Page 661 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 661

Suzuki GSX-S 1000 GT


          Εμφάνιση-ποιότητα
          Πρόκειται  εύκολα  για  το  πιο  πολυσυζητημένο
        σχεδιαστικά, μοντέλο της Suzuki, εδώ και μια δε-
        καετία  τουλάχιστον,  και  δικαιωματικά!  Η  Suzuki
        κλείνει τα στόματα όσων την κατηγορούν για ανα-
        χρονιστικό design, κάνοντας την έκπληξη. Η εται-

        ρεία τόλμησε με μια σφηνοειδή μορφή, με έντονο
        οπτικό βάρος εμπρός, που μοιάζει έτοιμη να σκίσει
        τον αέρα με 200+ χιλιόμετρα την ώρα. Οι λεπτομέ-
        ρειες της σχεδίασης είναι εξαιρετικά τονισμένες,
        όπως τα LED φώτα εμπρός, τα «τμηματικά» fairing       Έμφαση στο κράτημα για την εμπρός σέλα, η
                                                              υψηλότερη δυνατή άνεση, στόχος της πίσω.
        με τον αεροδυναμικό ρόλο, οι καθρέπτες και οι πί-     Καθόλου δεν ενοχλούν οι βαλίτσες.
        σω χειρολαβές, αλλά και τα «φτεράκια» στο κο-
        στούμι, τα οποία προφανώς έχουν διακοσμητική,

        παρά λειτουργική παρουσία.  Αντίστοιχα αιχμηρά
        είναι και τα πίσω πλαστικά τμήματα, ενώ η ουρά
        καταλήγει σε ένα ακόμα LED φωτιστικό με λευκά
        κρύσταλλα.
          Οι βαλίτσες του μοντέλου της δοκιμής ανήκουν
        στον  προαιρετικό  εξοπλισμό,  σχεδιασμένες  μαζί
        με την μοτοσυκλέτα με την οποία ταιριάζουν από-
        λυτα. Στα χρώματα, η Suzuki προσφέρει 3 επιλο-

        γές: Το Metallic Triton Blue, που βλέπετε εδώ, το  Πλήρως ρυθμιζόμενο το πιρούνι: Εδώ οι ρυθμιστές
        πιο σκούρο Metallic Reflective Blue και το «κα-       επαναφοράς και προφόρτισης.

        τράμι» Glass Sparkle Black. Ωραία αντίθεση συνι- το GSX-S1000F που αντικαθιστά, το GT έχει ελα-
        στούν το υποπλαίσιο σε απόχρωση μαγνησίου και  φρώς πιο «όρθια» θέση οδήγησης. Το νέο τιμόνι
        το χρυσαφί πιρούνι, ενώ οι ζάντες είναι μπλε μόνο  είναι πιο κοντά στον αναβάτη κατά 14 χιλιοστά  και
        στην απόχρωση Triton Blue. Όσον αφορά την ποι- πλατύτερο κατά 23 χιλιοστά. Οι σέλες έχουν νέα
        ότητα κατασκευής, η Suzuki δεν απογοητεύει πο- σχεδίαση και νέο κάλυμμα, ενώ έχει γίνει εξεζη-
        τέ, ούτε και τώρα: Το GSX-S 1000 GT είναι εξαι- τημένη μελέτη για τον ρόλο καθεμίας τους. Στον
        ρετικά καλά φτιαγμένο, με υλικά από το ψηλότερο  αναβάτη, δόθηκε προτεραιότητα ελευθερίας κινή-
        ράφι της εταιρείας και παραδειγματική προσοχή,  σεων για τις σπορ βόλτες, ενώ για τον συνεπιβάτη

        όσον αφορά το βάψιμο, την συναρμολόγηση και  έγινε προσπάθεια μεγιστοποίησης της άνεσης, σε
        το φινίρισμα.                                         συνδυασμό με τις νέες πίσω χειρολαβές. Το τιμόνι
          Άνεση-εργονομία                                     εδράζεται σε καβαλέτα με ελαστικές βάσεις, ενώ
          Η σιλουέτα του GSX-S 1000GT δεν αφήνει περι- τα μαρσπιέ εμπρός και πίσω φέρουν ευμεγέθη λά-
        θώρια… παρερμηνείας του ρόλου του ως Grand  στιχα,  όλα  για  την  μείωση  των  κραδασμών  που

        Tourer.  Η  δουλειά  που  έκαναν  οι  μηχανικοί  της  φτάνουν  στους  επιβαίνοντες.  Τα  επιθυμητά  απο-
        Suzuki  είναι  εκτεταμένη,  προκειμένου  αναβάτης  τελέσματα της Suzuki επιβεβαιώνονται στην πρά-
        και συνεπιβάτης να επωφελούνται από τα καλύ- ξη: Στην θέση οδήγησης, ο αναβάτης έχει μεγάλη
        τερα δυνατά αποτελέσματα, αλλά και  να διατηρεί- ελευθερία να τοποθετηθεί όπως θέλει, η σέλα δί-
        ται ο χαρακτήρας της GSX-S 1000 GT. Σε σχέση με  νει προτεραιότητα στο κράτημα χωρίς να κουράζει

                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   656   657   658   659   660   661   662   663   664   665   666