Page 666 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 666
Suzuki Hayabusa
ρα χιλιόμετρα. Συναντάμε λοιπόν ανασχεδιασμέ- κλέτα ανέρχεται στα 264 κιλά (πλήρης) με την κατα-
νο θάλαμο καύσης για βελτιωμένη ροή κατά 5%, νομή βάρους να βρίσκεται πλέον στο 50:50.
ελαφρύτερα έμβολα, πιο άκαμπτες και ελαφριές Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ένα ανεστραμ-
μπιέλες, νέους εκκεντροφόρους με διαφορετικό μένο πιρούνι 43χιλ της KYB το οποίο διαθέτει DLC
προφίλ, νέο τεντωτήρα καδένας, ανασχεδιασμένο επίστρωση και ρυθμίζεται σε προφόρτιση, συμπίεση
στρόφαλο – στροφαλοθάλαμο με νέες διόδους λα- και επαναφορά, ενώ από την ίδια εταιρία προέρχε-
διού, καθώς και νέα ρουλεμάν στο κιβώτιο ταχυτή- ται και το επίσης ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ που
των, το οποίο συνεργάζεται με επίσης νέο συμπλέ- αναβαθμίστηκε με γνώμονα την αντοχή και την κο-
κτη ολίσθησης. Διαφορές υπάρχουν στο ψυγείο για ρυφαία απόδοση ακόμη και υπό πίεση.
βελτιωμένη ροή αέρα και υψηλότερη αποδοτικότη- Ο επόμενος τομέας που βελτιώθηκε σημαντι-
τα, αλλά και στο φιλτροκούτι το οποίο συνεργάζεται κά στη νέα γενιά είναι αυτός των φρένων, καθώς
με νέα εισαγωγή ram air και πλέον είναι μεγαλύτε- δεν αρκεί να πηγαίνεις με 300χλμ/ώρα, πρέπει να
ρο κατά 1,2 λίτρα έχοντας κυματοειδές σχήμα που μπορείς και να σταματάς με την ίδια ευκολία. Έτσι η
βελτιώνει την ακαμψία του αλλά και τον ήχο της ει- Suzuki επέλεξε την Brembo και τις γνωστές για την
σαγωγής όταν ανοίγεις το γκάζι. αποδοτικότητά τους δαγκάνες Stylema οι οποίες
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα συνδυάζονται με δίσκους 320χιλ στο εμπρός μέρος
Χωρίς αλλαγές παρέμεινε το δοκιμασμένο αλου- (μεγαλύτεροι κατά 10χιλ σε σχέση με την προηγού-
μινένιο πλαίσιο όπως και το ψαλίδι, όχι όμως και μενη γενιά και με καλύτερη απαγωγή θερμότητας)
το υποπλαίσιο αφού το τελευταίο είναι νέο και ελα- ενώ πίσω συναντάμε μια μονοπίστονη δαγκάνα της
φρύτερο κατά 700γρ. Παρά λοιπόν τους επιπλέον Nissin. Το ABS προέρχεται από την Bosch και συ-
καταλύτες ελέω Euro 5 και την προσθήκη ηλεκτρο- νεργάζεται με την IMU ώστε να επεμβαίνει σύμφω-
νικών, το συνολικό βάρος της νέας Hayabusa δεν να με την κλίση της μοτοσυκλέτας ενώ παράλλη-
ξέφυγε από τα γνώριμα νούμερα αφού η μοτοσυ- λα φροντίζει να μην ανασηκωθεί ο πίσω τροχός σε
Eπιστροφή στα περιεχόμενα