Page 655 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 655

Yamaha XSR 125


        τελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι 37χιλ και μο-
        νό αμορτισέρ που ρυθμίζεται ως προς την προφόρ-          ΤΕΧΝΙΚΑ
        τιση του ελατηρίου, ενώ υπεύθυνος για την πέδηση         ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΆ
        είναι  ένας  δίσκος  267χιλ  με  διπίστονη  δαγκάνα      Τύπος                            1Κ, 4T, Υ/Ψ
                                                                                                         124
        στο μπροστινό, ένας δίσκος 220χιλ με μονοπίστο-         Κινητήρας  Κυβισμός (κ.εκ.)          52x58,6
                                                                 Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
        νη δαγκάνα στο πίσω μέρος και φυσικά το ABS. Οι          Συμπίεση (:1)                           11,2
        αλουμινένιες ζάντες έχουν διάμετρο 17 ιντσών, δι-        Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)           14,8/10000

        αθέτουν 10 ακτίνες και εφοδιάζονται με ελαστικά          Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                  1,2/8000
        τύπου block Pattern της IRC ώστε να ταιριάζουν και       Τροφοδοσία                         Ψεκασμός
        αισθητικά με το υπόλοιπο σύνολο.                         Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)          11
          Οδηγώντας                                              Τύπος                     Ατσάλινο, deltabox
          Τα ποιοτικά χαρακτηριστικά και οι ομοιότητες με        Αν. Ε / Ρυθμίσεις     Συμβατικό τηλεσκοπικό
                                                                                             πιρούνι 37 χλστ.

                                                                                                         130
        το  ΜΤ-125  σε  προδιαθέτουν  θετικά  πριν  οδηγή-      Αναρτήσεις - Φρένα   Διαδρομή (χλστ.)     Μονό αμορτισέρ,  ΠΕ
                                                                 Αν. Π / Ρυθμίσεις
        σεις το νέο XSR 125 και αυτό είναι κάτι που χρει-        Διαδρομή (χλστ.)                        110
                                                                                                  Δ, 267χλστ.
        άζεσαι όταν έχεις απέναντί σου τον καιρό της Ολ-         Φρένα Ε (χλστ.)                  Δ, 220 χλστ.
                                                                 Φρένα Π (χλστ.)
        λανδίας και τον ήλιο να παίζει ασταμάτητο κρυφτό         Ελαστικό Ε                       120/70-17’’
        με  τη  βροχή...  Ξεκινώντας  λοιπόν  από  το  κέντρο   Ελαστικά    Ελαστικό Π            190/55-17’’
        της πόλης, διαπιστώνεις γρήγορα ότι δεν χρειάζο-
        νται πολλά κυβικά για να χαρακτηριστεί μια μοτοσυ-
        κλέτα ¨προσεγμένη¨. Η ραφιναρισμένη λειτουργία           Μήκος (χλστ.)                          1960
                                                                 Πλάτος (χλστ.)
                                                                                                         800
        του κινητήρα συνοδεύεται με έναν πανάλαφρο συ-          Διαστάσεις  Μεταξόνιο (χλστ.)           1330
        μπλέκτη που σε συνδυασμό με το μικρό βάρος κά-           ΄Ύψος σέλας (χλστ.)                     815
                                                                                                         140
                                                                 Βάρος (κιλά πλήρες)
        νουν τη μοτοσυκλέτα ευκολοδήγητη για οποιονδή-
        ποτε αναβάτη, ανεξάρτητα αν ξεκινά τώρα τα πρώτα  με  αποτέλεσμα  να  απολαμβάνεις  τις  βόλτες  στο
        του βήματα στο χώρο. Το κοντό μεταξόνιο χαρίζει  αστικό περιβάλλον αλλά και έξω από αυτό. Κινεί-

        μεγάλη ευελιξία και το κόψιμο του τιμονιού διευκο- ται άνετα με ταχύτητες 80-90χλμ/ώρα, ενώ το νεο-
        λύνει τις επιτόπιες μανούβρες χωρίς το πλάτος του  ρετρό του στυλ κρύβει περίτεχνα τα κοινά γονίδια
        να ενοχλεί. Οι 15 ίπποι της Α1 κατηγορίας μπορεί  με το MT που κάνουν και το XSR ένα διασκεδαστι-
        να μην εντυπωσιάζουν στο άκουσμά τους, αρκούν  κό παιχνίδι στις στροφές. Τα ελαστικά της IRC δεν
        όμως για να κινηθείς αξιοπρεπώς σε ταχύτητες πό- άφησαν κανένα περιθώριο για παράπονα τουλάχι-
        λης και το XSR το αποδεικνύει με τον καλύτερο τρό- στον στους εκπληκτικούς δρόμους του Άμστερνταμ,
        πο. Ο κινητήρας του είναι αρκετά ελαστικός αφού  αφού ακόμη και στο βρεγμένο οδόστρωμα ενέπνε-
        δεν δυσανασχετεί σε καμία περίπτωση, ακόμη και  αν εμπιστοσύνη, ενώ τα φρένα έχουν αρκετή δύνα-

        αν ανοίξεις το γκάζι με μια ταχύτητα πάνω. Θα επι- μη για να επιβραδύνουν εύκολα τη μοτοσυκλέτα, πα-
        ταχύνει ομαλά μέχρι τις 7.400 σ.α.λ που ενεργοποι- ρά τη σπογγώδη αίσθηση του μπροστινού.
        είται το VVA και θα συνεχίζει σταθερά μέχρι τον κό-    Το σύνολο ολοκληρώνει ο συνδυασμός πλαισίου
        φτη χωρίς να διαμαρτύρεται όταν εσύ κινείσαι όλη  αναρτήσεων ο οποίος λειτουργεί υποδειγματικά χω-
        μέρα στο κόκκινο φάσμα των στροφών. Οι κραδα- ρίς να υποσκελίζει την άνεση, κάτι που θα εκτιμή-
        σμοί που πολλές φορές χαρακτηρίζουν τα μονοκύ- σεις ακόμη και αν δεν είσαι fan της σπορ οδήγησης,
        λινδρα ακόμη και στα ¨μικρά¨ κυβικά δεν γίνονται  υπενθυμίζοντάς σου ότι το νέο XSR παρά τον μικρό
        αισθητοί στην περίπτωση του XSR, προσθέτοντας  του κυβισμό είναι μια ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα
        έτσι σημαντικούς πόντους στην ποιότητα κύλισης,  σε όλους τους τομείς.

                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   650   651   652   653   654   655   656   657   658   659   660