Page 653 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 653
Yamaha XSR 125
Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Ο βασικότερος λόγος που τα νεορετρό είναι τόσο
δημοφιλή είναι σίγουρα αυτός της εμφάνισης και το
XSR 125 δεν εξαιρείται από τον κανόνα. Χαρακτηρί-
ζεται από το εκλεπτυσμένο casual στυλ, συνδυάζο-
ντας περίτεχνα τις κλασσικές γραμμές με μοντέρνες
λεπτομέρειες, όπως άλλωστε κάθε μοντέλο της οι-
κογένειας XSR. Έτσι το χαρακτηριστικό ρεζερβουάρ
σε σχήμα δάκρυ, η ίσια σέλα και τα στρογγυλά φωτι-
στικά σώματα (Led) τόσο στο εμπρός όσο και στο πί- Το ψηφιακό όργανο ταιριάζει απόλυτα στη
σω μέρος δεν θα μπορούσαν να λείπουν, παρότι το σχεδίαση της μοτοσυκλέτας παρέχοντας κάθε
νέο XSR δανείζεται τα περισσότερα μηχανικά μέρη πληροφορία που θα χρειαστείς. Μοναδικό του
από το MT-125 ώστε να θυμίζει κλασικό στην όψη μειονέκτημα, οι αντανακλάσεις.
και μόνο. Κοιτάζοντάς το βλέπεις μια μοτοσυκλέτα φυσική στάση, προσφέροντας ένα πιο άνετο εργονο-
και όχι ένα μικρό μοτοσυκλετάκι αφού οι διαστάσεις μικό τρίγωνο σε σχέση με το MT-125. Μετά από 150
του ξεφεύγουν από τα δεδομένα της κατηγορίας. χλμ διαδρομής στους δρόμους του Άμστερνταμ δεν
Το ίδιο ισχύει και για την ποιότητα κατασκευής αλ- είχαμε κανένα παράπονο από τον τομέα της άνεσης,
λά και για το γενικό φινίρισμα που αποπνέει μια αύ- αποδεικνύοντας ότι η μοτοσυκλέτα είναι ιδανική για
ρα πολυτέλειας, με πολλές όμορφες λεπτομέρειες τις αστικές μετακινήσεις, ακόμη και εάν αυτές διαρ-
όπως το κάλυμμα της σέλας, το τελικό της εξάτμισης κούν περισσότερο από το συνηθισμένο. Παράλληλα
ή τα αλουμινένια τμήματα στο μπροστινό φτερό, στις ο χώρος για τον συνεπιβάτη δεν είναι αμελητέος ει-
βάσεις του προβολέα και στο υποπλαίσιο. Με τρεις δικά εάν αναλογιστείς τα δεδομένα της κατηγορίας.
διαθέσιμους χρωματισμούς (κόκκινο, κίτρινο, μαύ- Για να συμβαδίζει με τη σχεδίαση της υπόλοιπης
ρο) αλλά και δυνατότητα επιπλέον διαμόρφωσης σαν μοτοσυκλέτας ο πίνακας οργάνων αποτελείται από
γνήσιο τέκνο της οικογένειας Faster Sons χάρη στα μια στρογγυλή LCD οθόνη με χρωμιωμένο στεφά-
πακέτα racer pack και street pack, το XSR 125 έχει νι, η οποία εκτός από τις βασικές ενδείξεις παρέχει
όλα τα φόντα για να εντυπωσιάσει τους στιλάτους 2 μερικούς χιλιομετρητές, κατανάλωση, επιλεγμέ-
αναβάτες, ανεξαρτήτου ηλικίας και φύλλου. νη σχέση στο κιβώτιο, μέση ταχύτητα, ρολόι αλλά και
Άνεση – Εργονομία ένδειξη για το VVA. Διαθέτει μαύρο φόντο με λευκά
Όπως προαναφέραμε, εκ πρώτης όψης δίνει αί- ψηφία και ρυθμιζόμενη φωτεινότητα, όμως υποφέ-
σθηση μεγαλύτερης μοτοσυκλέτας, κάτι που διαπι- ρει από αντανακλάσεις που ορισμένες φορές δυσκο-
στώνεις και όταν κάτσεις στη σέλα του, αφού είναι λεύουν την ανάγνωσή της.
φιλόξενη για αναβάτες κάθε αναστήματος. Το μό- Κινητήρας
νο που μαρτυρά ότι βρίσκεσαι πάνω σε μοτοσυκλέ- Το μικρό XSR είναι το πρώτο της οικογένειας που
τα 125 κυβικών είναι το ελάχιστο βάρος (140 κιλά μπήκε στον χορό των προδιαγραφών Euro5, αφού
πλήρες) και η ευκολία με την οποία τα πόδια σου πα- ο κινητήρας του βασίζεται σε αυτόν του ΜΤ-125. To
τούν στο έδαφος, παρότι η σέλα βρίσκεται σε ύψος υγρόψυκτο σύνολο των 125 κυβικών αποδίδει 14,8
815χιλ. Υπεύθυνος φυσικά για αυτό είναι ο μονοκύ- ίππους στις 10.000 σ.α.λ, δηλαδή τη μέγιστη επιτρε-
λινδρος κινητήρας και οι μικρές του διαστάσεις που πόμενη ισχύ για το δίπλωμα Α1, όμως δεν είναι το
επιτρέπουν στενή σιλουέτα στο κάτω μέρος. απόλυτο νούμερο που το κάνει να ξεχωρίζει. Συνα-
Η θέση οδήγησης είναι αρκετά όρθια και το τιμόνι ντάμε αρκετά τεχνολογικά καλούδια που δεν συνη-
όσο φαρδύ χρειάζεται ώστε τα χέρια να έρχονται σε θίζονται στην κατηγορία, με σημαντικότερο φυσικά
Eπιστροφή στα περιεχόμενα