Page 669 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 669
Triumph Trident 660
Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Η σχεδίαση του Trident είναι λιτή και απέριττη
και αυτό είναι που το κάνει να ξεχωρίζει, δίνοντας
του παράλληλα και τον δικό του χαρακτήρα. Όπως
σε όλα της τα μοντέλα, η Triumph δεν προσπαθεί
να κερδίσει τις εντυπώσεις με αιχμηρές γραμμές,
αφού έχει τον τρόπο να παντρεύει ιδανικά το κλασ-
σικό με το μοντέρνο, αλλά και με το minimal στην O κυβισμός του τρικύλινδρου κινητήρα ανέρχεται
περίπτωση του Trident. Ένα στρογγυλό Led φανά- στα 660 κυβικά και η απόδοσή του αγγίζει τους 80
ρι, ένα κομψό αλλά μυώδες ρεζερβουάρ και ένα ίππους στις 10.250 σ.α.λ . Χαρακτηρίζεται από τη
¨κοντό¨ πίσω μέρος όταν συνδυάζονται αρμονικά ροπάτη λειτουργία σε όλο το φάσμα τον στροφών
αλλά και από τον βαρύ ήχο.
είναι αρκετά για να σου κεντρίσουν το ενδιαφέρον
και να το πλησιάσεις. Τότε θα δεις και την ποιότητα
κατασκευής που βρίσκεται στο άνω άκρο της κατη-
γορίας και σε καμία περίπτωση δεν συνάδει με την
τιμή του. Τo Trident μπορεί να περηφανεύεται ότι εί-
ναι Triumph και είναι γνωστό ότι η βρετανική φίρμα
στον τομέα της ποιότητας ξεχωρίζει. Έτσι δεν χρειά-
ζονται πολλά πλαστικά για να καλύψουν τα μηχανι-
κά μέρη, αφού έχει δοθεί προσοχή σε κάθε τμήμα Αρκετά ευρύχωρη η σέλα και με ικανοποιητικό
της μοτοσυκλέτας και σε κάθε λεπτομέρεια, στοι- αφρώδες για τον αναβάτη. Χώρος υπάρχει και για
χεία που αναδεικνύονται τόσο στο λευκό της δοκι- τον συνεπιβάτη ο οποίος όμως για να αισθανθεί
πιο άνετα θα πρέπει να έχει στη διάθεσή του τις
μής όσο και στους υπόλοιπους διαθέσιμους χρω- χειρολαβές από τον προαιρετικό εξοπλισμό.
ματισμούς.
Άνεση – Εργονομία Τίποτα λοιπόν δεν σε ξενίζει. Ακόμα και το με-
Το Trident προορίζεται φυσικά και για καθημερι- νού για τις λειτουργίες της μοτοσυκλέτας είναι πο-
νή μετακίνηση με τη θέση οδήγησης να συμβάλλει λύ απλό. Η πλήρης εξοικείωση μαζί του είναι θέμα
σε αυτό, αφού δεν συναντάμε υπερβολές αλλά μια μερικών λεπτών, καθώς όλες οι ρυθμίσεις γίνονται
τυπική σχετικά όρθια στάση σώματος που ταιριάζει από τους διακόπτες στην αριστερή πλευρά του τι-
σε κάθε σωματότυπο. Παρά τις μαζεμένες διαστά- μονιού και προβάλλονται μέσα από μια στρογγυλή
σεις της μοτοσυκλέτας, η σέλα είναι ευρύχωρη με οθόνη. Η τελευταία χωρίζεται σε δύο μέρη (πάνω
ικανοποιητικό αφρώδες και βρίσκεται αρκετά χαμη- LCD, κάτω TFT), συμβαδίζει απόλυτα με την αισθη-
λά (805χιλ από το έδαφος) επιτρέποντας να πατή- τική της υπόλοιπης μοτοσυκλέτας και παρέχει τις
σεις εύκολα και τα δύο σου πόδια όταν σταματάς, απαραίτητες πληροφορίες, προσδίδοντας επιπλέον
κάτι που πάντα είναι καλοδεχούμενο από αρχάρι- και μια διακριτική ρετρό πινελιά στο σύνολο.
ους αναβάτες. Το ρεζερβουάρ έχει εσοχές για τα Κινητήρας
γόνατα ενώ το τιμόνι, παρότι δεν είναι τόσο φαρδύ Η τρικύλινδρη καρδιά του Trident βασίζεται στο
όπως σε ένα streetfighter, προσφέρει καλό μοχλό άκρως επιτυχημένο σύνολο του Street Triple, συ-
για τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας χωρίς να εμποδί- ναντάμε όμως πολλές διαφορές, αφού εξελίχθηκε
ζει τη διέλευση ανάμεσα στα αυτοκίνητα, αφού και για τα δεδομένα του νέου μοντέλου χρησιμοποιώ-
οι καθρέπτες βρίσκονται στην κλασική θέση και όχι ντας 67 νέα εξαρτήματα. O κυβισμός ανέρχεται στα
στις άκρες του. 660 κυβικά και η απόδοσή του αγγίζει τους 80 ίπ-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα