Page 666 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 666

Suzuki Hayabusa











































        ρα  χιλιόμετρα.  Συναντάμε  λοιπόν  ανασχεδιασμέ- κλέτα ανέρχεται στα 264 κιλά (πλήρης) με την κατα-
        νο θάλαμο καύσης για βελτιωμένη ροή κατά 5%,  νομή βάρους να βρίσκεται πλέον στο 50:50.
        ελαφρύτερα  έμβολα,  πιο  άκαμπτες  και  ελαφριές      Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ένα ανεστραμ-
        μπιέλες,  νέους  εκκεντροφόρους  με  διαφορετικό  μένο πιρούνι 43χιλ της KYB το οποίο διαθέτει DLC

        προφίλ, νέο τεντωτήρα καδένας, ανασχεδιασμένο  επίστρωση και ρυθμίζεται σε προφόρτιση, συμπίεση
        στρόφαλο – στροφαλοθάλαμο με νέες διόδους λα- και επαναφορά, ενώ από την ίδια εταιρία προέρχε-
        διού, καθώς και νέα ρουλεμάν στο κιβώτιο ταχυτή- ται και το επίσης ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ που
        των, το οποίο συνεργάζεται με επίσης νέο συμπλέ- αναβαθμίστηκε με γνώμονα την αντοχή και την κο-
        κτη ολίσθησης. Διαφορές υπάρχουν στο ψυγείο για  ρυφαία απόδοση ακόμη και υπό πίεση.
        βελτιωμένη ροή αέρα και υψηλότερη αποδοτικότη-         Ο  επόμενος  τομέας  που  βελτιώθηκε  σημαντι-
        τα, αλλά και στο φιλτροκούτι το οποίο συνεργάζεται  κά στη νέα γενιά είναι αυτός των φρένων, καθώς
        με νέα εισαγωγή ram air και πλέον είναι μεγαλύτε- δεν αρκεί να πηγαίνεις με 300χλμ/ώρα, πρέπει να

        ρο κατά 1,2 λίτρα έχοντας κυματοειδές σχήμα που  μπορείς και να σταματάς με την ίδια ευκολία. Έτσι η
        βελτιώνει την ακαμψία του αλλά και τον ήχο της ει- Suzuki επέλεξε την Brembo και τις γνωστές για την
        σαγωγής όταν ανοίγεις το γκάζι.                       αποδοτικότητά  τους  δαγκάνες  Stylema  οι  οποίες
          Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα                        συνδυάζονται με δίσκους 320χιλ στο εμπρός μέρος
          Χωρίς αλλαγές παρέμεινε το δοκιμασμένο αλου- (μεγαλύτεροι κατά 10χιλ σε σχέση με την προηγού-
        μινένιο πλαίσιο όπως και το ψαλίδι, όχι όμως και  μενη γενιά και με καλύτερη απαγωγή θερμότητας)
        το υποπλαίσιο αφού το τελευταίο είναι νέο και ελα- ενώ πίσω συναντάμε μια μονοπίστονη δαγκάνα της
        φρύτερο κατά 700γρ. Παρά λοιπόν τους επιπλέον  Nissin. Το ABS προέρχεται από την Bosch και συ-
        καταλύτες ελέω Euro 5 και την προσθήκη ηλεκτρο- νεργάζεται με την IMU ώστε να επεμβαίνει σύμφω-
        νικών, το συνολικό βάρος της νέας Hayabusa δεν  να με την κλίση της μοτοσυκλέτας ενώ παράλλη-

        ξέφυγε από τα γνώριμα νούμερα αφού η μοτοσυ- λα φροντίζει να μην ανασηκωθεί ο πίσω τροχός σε
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   661   662   663   664   665   666   667   668   669   670   671