Page 683 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 683
Benelli RCX 185
και η απουσία κραδασμών θυμίζουν περισσότερο μο-
τοσυκλέτα παρά παπί, ενώ και από πλευράς επιδόσε- ΤΕΧΝΙΚΑ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
ων βρίσκεται στο άνω άκρο της κατηγορίας. Το μονο-
κύλινδρο μοτέρ των 174 κυβικών αποδίδει γραμμικά Τύπος 4T, 1K, Υ/Ψ, 4β
Κυβισμός (κ.εκ.)
174
ενώ χαρακτηρίζεται και από ελαστικότητα, αφού μπο- Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) Δ/Α
Δ/Α
ρείς να «παίζεις» άνετα και μια ταχύτητα πάνω στο κι- Συμπίεση (:1) 17,8/9500
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
βώτιο. Αυτό αποτυπώνεται και στο διάγραμμα της δυ- Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 1,55/6000
ναμομέτρησης, με την ομοιόμορφη καμπύλη ροπής Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
4,8
και ιπποδύναμης να μην εμφανίζουν σκαλοπάτια από- Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)
δοσης και τη δύναμη να αναβλύζει αμείωτη μέχρι τον Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 130+
κόφτη των περίπου 10.000σαλ. Με τη γλώσσα των Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
αριθμών, το RCX αποδίδει 17,8 ίππους και 1,55kg- Αν. Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμμένο πιρούνι
Διαδρομή (χλστ.)
88
m ροπής στο στρόφαλο, όσα ακριβώς δηλώνει και Αναρτήσεις - Φρένα Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ
27
η Benelli, ενώ έχει ελάχιστες απώλειες αφού «κα- Διαδρομή (χλστ.) Δ/240, 2Ε, ABS
Φρένα Ε (χλστ.)
τεβάζει» 16,2 ίππους και 1,38 kg-m στον τροχό. Και Φρένα Π (χλστ.) Δ/220, 1Ε, ABS
όλα αυτά την ώρα που ο κινητήρας είναι ακόμα σφι- Ελαστικό Ε 70/90-17’’
χτός, με 650 χιλιόμετρα στο οδόμετρο. Στο δρόμο και Ελαστικά Ελαστικό Π 110/70-17’’
σε πραγματικές συνθήκες, το RCX έχει αρκετή δύνα-
μη για να μεταφέρει άνετα ακόμα και 2 άτομα μεγά- Μήκος (χλστ.) 2010
λου μεγέθους και δε θα πει όχι όταν το δρομολόγιο Διαστάσεις Πλάτος (χλστ.) 675
περιλαμβάνει περιαστικές οδούς. Επιταχύνει δυνα- Μεταξόνιο (χλστ.) 1325
790
τά μέχρι τα 110 ενώ σε ελαφριά κατωφέρεια θα ξε- ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 126 (στεγνό)
Βάρος (κιλά)
περάσει τα 130χλμ./ώρα. Η σωστή κλιμάκωση του κι-
βωτίου και το ελαστικό μοτέρ, διευκολύνουν αρκετά του τιμόνι και τις μαζεμένες διαστάσεις του θα ελι-
μέσα στην πόλη, γεγονός που αποκομίζεις κάθε φο- χθεί σαν γνήσιο παπί ανάμεσα στα αυτοκίνητα και
ρά που ανοίγεις το γκάζι από χαμηλές στροφές χω- θα ξελασπώσει τον αναβάτη του ακόμα και σε πο-
ρίς να χρειάζεται να κατεβάσεις σχέση. Μοναδικό πα- λύ σφιχτό μποτιλιάρισμα. Παράλληλα, ο μαλακός
ράπονο, η απότομη απόκριση στο απότομο άνοιγμα συμπλέκτης και το θετικότατο κιβώτιο κάνουν παι-
του γκαζιού. Από στάση το RCX πετυχαίνει 0-50 σε χνιδάκι την πολύωρη χρήση στα στενά της πόλης.
3,3 δευτερόλεπτα, 0-100 σε 13,1 δευτερόλεπτα και Το πακέτο αναρτήσεων- φρένων αναδεικνύουν τη
40-80 με 3η σχέση σε 6 δευτερόλεπτα. Με αλλαγές σπορ συμπεριφορά του παπιού και λειτουργούν
στον κόφτη, έχουμε 41 χλμ./ώρα με 1η σχέση, 71 υποδειγματικά ακόμα και υπό πίεση. Το ανεστραμ-
με 2α, 93 με 3η, 112 με 4η, 127 με 5η λίγο πριν μένο πιρούνι και το μονό πίσω αμορτισέρ απορ-
τον κόφτη, ενώ η 6η χρησιμεύει σαν overdrive για ροφούν κάθε κακοτεχνία του οδοστρώματος χω-
πιο άνετη και οικονομική οδήγηση και θα κατεβά- ρίς να μεταφέρουν κοπανήματα στον οδηγό, κάτι
σει έως και 130+χλμ./ώρα σε κατηφόρα και με ευ- που δεν συναντάς εύκολα στην κατηγορία. Αν και
νοϊκές συνθήκες. Το καλοζυγισμένο πλαίσιο και το τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης έχουν μέτρια αίσθη-
μεταξόνιο των 1325 χιλιοστών προσφέρουν μέ- ση, το καλορυθμισμένο σετ αναρτήσεων σου αποπνέ-
γιστη ευελιξία σε όλες τις συνθήκες, ενώ οι 17,8 ει σιγουριά να πλαγιάσεις μέχρι τα αναδιπλούμενα
ολοζώντανοι ίπποι κινούν σβέλτα το ελαφρύ κορ- μαρσπιέ να ακουμπήσουν άσφαλτο, ενώ ένα ζευγάρι
μί του. Πράγματι, το RXC θα χωθεί χωρίς δισταγ- aftermarket ελαστικών θα αυξήσει ακόμα περισσότε-
μό σε κάθε άνοιγμα στην κίνηση. Με το κοφτερό ρο τα επίπεδα πρόσφυσης.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα