Page 665 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 665

Suzuki Hayabusa


          Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
          Το σχήμα της Hayabusa είναι ίσως το πιο αναγνω-
        ρίσιμο στην κατηγορία των sport touring ή καλύτε-
        ρα σε κάθε κατηγορία και αυτό το καταλαβαίνεις εύ-
        κολα με μια βόλτα στο κέντρο της πόλης. Οδηγούμε
        καθημερινά νέες μοτοσυκλέτες με μερικές εξ αυ-

        τών  να  ανήκουν  στην  κατηγορία  των  ¨εξωτικών¨
        για τα ελληνικά δεδομένα, αλλά το ενδιαφέρον που      Γνώριμη εικόνα για Hayabusa. Τα αναλογικά
        προκαλεί στους περαστικούς η νέα Hayabusa μόνο  όργανα είναι ευανάγνωστα και πλέον ανάμεσά
        αν το ζήσεις μπορείς να το καταλάβεις. Σχεδόν σε      τους φιλοξενούν μια TFT οθόνη η οποία προβάλλει
        κάθε φανάρι και σε κάθε βενζινάδικο απαντούσαμε       κάθε πληροφορία που θα χρειαστείς χωρίς όμως
                                                              να υπάρχει δυνατότητα για σύνδεση με smart-
        σε σχόλια-ερωτήσεις, χωρίς όμως ποτέ να υπάρχει  phone.
        αμφιβολία για την ταυτότητα του μοντέλου.
          Μακριά και χαμηλή, με αεροδυναμικό σχεδιασμό

        όπως σε κάθε της γενιά, φωνάζει από μακριά ότι εί-
        ναι φτιαγμένη για μεγάλες ταχύτητες, πλέον όμως
        δείχνει  και  εμφανώς  πιο  σύγχρονη,  υιοθετώντας
        στη σχεδίαση της περισσότερες γωνίες. Παρότι η
        γενική φιλοσοφία δεν αλλάζει, η 3η γενιά δείχνει
        πιο επιθετική. Τόσο στο μπροστινό μέρος το οποίο
        θυμίζει αρκετά GSXR με αεραγωγούς εκατέρωθεν          Ο συνδυασμός KYB-Brembo θα σε βγάλει από
        του Led προβολέα, όσο και πίσω όπου συναντάμε         τη δύσκολη θέση όταν πρέπει να φρενάρεις από
                                                              τα 300χλμ/ώρα, χαρίζοντας ταυτόχρονα σωστή
        και τη μεγαλύτερη διαφορά, καθώς υπάρχουν δύο  πληροφόρηση και όταν αρχίσουν οι στροφές.
        Led φωτιστικά σώματα με ενσωματωμένα πλέον τα

        φλας, καθώς και ένας διακριτικός αεροδυναμικός  να ξεκουράζει τα χέρια του.
        διαχύτης.                                              Κινητήρας
          Άνεση – Εργονομία                                    Παρότι οι περισσότεροι Fan του μοντέλου περί-
          Παρότι η εικόνα της είναι ξεκάθαρα sport, άνε- μεναν έναν ολοκαίνουργιο κινητήρα που θα ξεπερ-
        ση και Hayabusa είναι λέξεις αλληλένδετες. Η νέα  νούσε κατά πολύ τους 200 ίππους, η Suzuki είχε
        γενιά εξελίχθηκε ακόμη περισσότερο σε αυτό τον  άλλη γνώμη κρατώντας ως βάση το γνωστό τετρα-
        τομέα, φέρνοντας τα σχετικά κλειστά κλιπ ον κατά  κύλινδρο σύνολο των 1.340 κυβικών που είχαμε
        12χιλ πιο κοντά στον αναβάτη, ώστε η θέση οδήγη- γνωρίσει από την προηγούμενη γενιά. Προχώρησε

        σης να είναι πιο ξεκούραστη για τα χέρια αλλά ταυ- όμως σε αρκετές βελτιώσεις προκειμένου να κα-
        τόχρονα ιδανική και για γρήγορη οδήγηση. Σημα- λύπτονται  οι προδιαγραφές Euro 5 χωρίς να χάσει
        ντικό κομμάτι για την άνεση είναι φυσικά και αυτό  σε απόδοση. Μπορεί οι 175,4 ίπποι που έφτασαν
        της σέλας, ή καλύτερα του θρόνου στον οποίο κά- στον πίσω τροχό στο δυναμόμετρο να είναι κατά τι
        θεσαι σαν βασιλιάς σε απόσταση μόλις 800χιλ από  λιγότεροι  από  την  προηγούμενη  γενιά,  ο  σκοπός
        το έδαφος, με αποτέλεσμα να μην έχεις περιθώριο  των αλλαγών όμως ήταν να βελτιωθεί ακόμη περισ-
        για παράπονα ακόμη και μετά από αρκετές ώρες  σότερο το χαμηλομεσαίο φάσμα που ούτως ή άλ-
        συνεχόμενης οδήγησης. Ακριβώς το ίδιο ισχύει και  λως ήταν το δυνατό σημείο της Hayabusa, αλλά και
        για τον συνεπιβάτη ο οποίος κάθεται εξίσου ανα- η μακροζωία του κινητήρα, αφού μια τέτοια μοτο-
        παυτικά έχοντας και την απαραίτητη χειρολαβή για  συκλέτα  προορίζεται  για  πολλές  χιλιάδες  γρήγο-

                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   660   661   662   663   664   665   666   667   668   669   670