Page 663 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 663

Suzuki GSX-S 1000 GT



        νας,  καινούργιο  συμπλέκτη  ολίσθησης-υποβοή-           ΤΕΧΝΙΚΑ
        θησης (SCAS) και μοχλό ενεργοποίησης του, νέο            ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        άξονα  αλλαγής  ταχυτήτων  και  νέο  τύμπανο  επι-
        λογής  (μύλος).  Ακόμα,  ανασχεδιασμένα  είναι  τα       Τύπος                       4T, 4K, Υ/Ψ, 16B
                                                                                                         999
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
        καπάκια του κινητήρα δεξιά και αριστερά. Τέλος,         Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   73,4 x 59
                                                                                                         12,2
        έχουμε  επίσης  νέα  εξάτμιση,  σώματα  ψεκασμού         Συμπίεση (:1)                    152/11.000
                                                                 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
        αλλά  και  φιλτροκούτι,    όλα  για  την  εξασφάλιση     Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)               10.8/9.250
        της απαιτούμενης απόδοσης και της συμμόρφω-              Τροφοδοσία                     Ηλ.Ψεκασμός
                                                                 Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
                                                                                                          19
                                                                                                          7,4
        σης με Euro 5. O κινητήρας αποδίδει 152 ίππους           Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                250
                                                                 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
        στις 11.000 σ.α.λ., ενώ η ροπή φτάνει τα 10,8 kgm
        στις 9.250 σ.α.λ.. Η Suzuki έχει εξομαλύνει σημα-        Τύπος                Αλουμινένιο δύο δοκών
                                                                 Αν.  Ε / Ρυθμίσεις   ΚΥΒ πιρούνι USD 43 χλστ.,
        ντικά, τα χαρακτηριστικά απόδοσης ροπής του κι-                                            ΠΕ, ΑΕ, ΑΣ
        νητήρα σε όλο το φάσμα των στροφών, γεμίζοντας          Αναρτήσεις - Φρένα   Διαδρομή (χλστ.)    Δ/Α
                                                                 Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Μονό αμορτισέρ, ΠΕ
        τις «τρύπες» απόδοσης και πετυχαίνοντας αύξηση           Διαδρομή (χλστ.)                        Δ/Α

        1,9%, στην μέση αποδιδόμενη ροπή, σε σχέση με            Φρένα Ε (χλστ.)             2Δ/310, 4Ε, ABS
                                                                                                   Δ, 1Ε, ABS
                                                                 Φρένα Π (χλστ.)
        το απερχόμενο F.                                         Ελαστικό Ε                       120/70-17”
          Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα                              Ελαστικά    Ελαστικό Π            190/50-17”
          Σε μία συνταγή απευθείας από τα sportsbikes,
        το πλαίσιο του GSX-S 1000GT είναι τύπου δύο δο-          Μήκος (χλστ.)                         2.140
        κών,  αλουμινένιο,  που  συνεργάζεται  με  επίσης       Διαστάσεις  Πλάτος (χλστ.)               825
        αλουμινένιο ψαλίδι. Το υποπλαίσιο είναι νέο, από         Μεταξόνιο (χλστ.)                     1.460
        ατσάλινους σωλήνες, αυξάνοντας την δυνατότητα            ΄Ύψος σέλας (χλστ.)                     810
                                                                                                         226
                                                                 Βάρος (κιλά, γεμάτη)
        φόρτωσης της μοτοσυκλέτας και επιτρέποντας με-
        γαλύτερη άνεση στον συνεπιβάτη. Το εμπρόσθιο  τα  ρυθμική  λειτουργία  και,  σε  έναν  όμορφο  πα-

        USD πιρούνι 43 χιλιοστών είναι της KYB, πλήρως  ραλληλισμό, με το παρελθόν της Suzuki στην βι-
        ρυθμιζόμενο με ανανεωμένες αρχικές ρυθμίσεις  ομηχανία κλωστοϋφαντουργίας. Ας επιστρέψουμε
        για έμφαση στη σπορ συμπεριφορά. Στο πίσω μέ- όμως στο μοτέρ, που… πλέκει τον χαρακτήρα του
        ρος,  το  αμορτισέρ  είναι  επίσης  ρυθμιζόμενο.  Το  GSX- S περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο στοι-
        σύστημα πέδησης έχει την υπογραφή της Brembo,  χείο του. Ελαστικότητα για σεμινάριο και πληθώρα
        καθώς  στο  μπροστινό  συναντάμε  δύο  4πίστονες  διαθέσιμης ισχύος σε όλο το φάσμα, κινούν χω-
        ακτινικές δαγκάνες, με δίσκους 310 χιλιοστών. Πί- ρίς καμία δυσκολία το κορμί των 226 κιλών του
        σω, η δαγκάνα 1 εμβόλου είναι της Nissin. Στις με- GSX-S. Αρπάζεις το γκάζι δυναμικά και η μοτοσυ-

        τρήσεις μας το σύστημα απέδωσε κατά τα αναμε- κλέτα απογειώνεται, με τις ταχύτητες να φτάνουν
        νόμενα, πετυχαίνοντας ακινητοποίηση από τα 100  γρήγορα σε τιμές αυστηρώς ακατάλληλες για ανη-
        χλμ/ώρα σε 43 μέτρα.                                  λίκους! Η πιο «χρήσιμη» χαρτογράφηση αποδει-
          Στο δρόμο                                           κνύεται  η B, η οποία δεν περιορίζει πολύ την από-
          Η εμπειρία του GSX-S 1000 GT ξεκινάει ήδη από  κριση του ηλεκτρονικού γκαζιού αλλά προσφέρει
        την μιζιά: Μόλις ο 4κύλινδρος πάρει ζωή, «γουρ- μεγάλη ισχύ από νωρίς, καθώς στο Α το γκάζι είναι
        γουρίζει» με μπάσο ήχο και ίσως το πιο στρωτό ρε- πιο απότομο και δεν θα αρέσει σε όλους. Από την
        λαντί, που έχουμε ακούσει ποτέ σε μοτοσυκλέτα.  άλλη, η C είναι η πιο «γραμμική» και θα σε βολέ-
        Δεν έχει βγει τυχαία ο όρος «ραπτομηχανή» της  ψει, αν κινείσαι στην πόλη, σε χαλαρό τέμπο ή εί-
        δίτροχης  αργκό,  συνδεδεμένος  με  την  απόλυ- σαι σε… διαδικασία γνωριμίας με την GT.

                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   658   659   660   661   662   663   664   665   666   667   668