Page 663 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 663
Suzuki GSX-S 1000 GT
νας, καινούργιο συμπλέκτη ολίσθησης-υποβοή- ΤΕΧΝΙΚΑ
θησης (SCAS) και μοχλό ενεργοποίησης του, νέο ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
άξονα αλλαγής ταχυτήτων και νέο τύμπανο επι-
λογής (μύλος). Ακόμα, ανασχεδιασμένα είναι τα Τύπος 4T, 4K, Υ/Ψ, 16B
999
Κυβισμός (κ.εκ.)
καπάκια του κινητήρα δεξιά και αριστερά. Τέλος, Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 73,4 x 59
12,2
έχουμε επίσης νέα εξάτμιση, σώματα ψεκασμού Συμπίεση (:1) 152/11.000
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
αλλά και φιλτροκούτι, όλα για την εξασφάλιση Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 10.8/9.250
της απαιτούμενης απόδοσης και της συμμόρφω- Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
19
7,4
σης με Euro 5. O κινητήρας αποδίδει 152 ίππους Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 250
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
στις 11.000 σ.α.λ., ενώ η ροπή φτάνει τα 10,8 kgm
στις 9.250 σ.α.λ.. Η Suzuki έχει εξομαλύνει σημα- Τύπος Αλουμινένιο δύο δοκών
Αν. Ε / Ρυθμίσεις ΚΥΒ πιρούνι USD 43 χλστ.,
ντικά, τα χαρακτηριστικά απόδοσης ροπής του κι- ΠΕ, ΑΕ, ΑΣ
νητήρα σε όλο το φάσμα των στροφών, γεμίζοντας Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) Δ/Α
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ, ΠΕ
τις «τρύπες» απόδοσης και πετυχαίνοντας αύξηση Διαδρομή (χλστ.) Δ/Α
1,9%, στην μέση αποδιδόμενη ροπή, σε σχέση με Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/310, 4Ε, ABS
Δ, 1Ε, ABS
Φρένα Π (χλστ.)
το απερχόμενο F. Ελαστικό Ε 120/70-17”
Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα Ελαστικά Ελαστικό Π 190/50-17”
Σε μία συνταγή απευθείας από τα sportsbikes,
το πλαίσιο του GSX-S 1000GT είναι τύπου δύο δο- Μήκος (χλστ.) 2.140
κών, αλουμινένιο, που συνεργάζεται με επίσης Διαστάσεις Πλάτος (χλστ.) 825
αλουμινένιο ψαλίδι. Το υποπλαίσιο είναι νέο, από Μεταξόνιο (χλστ.) 1.460
ατσάλινους σωλήνες, αυξάνοντας την δυνατότητα ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 810
226
Βάρος (κιλά, γεμάτη)
φόρτωσης της μοτοσυκλέτας και επιτρέποντας με-
γαλύτερη άνεση στον συνεπιβάτη. Το εμπρόσθιο τα ρυθμική λειτουργία και, σε έναν όμορφο πα-
USD πιρούνι 43 χιλιοστών είναι της KYB, πλήρως ραλληλισμό, με το παρελθόν της Suzuki στην βι-
ρυθμιζόμενο με ανανεωμένες αρχικές ρυθμίσεις ομηχανία κλωστοϋφαντουργίας. Ας επιστρέψουμε
για έμφαση στη σπορ συμπεριφορά. Στο πίσω μέ- όμως στο μοτέρ, που… πλέκει τον χαρακτήρα του
ρος, το αμορτισέρ είναι επίσης ρυθμιζόμενο. Το GSX- S περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο στοι-
σύστημα πέδησης έχει την υπογραφή της Brembo, χείο του. Ελαστικότητα για σεμινάριο και πληθώρα
καθώς στο μπροστινό συναντάμε δύο 4πίστονες διαθέσιμης ισχύος σε όλο το φάσμα, κινούν χω-
ακτινικές δαγκάνες, με δίσκους 310 χιλιοστών. Πί- ρίς καμία δυσκολία το κορμί των 226 κιλών του
σω, η δαγκάνα 1 εμβόλου είναι της Nissin. Στις με- GSX-S. Αρπάζεις το γκάζι δυναμικά και η μοτοσυ-
τρήσεις μας το σύστημα απέδωσε κατά τα αναμε- κλέτα απογειώνεται, με τις ταχύτητες να φτάνουν
νόμενα, πετυχαίνοντας ακινητοποίηση από τα 100 γρήγορα σε τιμές αυστηρώς ακατάλληλες για ανη-
χλμ/ώρα σε 43 μέτρα. λίκους! Η πιο «χρήσιμη» χαρτογράφηση αποδει-
Στο δρόμο κνύεται η B, η οποία δεν περιορίζει πολύ την από-
Η εμπειρία του GSX-S 1000 GT ξεκινάει ήδη από κριση του ηλεκτρονικού γκαζιού αλλά προσφέρει
την μιζιά: Μόλις ο 4κύλινδρος πάρει ζωή, «γουρ- μεγάλη ισχύ από νωρίς, καθώς στο Α το γκάζι είναι
γουρίζει» με μπάσο ήχο και ίσως το πιο στρωτό ρε- πιο απότομο και δεν θα αρέσει σε όλους. Από την
λαντί, που έχουμε ακούσει ποτέ σε μοτοσυκλέτα. άλλη, η C είναι η πιο «γραμμική» και θα σε βολέ-
Δεν έχει βγει τυχαία ο όρος «ραπτομηχανή» της ψει, αν κινείσαι στην πόλη, σε χαλαρό τέμπο ή εί-
δίτροχης αργκό, συνδεδεμένος με την απόλυ- σαι σε… διαδικασία γνωριμίας με την GT.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα