Page 662 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 662
Suzuki GSX-S 1000 GT
στο ταξίδι, ενώ το τιμόνι αποτελεί ιδανικό μοχλό μα Suzuki mySPIN, που προσφέρει πληθώρα δυ-
για να κουμαντάρεις την… υπερταχεία. Η σέλα νατοτήτων: Χρήση τηλεφώνου (σε συνδυασμό με
του συνεπιβάτη είναι άνετη αλλά ίσως κάποιοι την Bluetooth ακουστικά/μικρόφωνο), χειρισμό μου-
βρουν μικρότερη του ιδανικού, ενώ οι χειρολαβές σικής, απεικόνιση ημερολογίου/ατζέντας στην
επιτελούν σωστά τον ρόλο τους. οθόνη αλλά και full screen απεικόνιση χάρτη-πλο-
Αεροδυναμικά, η προστασία από τον αέρα βρί- ήγησης. Αρκεί να κατεβάσεις την αντίστοιχη εφαρ-
σκεται σε υψηλά επίπεδα, ακόμα και αν είσαι φορ- μογή στο κινητό σου και δεν θα δυσκολευτείς να
τωμένος με τριψήφια χιλιόμετρα. Στα θετικά, αξίζει τα χρησιμοποιήσεις όλα από την πρώτη στιγμή. Η
να αναφέρουμε ένα καπάκι στην κάτω τιμονόπλα- παροχή ρεύματος USB βρίσκεται δίπλα από την
κα, που εμποδίζει την είσοδο αέρα από την περιοχή οθόνη. Φτάνοντας στις βαλίτσες, κάθε μία έχει χω-
του τιμονιού μπροστά από τον αναβάτη. Καλύτερη ρητικότητα 36 λίτρων, κλειδώνει και μπορεί να φι-
θα θέλαμε την ανεμοκάλυψη της εργοστασιακής λοξενήσει ένα full-face κράνος μεγάλων μεγεθών
ζελατίνας, η οποία έχει σαφώς πιο σπορ προσα- (ανάλογα και με το σχήμα).
νατολισμό, ενώ απουσιάζει δυνατότητα ρύθμισης Κινητήρας
της. Υπάρχει, ωστόσο, η επιλογή της ζελατίνας «Γνωριζόμαστε από κάπου;» Φυσικά, απαντάει
Touring, με μεγαλύτερο μέγεθος και διαφορετικό η Suzuki: Ο κινητήρας του GT προέρχεται από το
σχήμα, στον προαιρετικό εξοπλισμό. GSX-R 1000 K5, ξανά με το απαραίτητο λίφτινγκ.
Το GSX-S 1000GT είναι η πρώτη Suzuki, με Οι αλλαγές είναι ποικίλες σε σχέση με το απερ-
TFT οθόνη, 6,5 ιντσών. Πλήρης ενδείξεων, με το χόμενο F: Μιλάμε για νέους εκκεντροφόρους,
στροφόμετρο εμφατικά σε πρώτο πλάνο, η οθό- ελατήρια βαλβίδων, δευτερεύον σύστημα αέρος
νη συνδέεται και με smartphone, με την πλατφόρ- στην εξάτμιση, νέο τεντωτήρα και γλίστρα καδέ-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα