Page 667 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 667

Suzuki Hayabusa



        δυνατή επιβράδυνση. Η νέα Hayabusa δίνει μεγά-           ΤΕΧΝΙΚΑ
        λο βάρος και στην ενεργητική ασφάλεια καθώς δι-          ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        αθέτει ακόμα ένα σύστημα το οποίο σε περίπτωση
        απότομου φρεναρίσματος φροντίζει να αναβοσβή-            Τύπος                            4Κ, 4T, Υ/Ψ
                                                                                                        1340
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
        νουν αυτόματα τα φλας, μια λύση που εδώ και αρ-         Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   81X65
                                                                                                         12,5
        κετά χρόνια συναντάμε στα αυτοκίνητα.                    Συμπίεση (:1)                     190/9.700
                                                                 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
          Νέας σχεδίασης είναι φυσικά και οι ζάντες οι οποί-     Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                15,3/7000
        ες ¨τυλίγονται¨ από ελαστικά της Bridgestone σε          Τροφοδοσία                         Ψεκασμός
                                                                 Κατανάλωση (λτ./100χλμ)
                                                                                                          7,5
        διαστάσεις 120-70/17 και  190-50/17, καθώς η συ-         Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)          20
        νεργασία Suzuki- Bridgestone είχε ως αποτέλεσμα
        τη  διαμόρφωση  του  γνωστού  Battlax  Hypersport        Τύπος                Αλουμινένιο δύο δοκών
                                                                 Αν. Ε / Ρυθμίσεις
                                                                                       Ανεστ πιρούνι 43 χλστ.
        S22 ειδικά για τις ανάγκες της νέας Hayabusa.            ΑΕ,ΑΣ, ΠΕ
          Οδηγώντας                                             Αναρτήσεις - Φρένα   Διαδρομή (χλστ.)     ΔΑ
                                                                 Αν. Π / Ρυθμίσεις   Μονό αμορτισέρ, ΑΕ,ΑΣ, ΠΕ
          Με ένα στιγμιαίο πάτημα της μίζας η τετρακύλιν-        Διαδρομή (χλστ.)                         ΔΑ

        δρη μελωδία ξεκινά να χαϊδεύει τα αυτιά σου με μια       Φρένα Ε (χλστ.)    2Δ, 320χλστ., δαγκάνες 4Ε
                                                                                                Δ, δαγκάνα 1Ε
                                                                 Φρένα Π (χλστ.)
        γνώριμη-βαριά χροιά η οποία ταιριάζει απόλυτα στο        Ελαστικό Ε                       120/70-17’’
        ύφος  της  μοτοσυκλέτας,  υπενθυμίζοντάς  σου  ότι      Ελαστικά    Ελαστικό Π            190/50-17’’
        ανάμεσα  στα  πόδια  σου  κρύβονται  πολλά  κυβικά.
        Ακόμα και από το ρελαντί, η αψεγάδιαστη λειτουρ-         Μήκος (χλστ.)                          2180
        γία χωρίς ίχνος κραδασμών σου προκαλεί εντύπωση         Διαστάσεις  Πλάτος (χλστ.)               735
        κάτι που φυσικά συνεχίζει στα πρώτα μέτρα που θα         Μεταξόνιο (χλστ.)                      1480
        αφήσεις τον υδραυλικό συμπλέκτη. Μιας και τα ηλε-        ΄Ύψος σέλας (χλστ.)                     800
                                                                                                         264
                                                                 Βάρος (κιλά πλήρες)
        κτρικά είναι πλέον της μόδας, η απόδοση της νέας
        Hayabusa θα μπορούσε άνετα να χαρακτηριστεί ηλε- που προσφέρει σε αυτές τις ταχύτητες, αρκεί να εί-

        κτρική, αφού η απόκριση είναι άμεση σε όλο το φά- σαι κρυμμένος πίσω από το φέρινγκ. Τότε βρίσκεσαι
        σμα των στροφών αλλά ταυτόχρονα γλυκιά ώστε να  πραγματικά στον δικό της κόσμο. Απόλυτα προσηλω-
        μην υπάρχουν απότομα ξεσπάσματα κάθε φορά που  μένος στο δρόμο, με τον αέρα να περνά γύρω σου
        ανοίγεις το γκάζι, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τα πα- χωρίς να σε ενοχλεί, μπορείς να ταξιδεύεις για ώρες
        ραπάνω λειτουργούν εις βάρος των επιδόσεων. Το  σε οποιαδήποτε ταχύτητα καταπίνοντας τα χιλιόμε-
        αντίθετο μάλιστα. Όταν επιταχύνεις, τα 264 κιλά της  τρα με τρόπο μοναδικό. Με τη Hayabusa η φράση
        εξαφανίζονται  και  πετάγεται  μπροστά  βάζοντας  τη  πετάγομαι για έναν καφέ μπορεί να σημαίνει βόλτα
        δύναμη της κάτω όπως καμία άλλη. Το σύστημα αντι- στο τετράγωνο ή στην άλλη άκρη της Ελλάδας… Το

        σούζας λειτουργεί υποδειγματικά με αποτέλεσμα τα  μόνο που χρειάζεσαι είναι ένα κράνος με καλή αε-
        0-100χλμ/ώρα να έρχονται σε μόλις 2,98΄΄ και τα 200  ροδυναμική για να μην σου φύγει ο σβέρκος όταν
        σε 7,42΄΄, ενώ εσύ με την άκρη του ματιού σου βλέ- θελήσεις να κοιτάξεις πάνω από τη φιμέ ζελατίνα.
        πεις τη βελόνα του αναλογικού κοντέρ να ανεβαί- Η θέση οδήγησης δεν προσφέρεται μόνο για να εί-
        νει με καταιγιστικούς ρυθμούς μέχρι να τερματίσει.  σαι ταμπουρωμένος πίσω της, κάτι που θα εκτιμήσεις
        Η Hayabusa δεν είναι τυχαία η βασίλισσα των φανα- όταν αντισταθείς στον πειρασμό και αποφασίσεις να
        ριών και όπως όλα δείχνουν δύσκολα θα αποχωρι- κινηθείς σε φυσιολογικές ταχύτητες, βλέποντας πα-
        στεί τον θρόνο της.                                   ράλληλα την κατανάλωση να πέφτει ακόμα και κάτω
          Όμως  δεν  εντυπωσιάζει  μόνο  ο  ρυθμός  με  τον  από τα 7λίτρα/100χλμ. αφού η μέση τιμή στη διάρ-
        οποίο  φτάνει  στην  τελική  της,  αλλά  και  η  άνεση  κεια της δοκιμής ανήλθε στα 7,5 λίτρα/100χλμ.

                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   662   663   664   665   666   667   668   669   670   671   672