Page 671 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 671
Triumph Trident 660
τας γίνεται εύκολα χάρη στο θετικό κιβώτιο και ο κι- ΤΕΧΝΙΚΑ
νητήρας δείχνει άμεσα τα καλά του στοιχεία, αφού ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
η γεμάτη λειτουργία σε όλο το φάσμα των στρο-
φών πραγματικά εντυπωσιάζει. Αν και η ρύθμιση Τύπος 2Κ, 4T, Υ/Ψ
660
Κυβισμός (κ.εκ.)
του ηλεκτρονικού γκαζιού θα μπορούσε να είναι Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 74x51,1
11,1
καλύτερη, χωρίς την απότομη απόκριση στο αρχι- Συμπίεση (:1) 80/10.250
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
κό άνοιγμα και τη μικρή καθυστέρηση στο κλείσιμό Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 6,5/6.250
του, όταν το συνηθίσεις απολαμβάνεις την απουσία Τροφοδοσία Ψεκασμός
14
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
κραδασμών στις χαμηλές στροφές, αλλά και ένα Κατανάλωση (λτ./100χλμ) 6,2
γενναίο τράβηγμα κάθε φορά που γυρνάς το δε-
ξί γκρίπ λίγο παραπάνω. Οι 80 ίπποι φτάνουν και Τύπος Ατσάλινο, σωληνωτό
Ανεστραμμένο
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις
περισσεύουν όταν έχεις μια τόσο γεμάτη απόδοση Showa SSF
ΔΑ
από το ρελαντί μέχρι τον κόφτη και αυτό δεν απο- Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) Μονό αμορτισέρ, ΠΕ
Αν. Π / Ρυθμίσεις
δεικνύεται μόνο από την αίσθηση, αλλά και από τα Διαδρομή (χλστ.) ΔΑ
3,9΄΄ για το 0-100χλμ/ώρα, όπως και από την ευκο- Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ, 310χλστ., δαγκάνες 2Ε
Δ, 255 χλστ., δαγκάνα 1Ε
Φρένα Π (χλστ.)
λία με την οποία δείχνει τα 200χλμ/ώρα στο κοντέρ. Ελαστικό Ε 120/70-17’’
Δεν πρόκειται ποτέ να σε απασχολήσει αν έχεις τη Ελαστικά Ελαστικό Π 180/55-17’’
σωστή ταχύτητα στο κιβώτιο για μια γρήγορη προ-
σπέραση και αυτό είναι κάτι που ζητά κάθε αναβά- Μήκος (χλστ.) ΔΑ
της, πόσο μάλλον εάν τώρα κάνει τα πρώτα του βή- Διαστάσεις Πλάτος (χλστ.) 795
ματα στις ¨μεγάλες¨ μοτοσυκλέτες. Μεταξόνιο (χλστ.) 1401
Τα παραπάνω στοιχεία είναι φυσικά απαραίτητα ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 805
189
Βάρος (κιλά πλήρες)
σε όλες τις συνθήκες. Τόσο στον αυτοκινητόδρο-
μο όπου το Trident κινείται με περίσσια άνεση κο- ρίς να εντυπωσιάζουν οπτικά έχουν την απαραίτη-
ντά στα 140χλμ/ώρα, όσο και στην καθημερινή με- τη δύναμη, αλλά και πολύ δυνατό αρχικό δάγκωμα
τακίνηση όπου πιθανότατα θα περάσει πολλές ώρες που κάνει ορισμένα ακτινικά να ντρέπονται. Το σύ-
από τη ζωή του, μιας και η μέση κατανάλωση των νολο ολοκληρώνει το στιβαρό πλαίσιο που δείχνει
6.2 λίτρων / 100χλμ δεν σου απαγορεύει να το χρη- ότι μπορεί να διαχειριστεί αρκετά περισσότερη δύ-
σιμοποιείς σαν commuter. Στην πυκνή κίνηση θα ναμη, υποδηλώνοντας ξεκάθαρα την υπογραφή
εκτιμήσεις ακόμη μια φορά την τρικύλινδρη διάταξη της Triumph. Στην είσοδο της στροφής το Trident
που δεν γνωρίζει από σκορτσαρίσματα όπως και τις θα πλαγιάσει εύκολα ακολουθώντας τη γραμμή
μικρές διαστάσεις που επιτρέπουν να περνάς με άνε- που έχεις επιλέξει χωρίς ενδοιασμούς, ενώ για
ση ανάμεσα από τα αυτοκίνητα, παρότι το κόψιμο του την έξοδο θα έχεις πάντα αποθέματα δύναμης, τα
τιμονιού είναι σχετικά μικρό. Οι αναρτήσεις δεν ρυθ- οποία όμως δεν γίνεται να εκμεταλλευτείς στο έπα-
μίζονται, αλλά το εργοστασιακό setup πετυχαίνει τον κρο εάν δεν απενεργοποιήσεις το traction control.
ιδανικό συνδυασμό μεταξύ άνεσης και απόδοσης, Το τελευταίο είναι αρκετά ευαίσθητο κόβοντας από
ώστε το Trident να σου προσφέρει την αίσθηση μιας νωρίς τις ορέξεις σου για παιχνίδια, λειτουργεί όμως
πραγματικής σπορ μοτοσυκλέτας που μπορεί να χα- πολύ ομαλά χωρίς απότομα κοψίματα, θυμίζοντάς
ρίσει χαμόγελα και σε δρόμο με στροφές. σου ότι το Trident δεν φτιάχτηκε για να κυνηγάς το
Το μικρό βάρος της και η ευελιξία λόγω του κο- Street Triple RS σε πίστες, αλλά για να μπορεί ο κα-
ντού μεταξονίου είναι πολύτιμοι σύμμαχοι σε αυτό θένας να ευχαριστηθεί μια Triumph με ασφάλεια σε
το πεδίο, όπως φυσικά και τα φρένα τα οποία χω- όλες τις συνθήκες.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα