Page 651 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 651
Yamaha R7
των φρένων, οπότε όπως και στα μεγαλύτερα μοντέ-
λα της σειράς R στο μπροστινό μέρος συναντάμε ακτι- ΤΕΧΝΙΚΑ
νικές τετραπίστονες δαγκάνες με ακτινική τρόμπα της ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΆ
Brembo που συνδυάζονται φυσικά με δικάναλο σύ- Τύπος 2Κ, 4T, Υ/Ψ
689
στημα ABS. Καθώς το R7 προορίζεται και για την πί- Κινητήρας Κυβισμός (κ.εκ.) 80x68.6
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
στα, οι όμορφες 10κτινες ζάντες 17 ιντσών που έχου- Συμπίεση (:1) 11,5
με δει και στο MT-07 εφοδιάζονται με τα ελαστικά Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 73,4/8.750
Battlax S22 της Bridgestone σε διαστάσεις 120/70-17 Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 6,8/6.500
και 180/55-17. Τροφοδοσία Ψεκασμός
Οδηγώντας Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 13
Κοιτάζοντάς το ίσως να σκέφτεσαι μόνο τις πίστες, Τύπος Ατσάλινο, σωληνωτό
όμως το R7 μπορεί να κινηθεί χωρίς κανένα πρόβλη- Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμμένο
πιρούνι 41 χλστ. ΑΣ,ΑΕ,Π
μα στο δημόσιο δρόμο, ακόμη και στο αστικό περι- Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) 130
βάλλον, αρκεί βέβαια να συνηθίσεις τη σκυφτή θέση Αν. Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ, AE, ΠΕ
Διαδρομή (χλστ.)
130
οδήγησης και τα χαμηλά κλιπ ον τα οποία στην πολύ- Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ, 298χλστ., δαγκάνες 4Ε
ωρη οδήγηση κουράζουν τους καρπούς, όπως συμ- Φρένα Π (χλστ.) Δ, 245 χλστ., δαγκάνα 1Ε
120/70-17’’
Ελαστικό Ε
βαίνει σε όλες τις σπορ μοτοσυκλέτες. Από την άλλη, Ελαστικά Ελαστικό Π 180/55-17’’
ο μαλακός συμπλέκτης και το χαμηλό βάρος το κά-
νουν ευκολοδήγητο στην πόλη, ενώ χάρη στο μικρό
του πλάτος περνά με μεγάλη ευκολία ανάμεσα από τα Μήκος (χλστ.) 2070
Πλάτος (χλστ.)
705
αυτοκίνητα (σε περίπτωση έντονου μποτιλιαρίσματος Διαστάσεις Μεταξόνιο (χλστ.) 1395
διπλώνουν οι καθρέπτες) με τον κινητήρα να μην πα- ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 835
188
Βάρος (κιλά πλήρες)
ραπονιέται ποτέ με σκορτσαρίσματα, ακόμη και αν κι-
νείσαι νωχελικά μέσα στην κίνηση. Όταν ανοίγεις το και το σωστό ζύγισμα που κάνουν τις αλλαγές κα-
γκάζι το R7 επιταχύνει γραμμικά με οποιαδήποτε τα- τεύθυνσης να θυμίζουν μικρότερη κατηγορία, αλ-
χύτητα στο κιβώτιο χωρίς να σε τρομάζει, κάτι που το λά και την πληροφόρηση που σου παρέχει στις ει-
κάνει ιδανικό για αυτούς που κάνουν τα πρώτα τους σόδους και στην κορυφή της στροφής για να πάρεις
βήματα στον κόσμο των σπορ μοτοσυκλετών. τα μέγιστα τόσο από τη μοτοσυκλέτα όσο και από τα
Και αν κάποιος αμφιβάλλει για το πώς μπορεί μια μο- εξαιρετικά ελαστικά της Bridgestone. Στις εξόδους
τοσυκλέτα 73 ίππων που βασίζεται σε ένα γυμνό μο- δεν χρειάζεται να περιμένεις να φτάσουν οι στρο-
ντέλο να έχει πραγματική σπορ συμπεριφορά, αρκεί φές του κινητήρα σε πενταψήφιο νούμερο όπως
να βρεθεί μαζί του σε δρόμο με στροφές. Εκεί το R7 με τα 600άρια supersport, κάτι που κάνει το R7 πιο
θα εκπλήξει και τον πιο δύσπιστο, μιας και ο τρόπος διασκεδαστικό για τον έμπειρο και πιο εύκολο για
που στρίβει θυμίζει ξεκάθαρα supersport μοντέλα. έναν νέο αναβάτη, ειδικά αν κάνει τα πρώτα βήματά
Δεν είναι τυχαίο ότι έχουν ήδη ξεκινήσει πρωταθλή- του στην πίστα. Δεν πρόκειται να αγχωθείς που τα
ματα όπως το R7 CUP, δημιουργώντας μια νέα κα- ηλεκτρονικά βοηθήματα απουσιάζουν, καθώς μόνο
τηγορία που θα φάνταζε ιδανική και για την Ελλάδα. αν επιμείνεις σε κακής ποιότητας άσφαλτο ο πίσω
Παρότι δεν έχει κάποιο θηριώδες αλουμινένιο πλαί- τροχός θα γλιστρήσει. Και τότε όμως έχεις απόλυ-
σιο Deltabox, σου επιτρέπει να στρίβεις ¨όπως έρ- το έλεγχο στο δεξί γκριπ σε συνδυασμό με τον ομα-
χεσαι¨ σε ανοικτές καμπές με πάνω από 200χλμ/ λό ψεκασμό που συμβάλλει σε κάθε είδους παιχνίδι,
ώρα χωρίς κουνήματα ή τάσεις πλεύσης, ενώ στα όπως οι σούζες που γίνονται με χαρακτηριστική ευ-
πιο κλειστά κομμάτια εκμεταλλεύεσαι την ευελιξία κολία και διαρκούν για όσο θέλεις…
Eπιστροφή στα περιεχόμενα