Page 649 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 649
Yamaha R7
Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Δεν χρειάζεται καμία προσπάθεια για να αντιλη-
φθείς ότι το R7 είναι μέλος της οικογένειας R. Όπως
και τα μεγαλύτερα μοντέλα αντλεί έμπνευση από την
Μ1 των Moto GP φανερώνοντας ακόμη και σταμα-
τημένο τις σπορ διαθέσεις του, τραβώντας με ευκο-
λία τα βλέμματα στο πέρασμά του. Στο μπροστινό μέ-
ρος βασικό ρόλο έχουν τα φώτα θέσης αφού ο Led
προβολέας ¨κρύβεται¨ μέσα στον κεντρικό αερα-
γωγό κάνοντας το R7 να παραπέμπει σε αγωνιστικό, Η θέση οδήγησης είναι επιθετική, στα πρότυπα
ενώ η αιχμηρή σχεδίαση συνεχίζεται και στο πίσω των supersport μοτοσυκλετών όμως η σέλα
μέρος που με τη σειρά του βασίζεται στο superbike είναι ευρύχωρη και με αρκετό αφρώδες για τα
της εταιρίας με το κάθετα τοποθετημένο Led φανά- δεδομένα της κατηγορίας.
ρι και τις διόδους αέρα να κλέβουν την παράσταση. ρη οδήγηση. Παρά τις μικρές διαστάσεις της μοτοσυ-
Όπως και στο R6 το τελικό της εξάτμισης βρίσκεται κλέτας δεν χρειάζεται να έχεις ύψος αναβάτη Moto
χαμηλά, συμβάλλοντας στην καλύτερη συγκέντρω- GP για να κουμπώσεις επάνω της, ενώ το σελάκι του
ση των μαζών χωρίς να αλλοιώνει την εμφάνιση της συνεπιβάτη επιτρέπει μικρές μετακινήσεις δύο ατό-
μοτοσυκλέτας. μων χωρίς να αλλοιώνει την αισθητική του συνόλου.
Φυσικά Led είναι και τα φλας, ενώ όσον αφορά Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια LCD οθό-
στην ποιότητα κατασκευής έχει δοθεί προσοχή σε νη με μαύρο φόντο και λευκά ψηφία που θυμίζει σε
κάθε λεπτομέρεια ώστε να μη ζηλεύει τα μεγαλύτε- όψη αυτή του R1, χωρίς όμως να εντυπωσιάζει όπως
ρα αδέλφια της, κάτι που διακρίνεται τόσο στην ποιό- μια μεγάλη έγχρωμη TFT, οπότε μην περιμένετε
τητα των πλαστικών όσο και στο συνολικό φινίρισμα εντυπωσιακά γραφικά και πολύπλοκα μενού. Εκτός
που καλύπτει τα υψηλά στάνταρ της Yamaha. Στους από τις βασικές πληροφορίες περιλαμβάνει δεί-
διαθέσιμους χρωματισμούς συναντάμε τον συνδυα- κτη επιλεγμένης ταχύτητας, shift light, ένδειξη-κα-
σμό γυαλιστερού και σκούρου ματ μπλε αλλά και το τανάλωση βενζίνης, ρολόι και ένδειξη θερμοκρασί-
κλασικό μαύρο χωρίς να υπάρχουν πολλά αυτοκόλ- ας, στοιχεία που εναλλάσσονται γρήγορα μέσω ενός
λητα πέρα από το λογότυπο R7, όπως μας έχει συνη- διακόπτη στην αριστερή πλευρά των κλιπ ον χωρίς
θίσει τα τελευταία χρόνια η Ιαπωνική εταιρία. Φυσικά να χρειάζεται να αφήσεις τα χέρια σου, όμως η θέα-
υπάρχει πληθώρα από αξεσουάρ που περιλαμβάνει ση τους είναι δύσκολη όταν οδηγείς σκυφτός εξαιτί-
όλα τα απαραίτητα για να τονίσεις περισσότερο το ας της ντίζας του συμπλέκτη που βρίσκεται ακριβώς
αγωνιστικό προφίλ της μοτοσυκλέτας. μπροστά από την οθόνη. Μπορεί να μη συνδέεται με
Άνεση – Εργονομία smartphone όμως η εφαρμογή MyRide για iOS και
Όσο σπορ είναι η εμφάνιση, αλλά τόσο είναι και η android είναι διαθέσιμη και για το νέο R7, επιτρέπο-
θέση οδήγησης του R7 που κινείται στα πρότυπα της ντας στους αναβάτες να καταγράφουν με το κινητό
supersport κατηγορίας με τα κλιπ ον χαμηλά, κάτω δεδομένα όπως η απόσταση που έχει καλυφθεί, η
από την τιμονόπλακα και τα χέρια σε αρκετά κλει- γωνία κλίσης, η επιτάχυνση, η μέγιστη ταχύτητα κ.ά
στές γωνίες, σε αντίθεση με την μόδα των τελευταί- και να μοιράζονται στοιχεία της διαδρομής στα μέσα
ων ετών. Ένα παραδοσιακό σπορ εργονομικό τρί- κοινωνικής δικτύωσης.
γωνο που συνδυάζεται με ευρύχωρη σέλα μέτριας Κινητήρας
σκληρότητας (835χιλ από το έδαφος) και με ψηλά Έχουμε γράψει πολλές φορές ότι ο δικύλινδρος
τοποθετημένα μαρσπιέ, στοιχεία ιδανικά για γρήγο- crossplane κινητήρας CP2 είναι ένα πραγματικό δια-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα