Page 677 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 677
Zero DSR/X
Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Η εμφάνιση του DSR/Χ και οι τροχοί 19-17 ιντσών
προσδίδουν ξεκάθαρα μια Adventure αύρα, όμως η
σχεδιαστική του φιλοσοφία συμπλέει με την ασφάλ-
τινη SR/S, κάτι που σημαίνει ότι δεν χαρακτηρίζε-
ται από ακρότητες. Μοντέρνο, αλλά χωρίς φουτου-
ριστικές υπερβολές, το σχήμα του θα γίνει εύκολα
αποδεκτό από μεγάλο μέρος αναβατών, χωρίς αυ- Η σέλα διαθέτει ικανοποιητικό αφρώδες και με
τό να σημαίνει ότι δεν έχει και την δική του ταυτό- ύψος στα 828 χιλ επιτρέπει να πατήσεις εύκολα τα
πόδια σου στο έδαφος.
τητα. Το μπροστινό μέρος τραβά τα βλέμματα χάρη
στους διπλούς Led προβολείς, ενώ η σχεδίαση των
πλαστικών (εκεί οπού συνήθως βρίσκεται το ρεζερ-
βουάρ) μαζί με το μέγεθος της μπαταρίας δημιουρ-
γούν τους γνωστούς όγκους που έχουμε συνηθίσει
σε μια adventure μοτοσυκλέτα. Ο μόνος όγκος που
λείπει είναι αυτός της εξάτμισης, κάτι που συμβάλλει
στη minimal σχεδίαση του πίσω μέρους.
Όπως και στα υπόλοιπα μοντέλα της Zero, η ποιό- Δεν είναι η μεγαλύτερη που έχεις συναντήσει
σε μοτοσυκλέτα όμως είναι ευκρινής σε όλες
τητα κατασκευής είναι made in USA και αυτό σημαί- τις συνθήκες. Το μενού είναι εύκολο και
νει ότι δεν θα βρεις ψεγάδια σε μηχανικά ή πλαστικά μεταξύ άλλων περιλαμβάνει και τη λειτουργία
μέρη, αλλά ούτε και στο φινίρισμα. Έχει δοθεί προ- παρκαρίσματος με όπισθεν.
σοχή σε κάθε λεπτομέρεια, όπως ακριβώς αρμόζει Η πληροφόρηση του αναβάτη γίνεται μέσω μιας
σε μια μοτοσυκλέτα μεγάλης κατηγορίας. TFT οθόνης, η οποία χωρίς να είναι η μεγαλύτερη
Άνεση – Εργονομία που έχεις συναντήσει σε μοτοσυκλέτα χαρακτηρίζε-
Adventure φυσικά δεν πρέπει να είναι μόνο η σχε- ται από την ευκρίνειά της σε όλες τις συνθήκες, επι-
δίαση αλλά και η εργονομία, χωρίς αυτό να σημαί- τρέποντάς σου να δεις με μια γρήγορη ματιά κάθε
νει ότι μιλάμε για μια 100% χωμάτινη θέση οδήγη- πληροφορία που χρειάζεσαι. Στο κέντρο της δεσπό-
σης. Το σώμα τοποθετείται σε όρθια στάση ¨μέσα¨ ζει το ταχύμετρο με μεγάλα ψηφία και μια κυκλική
στη μοτοσυκλέτα, με το τιμόνι να βρίσκεται σχετι- μπάρα, ενώ ακριβώς από κάτω βρίσκεται η ένδει-
κά μακριά από τα χέρια του αναβάτη και τα μαρσπιέ ξη για το ποσοστό ροπής και ανάκτησης ενέργειας.
χαμηλά, δημιουργώντας ένα άνετο τρίγωνο για με- Τα χρώματα αλλάζουν σύμφωνα με το επιλεγμένο
γάλες αποστάσεις. Η σέλα διαθέτει ικανοποιητικό mode, ενώ το μενού είναι απλό και εύκολο στη χρή-
αφρώδες και με ύψος στα 828 χιλ επιτρέπει να πα- ση του, με την περιήγηση να γίνεται από τους διακό-
τήσεις τα πόδια σου στο έδαφος, ενώ στον κατάλο- πτες στην αριστερή πλευρά του τιμονιού. Η παροχή
γο των αξεσουάρ υπάρχει χαμηλότερη (805χιλ) αλλά 12V, το Cruise control και οι θερμαινόμενες χειρολα-
και υψηλότερη (865χιλ) η οποία είναι πιο κατάλληλη βές δίνουν μερικούς extra πόντους στην πρακτικότη-
για εκτός δρόμου οδήγηση. Στην κλασσική θέση του τα, όπως και το μικρό ντουλαπάκι στην δεξιά πλευρά
ρεζερβουάρ, το DSR/Χ διαθέτει έναν αρκετά μεγάλο των πλαστικών, το οποίο όμως δεν ανοίγει πατώ-
αποθηκευτικό χώρο ο οποίος μπορεί να φιλοξενή- ντας απλώς ένα κουμπί αλλά ξεβιδώνοντας δύο βί-
σει τον φορτιστή της μοτοσυκλέτας αλλά και να χρη- δες torx.
σιμεύσει για τη φόρτιση ηλεκτρικών συσκευών, κα- Φυσικά το DSR/X μπορεί να συνδεθεί με
θώς στο πίσω μέρος του υπάρχουν δύο θύρες USB. smartphone αφού η Zero έχει δημιουργήσει την
Eπιστροφή στα περιεχόμενα