Page 654 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 654

Yamaha XSR 125



























































        το  σύστημα  μεταβλητού  χρονισμού  των  βαλβίδων  να μην ζηλεύει τίποτα από τα μεγαλύτερα αδέλφια
        (VVA). Από τα δύο έκκεντρα που βρίσκονται στον  εκ- του.
        κεντροφόρο, το ένα είναι «ήπιο» και το άλλο «άγριο»    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
        ώστε η λειτουργία των 4 βαλβίδων να μεταβάλλεται       Ακόμη ένας τομέας που το XSR 125 θυμίζει με-
        σε δύο διαφορετικά προφίλ. Η αλλαγή από το ένα  γαλύτερες μοτοσυκλέτες είναι αυτός του πλαισίου,
        προφίλ στο άλλο γίνεται με ηλεκτρομαγνητικό μηχα- αφού όπως και στο ΜΤ-125 συναντάμε ένα ατσάλινο

        νισμό στις 7.400 σ.α.λ για ελαστικότητα και ροπή στο  Deltabox δύο δοκών, το οποίο ίσως ξενίζει μερικούς
        χαμηλομεσαίο φάσμα αλλά και μέγιστη ισχύ στα ψη- σε σχέση με το υπόλοιπο look της μοτοσυκλέτας,
        λά. Ο κινητήρας διαθέτει ηλεκτρονικό ψεκασμό για  στην  πράξη  όμως  αποδεικνύεται  σωστή  επιλογή
        τη διαχείριση του καυσίμου, με τις απαραίτητες αλλα- όπως θα δούμε και παρακάτω. Όμοιο με του ΜΤ-
        γές στην χαρτογράφηση και την εξάτμιση για τον πε- 125 είναι και το ασύμμετρο αλουμινένιο ψαλίδι, όχι
        ριορισμό των ρύπων αλλά και της κατανάλωσης που  όμως και το ατσάλινο υποπλαίσιο το οποίο έπρεπε
        δεν ξεπέρασε τα 3λίτρα/100χλμ. Όπως και στο ΜΤ- να συμβαδίζει με το χαμηλότερο πίσω μέρος του
        125 συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο και συμπλέκτη  XSR.
        ολίσθησης, με σκοπό και στο θέμα της τεχνολογίας       Οι αναρτήσεις προέρχονται από την ΚΥΒ και απο-

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   649   650   651   652   653   654   655   656   657   658   659