Page 662 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 662

Suzuki GSX-S 1000 GT















































        στο ταξίδι, ενώ το τιμόνι αποτελεί ιδανικό μοχλό  μα Suzuki mySPIN, που προσφέρει πληθώρα δυ-
        για  να  κουμαντάρεις  την…  υπερταχεία.    Η  σέλα  νατοτήτων: Χρήση τηλεφώνου (σε συνδυασμό με
        του συνεπιβάτη είναι άνετη αλλά ίσως κάποιοι την  Bluetooth  ακουστικά/μικρόφωνο),  χειρισμό  μου-
        βρουν μικρότερη του ιδανικού, ενώ οι χειρολαβές  σικής,  απεικόνιση  ημερολογίου/ατζέντας  στην

        επιτελούν σωστά τον ρόλο τους.                        οθόνη αλλά και full screen απεικόνιση χάρτη-πλο-
          Αεροδυναμικά, η προστασία από τον αέρα βρί- ήγησης. Αρκεί να κατεβάσεις την αντίστοιχη εφαρ-
        σκεται σε υψηλά επίπεδα, ακόμα και αν είσαι φορ- μογή στο κινητό σου και δεν θα δυσκολευτείς να
        τωμένος με τριψήφια χιλιόμετρα. Στα θετικά, αξίζει  τα χρησιμοποιήσεις όλα από την πρώτη στιγμή. Η
        να αναφέρουμε ένα καπάκι στην κάτω τιμονόπλα- παροχή  ρεύματος  USB  βρίσκεται  δίπλα  από  την
        κα, που εμποδίζει την είσοδο αέρα από την περιοχή  οθόνη. Φτάνοντας στις βαλίτσες, κάθε μία έχει χω-
        του τιμονιού μπροστά από τον αναβάτη. Καλύτερη  ρητικότητα 36 λίτρων, κλειδώνει και μπορεί να φι-
        θα θέλαμε την ανεμοκάλυψη της εργοστασιακής  λοξενήσει ένα full-face κράνος μεγάλων μεγεθών

        ζελατίνας, η οποία έχει σαφώς πιο σπορ προσα- (ανάλογα και με το σχήμα).
        νατολισμό, ενώ απουσιάζει δυνατότητα ρύθμισης          Κινητήρας
        της.  Υπάρχει,  ωστόσο,  η  επιλογή  της  ζελατίνας    «Γνωριζόμαστε  από  κάπου;»  Φυσικά,  απαντάει
        Touring, με μεγαλύτερο μέγεθος και διαφορετικό  η Suzuki: Ο κινητήρας του GT προέρχεται από το
        σχήμα, στον προαιρετικό εξοπλισμό.                    GSX-R 1000 K5, ξανά με το απαραίτητο λίφτινγκ.
          Το  GSX-S  1000GT  είναι  η  πρώτη  Suzuki,  με  Οι αλλαγές είναι ποικίλες σε σχέση με το απερ-
        TFT οθόνη, 6,5 ιντσών. Πλήρης ενδείξεων, με το  χόμενο  F:  Μιλάμε  για  νέους  εκκεντροφόρους,
        στροφόμετρο  εμφατικά  σε  πρώτο  πλάνο,  η  οθό- ελατήρια  βαλβίδων,  δευτερεύον  σύστημα  αέρος
        νη συνδέεται και με smartphone, με την πλατφόρ- στην εξάτμιση, νέο τεντωτήρα και γλίστρα καδέ-

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   657   658   659   660   661   662   663   664   665   666   667