς extra πόντους στην πρακτικότη-
        για εκτός δρόμου οδήγηση. Στην κλασσική θέση του  τα, όπως και το μικρό ντουλαπάκι στην δεξιά πλευρά
        ρεζερβουάρ, το DSR/Χ διαθέτει έναν αρκετά μεγάλο  των πλαστικών, το  οποίο όμως δεν ανοίγει πατώ-
        αποθηκευτικό χώρο ο οποίος μπορεί να φιλοξενή- ντας απλώς ένα κουμπί αλλά ξεβιδώνοντας δύο βί-
        σει τον φορτιστή της μοτοσυκλέτας αλλά και να χρη- δες torx.
        σιμεύσει για τη φόρτιση ηλεκτρικών συσκευών, κα-       Φυσικά  το  DSR/X  μπορεί  να  συνδεθεί  με
        θώς στο πίσω μέρος του υπάρχουν δύο θύρες USB.  smartphone  αφού  η  Zero  έχει  δημιουργήσει  την

                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   672   673   674   675   676   677   678   679   680   681   682