Page 659 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 659
Suzuki GSX-S 950
στην αποτελεσματικότητα του συστήματος πέδη- ΤΕΧΝΙΚΑ
σης, όμως το ABS είναι ευαίσθητο σε λειτουργία ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
και παρεμβαίνει πιο συχνά από το επιθυμητό, με
το 100-0 να ολοκληρώνεται σε 49 μέτρα απόστα- Τύπος 4T, 4K, Υ/Ψ
999
Κυβισμός (κ.εκ.)
σης. Οι ζάντες αλουμινίου 6 ακτινών είναι ντυμέ- Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 73,4 Χ 59
νες με ελαστικά Dunlop SPORTMAX Roadsport2 Συμπίεση (:1) 12,2
95/7800
σε διαστάσεις 120/70-17 μπροστά και 190/50-17 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 9,4/6500
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
πίσω με το συνολικό βάρος να ανέρχεται στα 214 Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός
κιλά με το GSX-S σε λειτουργία. Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 19
Στο δρόμο Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 6,4
Το GSX-S 950 είναι μια σπορ κατασκευή που δεν Τύπος Αλουμινένιο δύο δοκών
Ανεστραμμένο
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις
κουράζει, αλλά έχει τον τρόπο να βοηθάει τον ανα- πιρούνι 43χιλ
βάτη του να πάει γρήγορα όποτε το θελήσει και Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) Δ/Α
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ, ΠΕ
να κυκλοφορεί άνετος όταν το επιλέξει. Το GSX- Διαδρομή (χλστ.) Δ/Α
S 950 διαθέτει ιδανικό ζύγισμα και είναι αρκού- Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/310, 4Ε, ABS
Φρένα Π (χλστ.)
Δ/240, 1Ε, ABS
ντως ευέλικτο, ώστε να μπορεί να κινείται με άνε- Ελαστικό Ε 120/70-17’’
ση στους πολυσύχναστους δρόμους της πόλης. Ελαστικά Ελαστικό Π 190/50-17’’
Ακόμα και σε ώρες κυκλοφοριακής αιχμής, δεν
θα συναντήσει κανένα πρόβλημα στους ελιγμούς Μήκος (χλστ.) 2115
ανάμεσα στα αυτοκίνητα, καθώς οι αλλαγές κατευ- Διαστάσεις Πλάτος (χλστ.) 810
θύνσεων είναι βούτυρο στο ψωμί του. Ο κινητήρας Μεταξόνιο (χλστ.) 1460
έχει επαρκέστατη ροπή από τα χαμηλά και βοηθά- Ύψος σέλας (χλστ.) 810
214
Βάρος (κιλά)
ει το γυμνό μοντέλο της Suzuki να ρολάρει αβί-
αστα. Μαζί με τον ελαφρύ συμπλέκτη και το σύ- πωνικό naked βρίσκεται στο στοιχείο του. Τα απί-
στημα Low Rpm Assist, αναδεικνύουν το GSX-S στευτα περιθώρια πρόσφυσης, τα μεγάλα περιθώ-
σε μια εύχρηστη μοτοσυκλέτα, τηρούμενων πάντα ρια κλίσης και η αυτοπεποίθηση που μεταφέρει
των αναλογιών σχετικά με το πεδίο και το σκοπό στον οδηγό, θα σε κάνουν να επιδοθείς στο κυνή-
χρήσης της. Σε ανοιχτό δρόμο θα δείξει τις αρε- γι στροφών. Πραγματικό σχολείο για τον αρχάριο
τές του, αφού επιταχύνει χωρίς δισταγμό με όλες που με τη βοήθεια των ηλεκτρονικών θα τον ανε-
τις σχέσεις στο σασμάν. Η δύναμη κορυφώνεται βάσει οδηγικό επίπεδο, όπλο στα χέρια του μυη-
από τις 6.000 και πάνω, τετρακύλινδρος γαρ, με το μένου που θα ανακαλύψει τα όρια του. Η σωστή
κοντέρ να σημαδεύει εύκολα τριψήφια νούμερα. συνεργασία πλαισίου αναρτήσεων και φρένων,
Πιο συγκεκριμένα χρειάζεται 3,9 δεύτερα για το μεταφέρουν όλη την πληροφόρηση στον αναβά-
0-100 και 8,6 δευτερόλεπτα για να φτάσει τα 160 τη και περιλαμβάνονται στο διασκεδαστικό μενού.
από στάση, ενώ οι ρεπρίζ 60-120 διαρκούν μόλις Το GSX-S διαβάζει άριστα το δρόμο και παραμέ-
4,2 δευτερόλεπτα. Με ταχύτητες των 120-140 χι- νει σταθερό και ακλόνητο, ενώ ταυτόχρονα πα-
λιομέτρων μπορείς να ταξιδέψεις άνετα. Από εκεί ραμένει άνετο απορροφώντας τις ανωμαλίες του
και πάνω ο αέρας είναι αρκετός και δυσκολεύει τα οδοστρώματος, χωρίς να μεταφέρει ενοχλητικούς
πράγματα, αφού η έλλειψη ζελατίνας αφήνει εκτε- κραδασμούς στον αναβάτη. Τα φρένα ακινητοποι-
θειμένο τον αναβάτη και θα χρειαστεί να σκύψει ούν άμεσα το ιαπωνικό γυμνό χαρίζοντας δυνατές
αρκετά για να κινηθεί για ώρα σε υψηλότερους επιβραδύνσεις, παρόλο που το ABS παρεμβαίνει
ρυθμούς. Σε μεικτή διαδρομή με στροφές το Ια- συχνότερα από το επιθυμητό.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα