Page 650 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 650

Yamaha R7














































        μάντι (δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι ταιριάζει σε τόσες  είναι must για την πίστα, όπως και το quickshifter (μό-
        εφαρμογές),  ικανό  να  σε  εντυπωσιάσει  ακόμη  και  νο για ανεβάσματα) το οποίο είναι το πρώτο extra που
        πάνω σε μια σπορ μοτοσυκλέτα παρά τα 689 κυβι- θα επιλέγαμε από τον κατάλογο των αξεσουάρ.
        κά του. Φυσικά σε αυτή την περίπτωση όχι λόγω της      Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

        δύναμής του, αφού όπως και στο MT-07 έτσι και στο      Παρότι προέρχεται από το ΜΤ-07, το πλαίσιο του R7
        R7 συνεχίζει να αποδίδει 73.4 ίππους στις 8.750 σ.αλ.  έχει ενισχυθεί σε καίρια σημεία για αύξηση της ακαμ-
        που μπορεί να φανούν λίγοι στο άκουσμά τους. Όμως  ψίας, όπως τα αλουμινένια τμήματα χαμηλά στο ση-
        αυτό που πραγματικά κάνει τον CP2 να ξεχωρίζει δεν  μείο που εδράζεται το ψαλίδι. Ελαφρώς διαφορετική
        είναι τα απόλυτα νούμερα, αλλά η ροπάτη και φιλική  είναι και η γεωμετρία με ανασηκωμένο πίσω μέρος,
        λειτουργία του στο χαμηλο-μεσαίο φάσμα στροφών η  1ο  μικρότερη  γωνία  κάστερ  και  κατά  5χιλ  μειωμέ-
        οποία συμβάλλει ώστε η μοτοσυκλέτα να είναι διασκε- νο μεταξόνιο. Η μεγαλύτερη όμως αλλαγή εντοπίζε-

        δαστική και ευκολοδήγητη σε όλες τις συνθήκες. Ο  ται στις αναρτήσεις, καθώς το συμβατικό πιρούνι του
        γραμμικός τρόπος με τον οποίο έρχεται η δύναμη, κά- ΜΤ-07 αντικαταστάθηκε από ένα πλήρως ρυθμιζόμε-
        νει και πάλι τα ηλεκτρονικά βοηθήματα να μοιάζουν  νο ανεστραμμένο πιρούνι 41χιλ της KYB (οι ρυθμίσεις
        περιττά, οπότε ούτε στο R7 θα βρεις χάρτες απόδο- γίνονται εύκολα στο επάνω μέρος), ενώ το αμορτισέρ
        σης, μονάδα IMU και traction control, παρότι όπως  απέκτησε νέο ελατήριο και διαφορετικό σετάρισμα για
        έχουμε ξαναπεί το τελευταίο δεν θα μας χάλαγε κα- τις ανάγκες του R7, έχοντας την ίδια οριζόντια τοπο-
        θόλου. Το 6τάχυτο κιβώτιο διαθέτει μακρύτερη τελική  θέτηση που συμβάλλει στη συγκέντρωση των μαζών
        μετάδοση από το ΜΤ-07 (1 δόντι μικρότερο γρανάζι)  στο κέντρο, με την κατανομή βάρους των 188 κιλών
        για να ταιριάζει με τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας  (πλήρες) να βρίσκεται στο 51/49. Οι απαιτήσεις μιας
        και πλέον συνεργάζεται με συμπλέκτη ολίσθησης που  σπορ μοτοσυκλέτας είναι αυξημένες και στον τομέα

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   645   646   647   648   649   650   651   652   653   654   655