Page 657 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 657
Suzuki GSX-S 950
Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Φυσικά και δεν περνάει απαρατήρητο. To GSX-
S υιοθετεί τη φιλοσοφία των streetfighter με έντο-
να και μυώδη χαρακτηριστικά στο εμπρός μέρος
και μίνιμαλ διαστάσεις με ανασηκωμένη ουρά πί-
σω. Η φουτουριστική εμφάνιση αναδεικνύεται από
το νέο φωτιστικό σώμα με την συστοιχία κάθετων
LED τα οποία συνδυάζονται με φώτα ημέρας DRL, Η απεικόνιση των ενδείξεων γίνεται με ψηφιακό
ενώ τύπου LED είναι επίσης το πίσω φανάρι και τρόπο σε μια LCD οθόνη, η οποία περιλαμβάνει
τα φλας. Το κουστούμι είναι βασισμένο σε αυτό πλήθος πληροφοριών, όμως δεν διαθέτει
του GSX-S 1000 και χαρακτηρίζεται από αιχμηρές δυνατότητα συνδεσιμότητας.
γραμμές που θυμίζουν μαχητικό. Τα αυτοκόλλητα
στα φέρινγκ έχουν νέας σχεδίασης λογότυπα, ενώ
πολύ όμορφα έχουν ταιριάξει τα πλαϊνά, με υφή
τύπου carbon, προστατευτικά κομμάτια στο ψυ-
γείο και το ρεζερβουάρ. Η δυναμική εικόνα ολο-
κληρώνεται από τα πλαϊνά προστατευτικά του μο-
τέρ που «γεμίζουν» το εμπρός κάτω μέρος και το
κοντό τελικό της εξάτμισης που δημιουργεί μια πιο
καθαρή και σπορ εικόνα. Το GSX-S δεν στερείται Η σέλα χάρη στο το χαμηλό της ύψος στα 810
χιλιοστά, επιτρέπει και στα δύο πέλματα να
ποιότητας σε κανένα σημείο της κατασκευής του, πατήσουν με ευκολία και σιγουριά στο έδαφος. Ο
με υψηλά επίπεδα βαφής και συναρμογή των υλι- συνεπιβάτης θα δυσκολευτεί λόγω του μικρότερου
κών, αποδεικνύοντας περίτρανα ότι αποτελεί γνή- τμήματος που του αναλογεί αλλά και από την
έλλειψη χειρολαβών.
σιο απόγονο της Ιαπωνικής σχολής.
Άνεση – Εργονομία στήματα. Το περιβάλλον εργασίας του αναβάτη εί-
Το GSX-S 950 δίνει τη δυνατότητα στον αναβά- ναι αρκετά οικείο, με τους διακόπτες στο αριστερό
τη του να κινηθεί με άνεση, χωρίς να θυσιάσει την μέρος του τιμονιού να επιτρέπουν τον άμεσο και
σπορ πλευρά του χαρακτήρα του. Η εργονομία της εύκολο χειρισμό των λειτουργιών στην LCD οθόνη
θέσης οδήγησης φέρνει τον αναβάτη κοντά στο οργάνων. Η απεικόνιση των ενδείξεων γίνεται με
φαρδύ τιμόνι, με τον κορμό ελαφρώς σκυφτό, τα ψηφιακό τρόπο και περιλαμβάνει πλήθος πληρο-
γόνατα ελαφρώς λυγισμένα σε σωστές γωνίες και φοριών, όμως δεν διαθέτει δυνατότητα συνδεσι-
τις μεγάλες εσοχές του ρεζερβουάρ να προσφέ- μότητας. Η ρυθμιζόμενη μανέτα του φρένου - του
ρουν σωστή στήριξη, όπως ακριβώς επιτάσσει η συμπλέκτη δεν ρυθμίζεται - ολοκληρώνει τον εξο-
κατηγορία streetfighter. Η σέλα πετυχαίνει το σκο- πλισμό άνεσης.
πό της, αφού δεν προκαλεί κούραση ή μουδιάσμα- Κινητήρας
τα στον αναβάτη, ενώ το χαμηλό της ύψος στα 810 Πηγή τροφοδοσίας του GSX-S 950 δεν είναι
χιλιοστά επιτρέπει και στα δύο πέλματα να πατή- άλλος από τον αειθαλή τετρακύλινδρο κινητή-
σουν με ευκολία και σιγουριά στο έδαφος. Για τον ρα των 999 κυβικών εκατοστών, γνωστός από τη
συνεπιβάτη τα πράγματα δεν είναι τόσο ρόδινα, κα- θητεία του στο GSX-R 1000 K5. Είναι ρυθμισμέ-
θώς εκτός από το μικρό τμήμα που του αναλογεί, νος κατάλληλα για ομαλή απόκριση στις χαμη-
η έλλειψη χειρολαβών δυσκολεύει την παραμονή λομεσαίες και αποδίδει για την περίσταση 95 ίπ-
του πάνω στη σέλα του GSX-S 950 για μεγάλα δια- πους στις 7.800σαλ. με μέγιστη ροπή 9,4 kg-m
Eπιστροφή στα περιεχόμενα