Page 675 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 675
Triumph Speed Triple 1200 RS
νόμπρατσο ψαλίδι και οι νέες ζάντες που φορούν τα ΤΕΧΝΙΚΑ
ελαστικά Racetech RR της Metzeler. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
Η Triumph συνηθίζει να εξοπλίζει τις μοτοσυκλέ-
τες της με κορυφαία περιφερειακά και η Speed Τύπος 3Κ, 4T, Υ/Ψ
1160
Κυβισμός (κ.εκ.)
Triple φυσικά δεν εξαιρείται. Οι πλήρως ρυθμιζό- Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 90x60,8
13,2
μενες αναρτήσεις προέρχονται από την Ohlins και Συμπίεση (:1) 177,5/10750
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
αποτελούνται από το ανεστραμμένο πιρούνι ΝΙΧ30 Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 12,6/9000
και το αμορτισέρ ΤΤΧ36, ενώ κορυφαίες λύσεις Τροφοδοσία Ψεκασμός
15,5
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
έχουμε και στα φρένα, αφού το cornering ABS συ- Κατανάλωση (λτ./100χλμ) 7,7
νεργάζεται με τις τετραπίστονες δαγκάνες Stylema
Αλουμινένιο
της Brembo καθώς και με την ακτινική ρυθμιζόμε- Τύπος Αν. 43χιλ ΑΣ,ΑΕ,ΠΕ
Αν. Ε / Ρυθμίσεις
νη τρόμπα MCS της ίδιας εταιρίας, υποδηλώνοντας Διαδρομή (χλστ.) 120
ότι η μοτοσυκλέτα είναι έτοιμη για πίστα. Αναρτήσεις - Φρένα Αν. Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ, ΑΣ,ΑΕ,ΠΕ
Διαδρομή (χλστ.)
120
Οδηγώντας Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ, 320χλστ., δαγκάνες 4Ε
Ξεκινώντας όπως με τις περισσότερες μοτοσυκλέ- Φρένα Π (χλστ.) Δ, 220 χλστ., δαγκάνα 2Ε
τες από το αστικό περιβάλλον εύκολα μπορείς να Ελαστικό Ε 120/70-17’’
την παρεξηγήσεις. Παρότι η λειτουργία του τρικύ- Ελαστικά Ελαστικό Π 190/55-17’’
λινδρου κινητήρα είναι ιδιαίτερα γλυκιά και ο ήχος
μαγευτικός, τα παράπονα θα έρθουν γρήγορα όταν Μήκος (χλστ.) 2090
πρέπει να σταματήσεις στο πρώτο φανάρι. Εκεί δια- Διαστάσεις Πλάτος (χλστ.) 792
πιστώνεις ότι η Speed Triple σχεδόν αρνείται να πά- Μεταξόνιο (χλστ.) 1445
ρει τη νεκρά, σαν να σου φωνάζει ότι δεν θέλει να στέ- ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 830
Βάρος (κιλά πλήρες)
198
κεται σταματημένη για να την θαυμάζουν οι γύρω της.
Η μέση κατανάλωση των 7.7 λίτρων/100χλμ δεν θα ώρα, με το traction control να φροντίζει συνεχώς
σταθεί εμπόδιο, είναι λογική για αυτά τα κυβικά. Το για την πρόσφυση του πίσω τροχού χωρίς απότο-
μικρό κόψιμο του φαρδύ τιμονιού σε συνδυασμό με μα κοψίματα, και το σύστημα αντισούζας για να
τους καθρέπτες στο πλάι του είναι το επόμενο που βλέπεις τον δρόμο και όχι τον ουρανό. Η Triumph
έχεις να αντιμετωπίσεις στην πυκνή κίνηση, ενώ οι βέβαια φρόντισε και αυτούς που αρέσκονται στις
σφιχτές αναρτήσεις και το άκαμπτο πλαίσιο θα σε σούζες, καθώς ένα τσίμπημα του συμπλέκτη αρκεί
κάνουν να αποφεύγεις τις ανωμαλίες του οδοστρώ- για να καταλάβει η Speed Triple τις προθέσεις σου
ματος όπως ο διάβολος το λιβάνι. Αν όμως κάτσεις και να σε αφήσει να ταξιδεύεις με τον μπροστινό
και καλοσκεφτείς σε ποια κατηγορία ανήκει η μοτο- τροχό στον αέρα. Αν θέλεις σούζες μόνο με γκάζι
συκλέτα, τότε όλα τα παραπάνω εξομαλύνονται στο απλώς θα πρέπει να απενεργοποιήσεις το traction
μυαλό σου και φυσικά διαγράφονται οριστικά μό- control. Δεν θα πει όχι στον αυτοκινητόδρομο αν
λις βγεις από την πόλη και ανοίξεις το γκάζι. αυτός παρεμβάλλεται μέχρι να αρχίσουν οι στρο-
Τότε καταλαβαίνεις γιατί φτιάχτηκε η Speed φές, αφού σίγουρα οδηγώντας τη θα αρχίσεις να
Triple. Ο κινητήρας είναι ¨γεμάτος¨ σε όλο το φά- ψάχνεις διαδρομές με καλή άσφαλτο για να απο-
σμα των στροφών και επιταχύνει άμεσα όποτε το λαύσεις εκείνα τα στοιχεία που σου έκαναν δύσκο-
ζητήσεις με εσένα να αλλάζεις σαν δαιμονισμένος λη τη ζωή στην πόλη.
ταχύτητες στο όχι και τόσο γρήγορο quickshifter. Τώρα δεν θέλεις πολύ αφρώδες στη σέλα για να
Χωρίς κομπιάσματα και τρύπες θα φτάσει γρήγορα αισθάνεσαι όσο το δυνατόν καλύτερα τη μοτοσυ-
μέχρι την τελική που βρίσκεται κοντά στα 260χλμ/ κλέτα.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα