Page 679 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 679
Zero DSR/X
Οδηγώντας ΤΕΧΝΙΚΑ
Όταν έχεις διανύσει αρκετά χιλιόμετρα με το SR/S ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
ξέρεις τι να περιμένεις από μια ναυαρχίδα της Zero.
Φυσικά ένα μικρό reset στον εγκέφαλό σου κρίνεται Τύπος Ηλεκτροκινητήρας Zero Zforce 75-10Χ
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
100/3.650
και πάλι απαραίτητο αν μετράς πολλά χιλιόμετρα πά- Κινητήρας Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 23
150
νω σε βενζινοκίνητες μοτοσυκλέτες, κάτι που κατα- Μέση αυτονομία (χλμ) 17.3 KWH
Χωρητικότητα μπαταρίας
λαβαίνεις την ώρα που αφήνεις πίσω σου την αντι-
προσωπεία, χωρίς να ακούς τίποτε άλλο παρά τον
θόρυβο των υπόλοιπων οχημάτων γύρω σου. Αυτή Τύπος Ατσάλινο χωροδικτύωμα
USD, Showa, 47
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις
η ησυχία δύσκολα περιγράφεται με λόγια και κάνει Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) χλστ., ΑΕ, ΑΣ, ΠΕ
190
την ποιότητα κύλισης του DSR/X να παίζει σε άλλο Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ,
επίπεδο, αποδεικνύοντας ένα από τα πλεονεκτήμα- Διαδρομή (χλστ.) ΑΕ, ΑΣ, ΠΕ
190
τα της ηλεκτροκίνησης και της μετάδοσης με ιμάντα. Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ, 320 χλστ., ακτινικές
4-πίστονες
Ναι, σίγουρα κάποιοι μπορεί να ενθουσιάζονται πε- Φρένα Π (χλστ.) Δ, 265 χλστ. 2πίστονη
ρισσότερο από τον μπάσο ήχο και τα σκασίματα μιας
εξάτμισης, όμως η άλλη όψη του νομίσματος μπορεί Ελαστικό Ε 120/70-19’’
να γίνει εξίσου εθιστική και να την αποζητάς σε κά- Ελαστικά Ελαστικό Π 170/60-17’’
θε σου βόλτα. Μαζί με τον ήχο απουσιάζουν φυσικά
οι κραδασμοί, τα σκορτσαρίσματα, ο συμπλέκτης και Μήκος (χλστ.) Δ.Α
το κιβώτιο, με αποτέλεσμα το DSR/X να είναι ιδανικό Διαστάσεις Πλάτος (χλστ.) 828
για μετακίνηση μέσα στην πόλη, όπου κινείται με χά- Μεταξόνιο (χλστ.) 1.525
ρη κρύβοντας τα κιλά του. Το τιμόνι κόβει πολύ στις ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 815
Βάρος (κιλά)
247
μανούβρες, οι αναρτήσεις αποσβένουν όλες τις λακ-
κούβες που θα συναντήσεις, ενώ η δύναμη παρότι εί- Σε συνδυασμό με την ακριβέστατη αλλά και γλυκιά
ναι πάντα διαθέσιμη όταν ανοίξεις το γκάζι δεν έρχεται απόκριση στο δεξί γκριπ οι 100 ηλεκτρικοί ίπποι και
απότομα. Εκτός βέβαια αν θέλεις εσύ… Τότε απλώς τα 23χλγμ ροπής είναι διαχειρίσιμα σε όλα τα riding
εκτινάσσεσαι μπροστά. Τα 3,7΄΄ που χρειάζεται για το modes. Από αυτά, η επιλογή μας ήταν το Canyon
0-100 και τα 8,5΄΄ για το 0-160 χλμ/ώρα δεν μπορούν που συνδυάζει ιδανικά τις επιδόσεις με την ανάκτηση
να αποδώσουν την αίσθηση της άμεσης επιτάχυνσης, ενέργειας για να μπορείς να ευχαριστηθείς το DSR/X
η οποία σταματά στην ηλεκτρονικά περιορισμένη τελι- σε κάθε διαδρομή. Σίγουρα η πόλη θα αποτελέσει το
κή των 180χλμ/ώρα. Και αν τα απόλυτα νούμερα δεν πεδίο όπου θα περάσει το μεγαλύτερο μέρος της ζω-
σε εντυπωσιάζουν, σίγουρα θα εντυπωσιαστείς όταν ής του, καθώς το κέρδος από τα έξοδα βενζίνης εί-
καταλάβεις πως αυτή η επιτάχυνση είναι καταιγιστι- ναι ένας σοβαρός λόγος να το χρησιμοποιείς σαν το
κή ακόμη και σε ολισθηρό δρόμο. Το Traction control καθημερινό σου εργαλείο (με μέση τιμή κιλοβατώ-
της Bosch είναι από άλλον πλανήτη και ο λόγος είναι ρας στα 0,17 λεπτά χρειάζεσαι λιγότερα από 2 ευ-
απλός. Οι εντολές της μονάδας μεταφέρονται άμεσα ρώ/100χλμ). Πολλοί ίσως σκεφτούν ότι δεν χρειάζε-
στον ηλεκτροκινητήρα και στον πίσω τροχό, χωρίς να σαι ένα Adventure για την πόλη, όμως η άνεση που
παρεμβάλλονται η ανάφλεξη, ο ψεκασμός και οι πετα- προσφέρει αυτή η κατηγορία όταν περνάς τις άπει-
λούδες όπως στους συμβατικούς κινητήρες, με απο- ρες κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων σε συνδυα-
τέλεσμα να επεμβαίνει άμεσα και ταυτόχρονα πολύ δι- σμό με την ψηλή θέση οδήγησης, αποδεικνύουν για-
ακριτικά, όπως πρέπει δηλαδή σε μια μοτοσυκλέτα με τί τα Adventure έχουν αγαπηθεί τόσο τα τελευταία
τόση ροπή. χρόνια.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα