Page 658 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 658
Suzuki GSX-S 950
στις 6.500σαλ. Αυτό έγινε με προφανή στόχο να φριά αίσθηση στο συμπλέκτη, όμως απουσιάζει το
υπάρχει και έκδοση Α2, αφού σύμφωνα με τους quickshifter.
κανονισμούς το πρωτότυπο μοντέλο δεν μπορεί να Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
έχει μέγιστη ιπποδύναμη πάνω από το διπλάσιο. Το πλαίσιό του GSX-S 950 - όμοιο με αυτό του
Το νέο σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού μεγιστο- 1000 - αποτελείται από δυο αλουμινένιες δοκούς
ποιεί την αποδοτικότητα και βελτιώνει την κατα- οι οποίες συνεργάζονται με ένα αλουμινένιο ψαλί-
νάλωση, η οποία βρίσκεται στα 6,4 λίτρα/100 χι- δι από GSX-R1000 και έχουν ως στόχο την άψογη
λιόμετρα. Παράλληλα, το σύστημα εξάτμισης με και δυναμική συμπεριφορά στο δρόμο και την σω-
διάταξη 4-2-1, φέρει νέο καταλύτη που πληροί τις στή διαχείριση της δύναμης. Στις αναρτήσεις συ-
προδιαγραφές Euro 5. Το GSX-S 950 δεν διαθέ- ναντάμε ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 43 χι-
τει χαρτογραφήσεις κινητήρα, όμως εφοδιάζεται λιοστών της KYB χωρίς δυνατότητα ρυθμίσεων
με traction control 3 επιπέδων το οποίο μπορεί να και ένα link type αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προ-
απενεργοποιηθεί, σύστημα Low RPM Assist για φόρτιση του ελατηρίου σε 7 θέσεις. Για περαιτέ-
ευκολία στις χαμηλές στροφές και Easy start για ρω μείωση κόστους σε σχέση με το 1000, επιλέ-
εκκίνηση με ένα πάτημα της μίζας. Το 6αρι κιβώτιο χθηκαν 4-πίστονες mono-block δαγκάνες Tokico,
συνεργάζεται με συμπλέκτη περιορισμένης ολί- αντί για Brembo, σε συνδυασμό με πλευστούς δί-
σθησης Suzuki Clutch Assist System, για ομαλή σκους 310 χιλιοστών και σύστημα Antilock Brake
επιβράδυνση σε απότομα κατεβάσματα και ελα- System (ABS). Η αλλαγή αυτή δεν έχει επίπτωση
Eπιστροφή στα περιεχόμενα