Page 683 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 683

Benelli RCX 185


        και η απουσία κραδασμών θυμίζουν περισσότερο μο-
        τοσυκλέτα παρά παπί, ενώ και από πλευράς επιδόσε-        ΤΕΧΝΙΚΑ
                                                                 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        ων βρίσκεται στο άνω άκρο της κατηγορίας. Το μονο-
        κύλινδρο μοτέρ των 174 κυβικών αποδίδει γραμμικά         Τύπος                         4T, 1K, Υ/Ψ, 4β
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
                                                                                                         174
        ενώ χαρακτηρίζεται και από ελαστικότητα, αφού μπο-      Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   Δ/Α
                                                                                                         Δ/Α
        ρείς να «παίζεις» άνετα και μια ταχύτητα πάνω στο κι-    Συμπίεση (:1)                     17,8/9500
                                                                 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
        βώτιο. Αυτό αποτυπώνεται και στο διάγραμμα της δυ-       Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                1,55/6000
        ναμομέτρησης, με την ομοιόμορφη καμπύλη ροπής            Τροφοδοσία                    Ηλ. Ψεκασμός
                                                                 Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
                                                                                                          4,8
        και ιπποδύναμης να μην εμφανίζουν σκαλοπάτια από-        Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)
        δοσης και τη δύναμη να αναβλύζει αμείωτη μέχρι τον       Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)             130+
        κόφτη των περίπου 10.000σαλ. Με τη γλώσσα των            Τύπος                    Ατσάλινο σωληνωτό
        αριθμών, το RCX αποδίδει 17,8 ίππους και 1,55kg-         Αν. Ε / Ρυθμίσεις     Ανεστραμμένο πιρούνι
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                          88
        m ροπής στο στρόφαλο, όσα ακριβώς δηλώνει και           Αναρτήσεις - Φρένα   Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Μονό αμορτισέρ
                                                                                                          27
        η  Benelli,  ενώ  έχει  ελάχιστες  απώλειες  αφού  «κα-  Διαδρομή (χλστ.)             Δ/240, 2Ε, ABS
                                                                 Φρένα Ε (χλστ.)
        τεβάζει» 16,2 ίππους και 1,38 kg-m στον τροχό. Και       Φρένα Π (χλστ.)              Δ/220, 1Ε, ABS
        όλα αυτά την ώρα που ο κινητήρας είναι ακόμα σφι-        Ελαστικό Ε                        70/90-17’’
        χτός, με 650 χιλιόμετρα στο οδόμετρο. Στο δρόμο και     Ελαστικά    Ελαστικό Π            110/70-17’’
        σε πραγματικές συνθήκες, το RCX έχει αρκετή δύνα-
        μη για να μεταφέρει άνετα ακόμα και 2 άτομα μεγά-        Μήκος (χλστ.)                          2010
        λου μεγέθους και δε θα πει όχι όταν το δρομολόγιο       Διαστάσεις  Πλάτος (χλστ.)               675
        περιλαμβάνει  περιαστικές  οδούς.  Επιταχύνει  δυνα-     Μεταξόνιο (χλστ.)                      1325
                                                                                                         790
        τά μέχρι τα 110 ενώ σε ελαφριά κατωφέρεια θα ξε-         ΄Ύψος σέλας (χλστ.)             126 (στεγνό)
                                                                 Βάρος (κιλά)
        περάσει τα 130χλμ./ώρα. Η σωστή κλιμάκωση του κι-
        βωτίου και το ελαστικό μοτέρ, διευκολύνουν αρκετά     του τιμόνι και τις μαζεμένες διαστάσεις του θα ελι-

        μέσα στην πόλη, γεγονός που αποκομίζεις κάθε φο-      χθεί σαν γνήσιο παπί ανάμεσα στα αυτοκίνητα και
        ρά που ανοίγεις το γκάζι από χαμηλές στροφές χω-      θα ξελασπώσει τον αναβάτη του ακόμα και σε πο-
        ρίς να χρειάζεται να κατεβάσεις σχέση. Μοναδικό πα-   λύ σφιχτό μποτιλιάρισμα. Παράλληλα, ο μαλακός
        ράπονο, η απότομη απόκριση στο απότομο άνοιγμα        συμπλέκτης και το θετικότατο κιβώτιο κάνουν παι-
        του γκαζιού. Από στάση το RCX πετυχαίνει 0-50 σε      χνιδάκι την πολύωρη χρήση στα στενά της πόλης.
        3,3 δευτερόλεπτα, 0-100 σε 13,1 δευτερόλεπτα και      Το πακέτο αναρτήσεων- φρένων αναδεικνύουν τη
        40-80 με 3η σχέση σε 6 δευτερόλεπτα. Με αλλαγές       σπορ  συμπεριφορά  του  παπιού  και  λειτουργούν
        στον κόφτη, έχουμε 41 χλμ./ώρα με 1η σχέση, 71        υποδειγματικά ακόμα και υπό πίεση. Το ανεστραμ-

        με 2α, 93 με 3η, 112 με 4η, 127 με 5η λίγο πριν       μένο πιρούνι και το μονό πίσω αμορτισέρ απορ-
        τον κόφτη, ενώ η 6η χρησιμεύει σαν overdrive για      ροφούν κάθε κακοτεχνία του οδοστρώματος χω-
        πιο άνετη και οικονομική οδήγηση και θα κατεβά-       ρίς να μεταφέρουν κοπανήματα στον οδηγό, κάτι
        σει έως και 130+χλμ./ώρα σε κατηφόρα και με ευ-       που δεν συναντάς εύκολα στην κατηγορία. Αν και
        νοϊκές συνθήκες. Το καλοζυγισμένο πλαίσιο και το      τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης έχουν μέτρια αίσθη-
        μεταξόνιο  των  1325  χιλιοστών  προσφέρουν  μέ-      ση, το καλορυθμισμένο σετ αναρτήσεων σου αποπνέ-
        γιστη ευελιξία σε όλες τις συνθήκες, ενώ οι 17,8      ει  σιγουριά  να  πλαγιάσεις  μέχρι  τα  αναδιπλούμενα
        ολοζώντανοι ίπποι κινούν σβέλτα το ελαφρύ κορ-        μαρσπιέ να ακουμπήσουν άσφαλτο, ενώ ένα ζευγάρι
        μί του. Πράγματι, το RXC θα χωθεί χωρίς δισταγ-       aftermarket ελαστικών θα αυξήσει ακόμα περισσότε-
        μό σε κάθε άνοιγμα στην κίνηση. Με το κοφτερό         ρο τα επίπεδα πρόσφυσης.

                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   678   679   680   681   682   683   684   685   686   687   688