Page 673 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 673
Triumph Speed Triple 1200 RS
Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Η ανανέωση ξεκινά από την εμφάνιση, αφού από
την πρώτη στιγμή που κοιτάς τη νέα Speed Triple
βλέπεις ότι διαφέρει αισθητά από το απερχόμενο
μοντέλο. Μικρή σε διαστάσεις αλλά ταυτόχρονα μυ-
ώδης και κομψή, είναι μια σύγχρονη ντίβα με δύο
τροχούς που δεν υπάρχει περίπτωση να σε αφή-
σει αδιάφορο. Οι χαρακτηριστικοί LED διπλοί προ-
βολείς, σήμα κατατεθέν του μοντέλου, έγιναν πιο H σέλα του οδηγού έχει το απαραίτητο αφρώδες
αιχμηροί και ήρθαν κοντά στη μοτοσυκλέτα ομορ- ενώ το μονόσελο ταιριάζει απόλυτα στη σχεδίαση
της μοτοσυκλέτας μαρτυρώντας ότι ο συνοδηγός
φαίνοντας πολύ το μπροστινό μέρος , ενώ πίσω η έρχεται σε δεύτερη μοίρα.
εξάτμιση κατέβηκε χαμηλά με ένα όμορφο τελικό,
αφήνοντας πλέον καθαρή τη μικροσκοπική ουρά,
η οποία κάνει τα οπίσθια της Speed Triple από τα
ομορφότερα ανεξαρτήτου κατηγορίας.
Άνεση – Εργονομία
Σε μια μοτοσυκλέτα αυτής της κατηγορίας γνω-
ρίζεις πολύ καλά ότι η άνεση πρέπει να περνά σε
δεύτερη μοίρα, αφού προτεραιότητα δίνεται στον Με τους ποιοτικούς φωτιζόμενους διακόπτες
απόλυτο έλεγχο. Αν δεν το γνωρίζεις θα το καταλά- περιηγείσαι στο πλούσιο μενού όπου μπορείς να
βεις αμέσως μόλις ανέβεις πάνω της, καθώς η θέ- βρεις ακόμη και χρονόμετρο.
ση οδήγησης είναι ακριβώς αυτή που αρμόζει σε νού γίνεται μέσω των διακοπτών στο τιμόνι με τους
ένα γνήσιο StreetFighter. Με την ποιοτική σέλα στα οποίους μπορείς να αλλάξεις ρυθμίσεις ακόμα και
830χιλ από το έδαφος, κάθεσαι πάνω και όχι μέ- εν κινήσει. Με λίγη εξοικείωση, βρίσκεις εύκολα
σα στη μοτοσυκλέτα, σε μία αρκετά επιθετική στά- όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τη μοτοσυ-
ση ώστε να είσαι σε πλήρη ετοιμότητα για γρήγορη κλέτα, ενώ οι παροχές που προσφέρει περιλαμβά-
οδήγηση, χωρίς βέβαια να πέφτει όλο το βάρος στα νουν ακόμη και χρονόμετρο. Tο σύστημα Triumph
χέρια όπως σε ένα superbike. Σε αντίθεση με τη σι- connectivity περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλι-
λουέτα της μοτοσυκλέτας που είναι πλέον στενότε- σμό επιτρέποντας σύνδεση με smartphone, GoPro
ρη, το τιμόνι είναι κατά 13χιλ πιο φαρδύ προσφέ- αλλά και εμφάνιση των οδηγιών του GPS στροφή-
ροντας καλύτερο μοχλό από πριν, ενώ τα μαρσπιέ στροφή μέσα από την οθόνη, ενώ ακόμη δύο στοι-
τοποθετήθηκαν ελαφρώς πιο μέσα από το απερχό- χεία που ενισχύουν τον τομέα της πρακτικότητας εί-
μενο μοντέλο, αυξάνοντας έτσι την απόσταση από ναι το cruise control και το σύστημα Keyless που
το έδαφος όταν βρίσκεσαι υπό κλίση, διατηρώντας σου επιτρέπει να έχεις το κλειδί στην τσέπη τόσο
όμως και φυσιολογικές γωνίες για τα γόνατα. στην εκκίνηση, όσο και στον ανεφοδιασμό της μο-
Κουμπώνεις λοιπόν πάνω της και το μόνο που πα- τοσυκλέτας.
ρεμβάλλεται όταν το βλέμμα σου είναι στραμμένο Κινητήρας
στο δρόμο είναι η TFT οθόνη 5΄΄ με το μεγάλο στρο- Ο κινητήρας δεν αναβαθμίστηκε απλώς, αλλά
φόμετρο σε πρώτο πλάνο. Είναι ευανάγνωστη, δι- επανασχεδιάστηκε πλήρως σύμφωνα με τα νέα δε-
αθέτει δύο διαφορετικές χρωματικές απεικονίσεις δομένα και την τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει η
και έχει κατάλληλο μέγεθος για να μην αλλοιώνεται Triumph από την Moto 2. Το τρικύλινδρο εν σειρά
η σχεδίαση της μοτοσυκλέτας. Η περιήγηση στο με- σύνολο έγινε πολύ δυνατότερο, ελαφρύτερο κατά 7
Eπιστροφή στα περιεχόμενα